Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä itsehillintä petti täysin

Vierailija
06.05.2020 |

Ahmin kaiken mitä löysin. Toivottavasti ei tule mikään ahmimishäiriö, olen 26v ja tämä oli ensimmäinen kerta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikös tänään ole "älä laihduta" -päivä.

Vierailija
2/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko hämäs. Luulin, että tempasit jotain idioottia kaupassa lärviin. Ahmit, kun et oo syöny kunnolla. Syö kuituja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla liian tiukka itselle. Pitää ottaa vähän rennommin ja herkutella sopivasti sopivin väliajoin niin ei käy noin. Jos vaatii itseltään liikaa niin jossain vaiheessa se raja tulee vastaan ja homma räjähtää käsiin. Tsemppiä! Ota rennommin! Ei ole maailmanloppu eikä jää tavaksi kun löysäät vähän itseltäsi vaatimisen kanssa.

Vierailija
4/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina näin kun poltan kannabista eli joka ilta

Vierailija
5/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, minullakin varmaan ahmimishäiriö. Siksi jätinkin herkut, sillä jos annan itselleni luvan herkutella, ahmin kaksin käsin herkkuja kunnes havahdun siihen ja alkaa oksettaa kun olen tällainen hirviö. N24

Vierailija
6/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahmimishäiriö, alkoi 12-vuotiaana ja olen samanikäinen kuin sinä ap. En voi pitää mitään koronavarastoa kotona kun kuitenkin vedän kaiken yhdeltä istumalta.

Vierailija
7/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko hämäs. Luulin, että tempasit jotain idioottia kaupassa lärviin. Ahmit, kun et oo syöny kunnolla. Syö kuituja.

Heh, minäkin luulin, että tässä on kyse jostain kilahduksesta ja käsilaukulla lyömisestä.

Kerran minua lyötiin käsilaukulla. Yöllä kioskin jonossa yritin olla nokkela edessä jonottavalle mielenkiintoiselle tytölle. Humala sekoitti sanani väärinpäin ja kohteliaisuus muuttui loukkaukseksi. Tyttö vetäisi laukulla päähäni. Siinä oli varmaan kilo kolikoita ja avaimia sisällä. Putosin polvilleni ja silmissä sumeni. Kaverini nauroi aivan hillittömästi. Eipä tullut perkele, toosaa sinäkään iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän