Keski-ikäiset, montako kertaa seksiä viikossa?
Me ollaan aika uudessa suhteessa mieheni kanssa, takana nyt kohta kolme yhteistä vuotta. Haluan miestä ihan valtavasti, mutta mies ei meinaa jaksaa. Alussa hän jaksoi päivittäin, joskus kahdestikin, nykyään mun pitää tyytyä "vain" 3-5 kertaan viikossa. Joskus miehellä on ongelmia innostua peräkkäisinä päivinä ja sanoo että haluja ei vaan riitä päivittäin. Kuulostaako tämä tavalliselta muiden vajaa 50-vuotiaiden korvaan? Mies elää kiireistä ja stressaavaa elämää, mutta toisaalta myös omaa terveet elämäntavat ja harrastaa liikuntaa.
Kommentit (30)
Meillä seksiä 1-3 kertaa viikossa. Olen 46 ja mieheni 51.
Ollessani naimisissa seksiä oli arviolta joka toinen vuosi. Sinkkuna avuliaita puutteen poistajia ihan kiitettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa viikossa rakastellaan aika säännöllisesti. Ihan perusseksiä lähärissä. Olemme kuusissakymmenissä kumpikin ja naimisissa on oltu jo liki 40 vuotta. Vaikkei aina aloittaessa niin hirveän kovasti haluttaisikaan, kyllä se siitä lisääntyy kun aletaan hommiin ja loppuhuipennus tekee sitten hyvää kummallekin. Sillä pysyy hyvä fiilis ja läheisyys. Yhdyntä on ihanaa.[/quot
Tänään meillä on taas ihan kohta seksin aika. Viimeksi keskiviikkona.
5 - 10 kertaa viikossa, heittäisin. Tosin partneri on nuorempi. Ei omanikäinen mies jaksa tuollain eikä edes halua.
Ei edes joka vuosi. Eli aika vähän viikossa
Vasta reilun pari vuotta yhdessä olleina ehkä vielä vähän alkuhuumaa, sellaiset 7-10 kertaa viikossa. 43 vuotiaita ollaan ja molemmat yhtä halukkaita.
Kummallakaan ei aiemmissa parisuhteissa ole tälläistä iloittelua ollut mutta nyt on ns vakka kantensa löytänyt..
EU-kyselyn mukaan 66- vuotias ei ole enää keski-ikänen. Onneksi on näin, sillä kumppanini on 65-vuotias. Itse olen 77. Meillä on seksiä yleensä kaksi kertaa viikossa, mutta kun asumme eri kaupungeissa, sitä on sitten kaksi kertaa samana iltana/yönä. Onko seksiä sitten 4 kertaa viikossa, kun hän orkun aina joka kerta?
Näin meillä. M77.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole huoletta, kyllä se miehen tahti siitä hiipuu... nimim kokemusta on.
Mahdoitko lukea lainkaan viestiä mihin kommentoit?
Luin kyllä.
Ok, tarkistin vain. Kyse on siis siitä, ettet ymmärrä lukemaasi.
Ehkä se olit sinä, joka ei ymmärtänyt lukemaansa!
Ohis
Meillä minimi on 6 kertaa viikossa ja menkat yms. ei tähän vaikuta. Yhden välipäivän just kestää :) Ja molemmat ollaan tätä mieltä. Viikonloppuisin kertoja voi tulla useitakin. Suhdetta takana reilut 4 vuotta ja emme asu yhdessä, mutta näemme tosi usein. Olen kyllä löytänyt juuri oikean naisen itselleni! Ja on meillä paljon muitakin yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
M50+
Kyllä musta aloittajan määrä tuntuu melkoiselta keski-ikäiselle pariskunnalle. Kateeksi käy. Meillä ehkä kerran parissa viikossa. Tai sitten kerran kuussa.