Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivälahja vaimolle vinkkejä

Vierailija
07.05.2020 |

Nyt äkkiä vinkkiä mitä 38v vaimolle äitienpäivä lahjaksi.

ps. ei lahjakortteja, ei aamutakkia tai yöasuja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän äitisi?

Vierailija
2/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan köyhältä mieheltäni aina jonkun n 10€ lahjan. Ottaa päähän. Kun rahaa ei ole merkkilaukkuihin tai mihinkään kivaan koruun niin olisin ennemmin ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kimppu ruusuja.

Vierailija
4/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaimplantit

Vierailija
5/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian B.:n nettivalmennus

Vierailija
6/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan tilaus

Vierailija
7/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et keksi muuta, osta ihana kukkakimppu kukkakaupasta ja mukaan kaunis kortti, johon kirjoitat kuinka paljon rakastat ja arvostat häntä. Kyytipojaksi lämmin halaus ja suudelma. Voit myös viedä leivoskahvit sänkyyn kun annat kukat.

Ei tule kalliiksi ja varmasti lahjaa arvostetaan.

Vierailija
8/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia

Vierailija
9/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän äitisi?

Onko sulla joku ongelma sen suhteen, että joku haluaa muistaa tärkeää läheistä ihmistään?

Vierailija
10/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon musta patukka moottorilla.

11/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei ole mun äiti, eikä se edes halua olla mun äiti. Eli sille vaimolle en anna yhtään mitään. Lapset kyllä varmaan jotain antavat.

Oman äitini vien lahjaksi veneellä picnicille saareen. Juu juu, on turvavälit. 

Vierailija
12/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sinun äitisi, mutta jos teillä on lapsia, niin keksikää niiden kanssa jotain yhdessä. 

Vierailija
13/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli! Ei Suomessa pääse äitinsä kanssa naimisiin.

Vierailija
14/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on lapsia, niin voit toki auttaa heitä järjestämään jotain kivaa äidillensä. Jos vaimollasi ei ole lapsia, niin eihän hän silloin mikään äiti olekaan, eikä se päivä ole hänelle sen kummemmin kuin sinullekaan.

Vierailija
15/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan on yleistynyt tämä tapa, että isät eivät saa huomioida positiivisella tavalla lastensa äitiä? Olen itse jo 50+ ja lapsuuden perheessäni isä muisti aina äitiä ruusuilla ja lahjalla. Samoin kaikkien ystävieni perheissä. Olen asunut neljässä eri maassa ja kaikissa oli tämä sama tapa vallalla.

Nykyään naiset karjuvat kurkku suorana, jos joku mies haluaa antaa vaimolleen äitienpäivälahjan, että se ei ole sun äiti!!! O tempora, o mores. Olen sanaton.

Vierailija
16/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käyttää häneneen rahaa, eihän hän ole ”äitini”. Mutta joskus teen soittolistan _omista_ suosikkibiiseistäni.

Vierailija
17/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssiteitä vuoden annos Ettei tarvia itkeä kun ovat niin kalliita

Vierailija
18/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan on yleistynyt tämä tapa, että isät eivät saa huomioida positiivisella tavalla lastensa äitiä? Olen itse jo 50+ ja lapsuuden perheessäni isä muisti aina äitiä ruusuilla ja lahjalla. Samoin kaikkien ystävieni perheissä. Olen asunut neljässä eri maassa ja kaikissa oli tämä sama tapa vallalla.

Nykyään naiset karjuvat kurkku suorana, jos joku mies haluaa antaa vaimolleen äitienpäivälahjan, että se ei ole sun äiti!!! O tempora, o mores. Olen sanaton.

Kunpa se olisikin vain sitä, että "saa huomioida", kun tuntuu että monet vaativat sitä huomiota. Sitten itketään somessa, kun mies ei tuonut kukkia ja lahjoja äitienpäivänä.

Vierailija
19/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleistä ikisinkkujen, velojen ja ex-miesten parissa. Muut muistavat ihan normaalisti lastensa äitiä.

Vierailija
20/27 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pölynimuri, tiskiharja, vuoden pesuaineet, kyllähän näitä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme