Kumpi olisi loukkaavampaa, jos miehelläsi olisi salasuhde hoikan naisen kanssa vai lihavan?
Kommentit (17)
Molemmat loukkaisi yhtä paljon. Ja olisi entinen suhde.
Lihavan. Tähän asti mies on puhunut siskostani siten, että yllätys olisi aikamoinen jos hän salaa kokisikin viehtymystä sairaalloisen ylipainoisiin naisiin.
Painolla ei ole merkitystä. Molemmissa tapauksissa loukkaa yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi lihavan kanssa. Tätä loukkausta en voisi ikinä unohtaa. Jos olisi salasuhde hoikan ja kauniimman naisen kanssa, niin se on ymmärrettävää.
Miksi ihmeessä pettäminen olisi missään tilanteessa ymmärrettävää? Itsetunto-ongelmia much 🙄
Entä jos mies pettää sua älykkäämmän vai hauskemman kanssa? Tai rikkaammaan tai patemman vaatemaun? Jne jne.
Loukkaisi jos hänellä olisi salasuhde. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan. Tähän asti mies on puhunut siskostani siten, että yllätys olisi aikamoinen jos hän salaa kokisikin viehtymystä sairaalloisen ylipainoisiin naisiin.
Tällaisessa tapauksessa alkaisin miettiä missä kaikissa muissakin asioissa minulle on suhteen aikana syötetty lööperiä.
Exäni yksi nainen oli lihava ja pakko myöntää, että se kyllä riipaisi pahasti.
Loukkaisihan se olkoon daami millainen tahansa, mut vastaukseni on hoikka.
Perustelu:Tykkää kurveista.
... kirjoitti:
Loukkaisihan se olkoon daami millainen tahansa, mut vastaukseni on hoikka.
Perustelu:Tykkää kurveista.
Lisäys.. Voihan tietysti hoikallakin olla peppuu ja tissii.. 🤔😉
Olisi erittäin loukkaavaa, jos mies pettäisi.
Aivan sama, kenen kanssa.
Mun mies ei lihaviin naisiin koskis ku se itekki nauraa niille. :D
Vierailija kirjoitti:
Sama 😂
Tai jos mies pettäisi miehen vai naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä.?Miehesi varmasti on ihan kuumana BBW naisiin ja haluaisi niitä päästä hötkyttämään. Niinhän se on että pahimmat ho mo foobikotkin on itse sisimmässään sellaisia.
Onko miehesi jääny 10-vuotiaan tasolle vai mikä niissä pullukoissa NAURATTAA?!?! Häh?!?!
No jos olisi lihavan kanssa. Tätä loukkausta en voisi ikinä unohtaa. Jos olisi salasuhde hoikan ja kauniimman naisen kanssa, niin se on ymmärrettävää.