HELP! Posliini-pulmia
Auttakaa hyvät kanssaihmiset!
Miehen mielixi (ja kokeilun jälkeen myös omaxi iloxi) ajoin posliiniksi n.2kk sitten.
silloin luin jostain et näppyjä voi tulla mut ne menee ohi.
Koskakohan ne vaan menee ohi?!? näin kauan jo menny ja edelleen tosta ylhäältä on ihan näppyläinen...
Vai oonkohan tehny jotain oleellisesti väärin?
aluksi ajoin höylällä, mutta kun näpyt oli ja pysyi ja sänki oli (ja on) hirmu "terävää" niin koitin vahata. siitä ei juuri iloa ollu joten palasin höylän pariin.
vaon ympäriltä iho ihan ok, mut tosiaan tossa ylempänä jatkuvasti näppyjä ja pieniä haavoja tulee höylätes kun karvan juuresta iho joutuu terään.
onx jollain muulla ollu samoja onkelmia ja ennenkaikkea löytynyt ratkaisua???
olisi ihanaa jatkaa paljaaltaan (kun mies nyt paljastui kielellisesti hyvin lahjakkaaksi ;) 9n yhteisen vuoden jälkeen) mutta tämmönen näppylä pillu alkaa jo hävettää....
Kommentit (18)
Eikö voisi riittää että häpyhuulet olisi posliiniset?
Se vauvoille tarkoitettu sinkkivoide on hyvä apu aloittelijoille. Kun iho alkaa tottua sheivaukseen, niin ei sitä rasvaakaan enää tartte.
että puhdistus ennen ja jälkeen, sekä aina puhdas, terävä terä, ovat tärkeintä. Suihkuta puhdistusainetta mitä sattuu olemaan, ennen ja jälkeen, auttaa paljon.
Yritän ennen gynellemenoa kasvattaa vähän karvoja (on ne kaiken nähneet, mutta kuitenkin) ja olo on kuin maantierosvolla. Sama asia, jos poslariksi tottunut mies jättää naamansa ajamatta...
En ole ap!
Yritän ennen gynellemenoa kasvattaa vähän karvoja (on ne kaiken nähneet, mutta kuitenkin) ja olo on kuin maantierosvolla. Sama asia, jos poslariksi tottunut mies jättää naamansa ajamatta...
En ole ap!
Siksi miellumin (tai ehdottomasti) ajelen ihan tarkasti kaikki karvat sieltä, ennen gynelle, lääkäriin menoa.
siitä saan AINA näppylöitä ja finnejä ja sisäänkasvavia karvoja joista myös tulee sitten ikäviä pitkään pysyviä näppyjä, ei siis höylää,
vaan poistan karvat VEET-ihokarvanpoistoaineella. Sänki joka poiston jälkeen kasvaa on lisäksi pehmoista nukkaa joka ei kutia tai raavi alapäätä.
VArmaan löytyy myös sukuelimille tarkoitettuja karvapoistotuotteita, mutta tavallinen veet käy hyvin.
Voiteen kanssa pitää olla hieman tarkkana eikä sitä kannata päästää limakalvoille ja karvattomille alueille sukuelimissä eikä pikkuhäpyhuulille!
Käytä niin, että makaat esim sängyllä ja sulla on hyvä peili. Laita alle vaikka pyyhe sillä joskus voi ainetta tippua lastasta. Levitä lastalla ensin toiselle puolelle alapäätä, ei kerralla kaikkialle! Vedä toisen puolen pikku häpyhuulet "ns sivuun" toisella kädellä ja levitä voide vain karvoille lastalla toiselle puolelle, isolle häppärille, nivuseen reidenj uureen ja mihin haluatkin tai missä puskaa onkaan. Pidä pikkuhuulia kevyesti sivussa suojassa kädellä, kun jaksat sen 3-5 min vedä voide pois pakettiin kuuluvalla lastalla. Sama toiselle puolelle ja sitten huuhdo suihkussa pikkujämät pois. Sängyllä näet anaaliin asti ja saat siistittyä laajan alueen.
Itse nyt raskaana rv 38 ja edelleen posliini peilin ja voiteen avulla. Olen tyytyväinen!
Ajele kuuman löylyn jälkeen. Kuumuus ja kosteus pehmittää karvat niin että ajelu ei sitten ärsytä ihoa.
mutta iho tottuu aikanaan. Paras desinfiointiaine joka rauhoittaa ihoa on sylki... eli miehesi varmaan hoitaa mielellään tämän puolen.
Älä käytä höylää, älä sheivereitä tai partakoneita, äläkä epilaattoreita, älä mitään tällaisia.
Ainoa väline, joka toimii, on Braunin silkFinish. Sillä voi leikata joka partakoneen veroisesti ilman että jää mitään näppylöitä. Laite on tarkoitettu nimenomaan intiimialueen "viimeistelyyn". Bikinialueen ajopää kuvassa vasemmalla yläkulmassa.
http://www.braun.com/global/products/beautycare/ladyshavingepilation/si…
Ensikokeen jälkeen muuta en ole käyttänyt, enkä tule käyttämään. Täydellinen lopputulos ilman jälkihoidon tarvetta.
Siis niitä jotka on lähellä klitoriksen huppua?
Häpyhuulista on aina ollut vaikea höylätä karvoja, pakko ollut leikata pienillä kynsisaksilla. Onnistuuko tällä Braunilla myös erittäin läheltä limakalvoja?
Älä käytä höylää, älä sheivereitä tai partakoneita, äläkä epilaattoreita, älä mitään tällaisia.
Ainoa väline, joka toimii, on Braunin silkFinish. Sillä voi leikata joka partakoneen veroisesti ilman että jää mitään näppylöitä. Laite on tarkoitettu nimenomaan intiimialueen "viimeistelyyn". Bikinialueen ajopää kuvassa vasemmalla yläkulmassa.
http://www.braun.com/global/products/beautycare/ladyshavingepilation/si…Ensikokeen jälkeen muuta en ole käyttänyt, enkä tule käyttämään. Täydellinen lopputulos ilman jälkihoidon tarvetta.
Intiimialue on esim. ulommat häpyhuulet. Bikinialue on se, joka on bikinien rajalla tai vähä siitä sisäänpäin. Häpyhuulten karvoitus ei useinkaan näy ulospäin, ellei ole haarasta tavallista kapeampi bikinien alaosa.
Onko se siis tarkoitettu bikinirajalle vai intiimialueelle?
Laite on tarkoitettu nimenomaan intiimialueen "viimeistelyyn". Bikinialueen ajopää kuvassa vasemmalla yläkulmassa.
Varsin kivaksi havaittu yhteinen harrastus; anna miehesi hoitaa tuo karvanpoisto :o) Meilläkin käytetään Veetiä ja aina joskus teemme niin että minä teen karvanpoiston miehelleni ja mieheni tekee sen minulle. Sen lisäksi että se on helpompaa tehdä toiselle kuin itselle, se on kivempaa ja saattaa toisinaan olla alku jollekin muulle ;o)
tarvi niin vaikeaa tehdä;-D? Itse ajelen aina terävällä lady shave-terällä, onko se nykyään sit se venus vai mikä lie..ja vaahdon kanssa. Ja jälkikäteen puhdistuainesuihkutus. En todellakaan tarvi peiliä, koskaan ei tule haavoja. Sorminhan sen tunnustelee missä mitäkin on. Mä en ehkä antaisi miehen ajella, en luottaisi;-o. Mutta tosiaan, siinä se sujuu samalla kun käy saunassa ja menee aikaa muutamia minuutteja. Ei kauheita valmentautumisia ja välineitä...;-o!
Vastaukset liittyvät palstalla käytävään jutteluun Braunin SilkFinish trimmeristä:
Molemmilla ajopäillä voi ajaa turvallisesti bikinialueen lisäksi myös sieltä intiimimmältä alueelta eli häpyhuulista, niin häpyhuulien ulko- kuin sisäpuoleltakin, emättimen läheltä, välilihasta ja alempaakin.
Sekä isommalla että pienmmällä leikkuupäällä voi ajaa aivan klitoriksen läheisyydestä pelkäämättä, että iho jää väliin tai että tulee haavoja tai muitakaan harmeja klitorikseen tai sen ympäristöön.
Laite leikkaa karvan siten, ettei mahdollinen jäljelle jäävä karvan pää kutita yhtään. Se, ettei laitteen käyttö aiheuttanut iho-ongelmia, oli minulle jo yllätys, mutta kaikkein suurin yllätys oli se, ettei ajamisen jälkeen mahdollinen sänki kutittanut ollentaan. Siis ei heti ajon jälkeen, eikä myöheminkään vaikka karvat kasvavat viikossa-kahdessa leikkuumittaisiksi uudestaan.
Myöskään näiden meidän intiimialueen kuukausittaisten juttujen aikana karvat eivät kutita tai ala kutittamaan siteiden kanssa. Tässäkin asiassa olen siis ollut todella tyytyväinen.
Pari hoitokertaa eikä tarvitse enää miettiä karvojansa.
tarvi niin vaikeaa tehdä;-D? Itse ajelen aina terävällä lady shave-terällä, onko se nykyään sit se venus vai mikä lie..ja vaahdon kanssa. Ja jälkikäteen puhdistuainesuihkutus. En todellakaan tarvi peiliä, koskaan ei tule haavoja. Sorminhan sen tunnustelee missä mitäkin on. Mä en ehkä antaisi miehen ajella, en luottaisi;-o. Mutta tosiaan, siinä se sujuu samalla kun käy saunassa ja menee aikaa muutamia minuutteja. Ei kauheita valmentautumisia ja välineitä...;-o!
Minä käytän bikinialueelle tarkoitettua VEET-ihokarvanpoistovoidetta. Ihan ronskisti vaan voidetta koko alapäähän saunassa ja lastalla "raapimalla" lähtee karvat pois. Helppoa eikä tule näppylöitä. Minä en pysty edes bikinirajoja siistimään höylällä.
kun karvan kasvu harveni, aloin vahata kuumavahalla. jos kovin tiheä ja paksu karva en ehkä suosittele mutta harvempaan ja hentosempaan sopii hyvin...on kylläkin suttuista puuhaa mutta siihenkin tottuu. kannattaa vaan odottaa että karva on vähintään puolen sentin mittaista.
Mulla auttaa neljä asiaa:
1. riittävän terävä ja laadukas höylä. Itselläni on miesten gillette mach 3, jossa kolme terää. Terä pitää vaihtaa usein. Joo-o, kalliiksi tulee, mutta ei voi mitään.
2. Geelimäinen ajeluvaahto.
3. Ajele usein. Mun iho ärsyyntyy lisää siitä, kun lyhyt sänki hankautuu vaatteita vasten.
4. Bebanthenia joka ajelun jälkeen.