Työpaikkaruokalassa oli jotain halloween ruokaa, käännyin pois ovella ja menin muualle
Halloween kulutusjuhla ei kuulu Suomeen, ja sen eteen pitää tehdä tietoisia henkilökohtaisia päätöksiä. Aivan kuten ilmastonmuutos, se ei lentämällä parane.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
OK.
Aika moni on heikko ja menee joko typeryyden tai joukkopaineen mukana tekemään samoja virheitä, kuin muut.
Jaahas, mitäköhän se halloweensafka sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mitäköhän se halloweensafka sitten oli?
rei'itettyä kurpitsaa
Kuinkahan ne siellä ruokalassa nyt pärjääkään :D
Ja mitähäm kamalaa siellä oli? Silmämunia verisillä pääkallolautasilla? Tuskinpa.
Jotain punaiseksi värjätttyä spagettia ja ap sai kohtauksen ja juoksi nälkäkiukussa karkuun :D
Ap vitsi oli rimanalitus, etkö keksinyt parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Ovat tietty itkuntuhruisin silmin kun AP ei tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
No on yksi 13,70e perjantain tuloksesta pois, ja se meni kilpailijalle. Ruoassa tuskin oli mitään vikaa, mutta kyse onkin siitä että pitäisi osallistua johonkin halloween teemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap vitsi oli rimanalitus, etkö keksinyt parempaa?
Osallistuisitko itse johonkin pakanajuhlaan jos vakaumuksesi on muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on yksi 13,70e perjantain tuloksesta pois, ja se meni kilpailijalle. Ruoassa tuskin oli mitään vikaa, mutta kyse onkin siitä että pitäisi osallistua johonkin halloween teemaan.
On se vähän omien ideologien pakkotuputus jotenkin vastenmielistä.
Pitäs ymmärtää ettei kaikki halua uskoa tuollaiseen hallweeniin örkkeineen, luurankoineen ja muine kammotuksineen vaan johonkin parempaan ja hyvään.
Kertokaa mulle, jos mun pipo kiristää liikaa
Höpöhöpö, aloitusta ei usko kukaan.
Ethän mene sitten myöskään jouluruokailuun?
OK.