MeNaisethan on todella epätasa-arvoinen lehden nimi!
Ei nykyään saa luokitella lukijakuntaakaan sukupuolen perusteella. Eihän sukupuolia edes saisi enää sanoa ääneen, koska jotkut uniikit tapaukset eivät ole mielestään miehiä eivätkä naisia.
Kommentit (16)
Kalle ja Jallu on lopetettu, miksei tätä?
Kuka estää ketään halukasta lukemasta ko. lehteä?
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Jallu on lopetettu, miksei tätä?
Koska tällä on edelleen riittävästi lukijoita.
Sehän on muutenkin ihan hirveä lehti. Kaipaisi kunnon uudistuksen.
Kaksoisstandardien luvattu maa, köyhä suomi jossa kantaväestö on arvotonta pas - kaa ja toi vain hiekkaa pankin lattialle, no enää ei tarvitse pankkiin mennäkkään.
On tuo muutenkin epätasa-arvoinen. Hyvännäköisiä naisten kuvia luomassa naisille ulkonäköpaineita eikä yhtään komeita miehiä ihailtavaksi. Jos on miehiä, niin jotain vanhoja käpyjä.
Enemmän ihmettelen K-ryhmän omistaja-asiakas -lehteä Pirkkaa. Vastaa sisällöltään täysin perinteistä naistenlehteä. Naisten naisille toimittama lehti, vaikka luulisin Plussa-kortin olevan aika usealla miehelläkin.
niin tää on se julkaisu jota tulee tavattua aina hammaslääkärin odotustilassa. sitä tuntee vain nyyttien kutistuvan kun se iskee ytimiin.
Ap on oikeassa . NImen pitäisi olla MeNeutrit.
MeMiehet: Tältä pitää naisen näyttää. Hoikkia rintavia nuorukaisia sivupalstalla. Mitäs mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
MeMiehet: Tältä pitää naisen näyttää. Hoikkia rintavia nuorukaisia sivupalstalla. Mitäs mieltä olette?
Kyllä siinä lehdessä pitäisi olla tyttöjä jokaiseen miesmakuun.
Kyllähän he saavat määritellä itsensä naisiksi siinä lehdessä, jos haluavat. Kysehän on me-muodosta eli puhuvat itsestään. Eivät lukijakunnasta.
Ei ongelmaa, jatka elämääsi.
Jokaisella on oikeus kokea itsensä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus kokea itsensä naiseksi.
Voinko minä kokea itseni 5 vuotiaaksi tytöksi? Olen aina kokenut olevani enemmänkin sellainen ja olen pakotettu tähän lihavan keski-ikäisen miehen rooliin ja ruumiiseen.
Naistenlehtihän se on mutta sitä saa silti lukea kaikki jotka haluavat
No onhan sisarjulkaisu: anna. Siinä on nimessä ohjenuora kaikille sukupuolille, ilman luokittelua.