Äitienpäivälahja vaimolle vinkkejä
Nyt äkkiä vinkkiä mitä 38v vaimolle äitienpäivä lahjaksi.
ps. ei lahjakortteja, ei aamutakkia tai yöasuja.
Kommentit (27)
Paljonko sulla on rahaa käytössä tähän? Olen 40 v, meillä on miehen kanssa kaksi lasta. Lapset ovat tehneet kortit koulussa ja päiväkodissa, mies on aikaisempina vuosina antanut esim. lempimerkkini huivin, korun tms. Tänä vuonna varmaakin tulee liikuntaharrastuksen liittyviä juttuja, ainakin kysymysten perusteella :)
Mulle kyllä riittäisi kaunis kukkakimppu ja vaikka kotiin haettu ruoka suosikkiravintolastani. Lisäksi olisi mahtavaa jos mies lähtisi lasten kanssa illalla tunniksi-pariksi ulos ja saisin olla täydessä hiljaisuudessa kotona sen ajan.
Mistä vaimosi tykkää? Joku toinen ilahtuu esim. laadukkaista keittiötarvikkeista, joku toinen taas loukkaantuu verisesti. Pitkään nukkumisesta, hotellitasoisesta aamupalasta, kukista ja herkullisesta päivällisestä, jonka tekemiseen, eikä varsinkaan jälkien siivoamiseen, tarvitse osallistua, suurin osa nauttii. Minä toivoin edellisten lisäksi uutta muumimukia. ( Ikää 50 vuotta, perheeseen kuuluu kaksi opiskelijaa ja mies.)
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan on yleistynyt tämä tapa, että isät eivät saa huomioida positiivisella tavalla lastensa äitiä? Olen itse jo 50+ ja lapsuuden perheessäni isä muisti aina äitiä ruusuilla ja lahjalla. Samoin kaikkien ystävieni perheissä. Olen asunut neljässä eri maassa ja kaikissa oli tämä sama tapa vallalla.
Nykyään naiset karjuvat kurkku suorana, jos joku mies haluaa antaa vaimolleen äitienpäivälahjan, että se ei ole sun äiti!!! O tempora, o mores. Olen sanaton.
Vihje: ei ne ole naiset, jotka tuota kiljuvat.
Olisi ihanaa kun saisin itse kerätyn kielokimpun. Mieheni kyllä ostaa koruja, mutta ei niitä ehdi edes pitämään kaikkia!
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan on yleistynyt tämä tapa, että isät eivät saa huomioida positiivisella tavalla lastensa äitiä? Olen itse jo 50+ ja lapsuuden perheessäni isä muisti aina äitiä ruusuilla ja lahjalla. Samoin kaikkien ystävieni perheissä. Olen asunut neljässä eri maassa ja kaikissa oli tämä sama tapa vallalla.
Nykyään naiset karjuvat kurkku suorana, jos joku mies haluaa antaa vaimolleen äitienpäivälahjan, että se ei ole sun äiti!!! O tempora, o mores. Olen sanaton.
No just tää. Itsehän olen saanut äitienpäiväonnitteluja niin omalta isältäni kuin äitini mieheltä kuin jopa miehen kummitädiltä. Minulle äitienpäivä on päivä, jolloin muistetaan äitejä. Ei pelkästään siis omaa äitiä tai isoäitejä.
Vierailija kirjoitti:
En halua käyttää häneneen rahaa, eihän hän ole ”äitini”. Mutta joskus teen soittolistan _omista_ suosikkibiiseistäni.
Jopas on itserakasta. Vaimoasi tuskin kiinnostaa pätkääkään sinun lempibiisit.
Päivän nimikin on äitienpäivä. Monikossa. Ei siis vain oman äidin päivä.