Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini töihin puhelinmyyntiin - HÄVETTÄÄ

Vierailija
06.05.2020 |

Teinini pääsi kesätöihin puhelinmyyntiin. Hävettää niin paljon, olisi nyt jonkun kunnollisemman ammatin valinnut tai ollut vaikka kotona ja opiskellut. Eihän tuota kehtaa kenellekään tutulle edes kertoa, että mitä nuori tekee...

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, parempi ois käyttää kesä siihen että opettelee täyttämään työttömyyskorvaus- ja toimeentulotukihakemuksia. Niillä pärjää koulun jälkeen aika pitkälle. Olet tosi kannustava!

Nimenomaan! Työttömänä olo on onneksi todella hienoa, puhelinmyyjän työ hirvittävän noloa. AP yritä edes.

Vierailija
42/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä nuorelle. Aliarvostettu työ ja raskas vanhempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä pitäisi jokaisen nuoren (ja aikuisenkin) kokeilla. Jos vaikka selviäisi se, ettei raha kasva puussa ja että sen eteen on tehtävä muutakin, kuin mankua isiltä luottokorttia lainaan.

Vierailija
44/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti tai mansikanpoiminta. Molemmat on hyvä kokea nuorena :-)

Vierailija
45/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnissä oppii mitä on asiakaspalvely, mitä myyntityö vaatii ja miten ihmiset käyttäytyy. Eli asioita, joita tulee tarvitsemaan monessa työssä tulevaisuudessa.

Vierailija
46/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä oli ihana huomata, että kun netissä ja julkisissa kaikki valittavat, etteivät nuoret osaa käyttäytyä, niin ei ne aikuisetkaan osaa :) Sitä niittää, mitä kylvää

Vierailija
47/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on työtä siinä missä muutkin. Parempi, että sitä työtä tehdään, kuin että istutaan kotona nostamassa valtion tukia.

Vierailija
48/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnistä voi saada hyviä ystäviä, siis kollegoista. 

Vierailija
49/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olin nuorena puhelinmyyjänä, juurikin kesätöissä. Se opetti paljon. Tsemppiä Ap:n nuorelle!

Vierailija
50/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ on nuorelle opiksi ja hyväksi.

Vierailija
51/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjillä on usein todella paljon "kilpailuja" joista saa oikeasti hyviä palkintoja. Elämäni parhaat työsuhde-edut ovat olleet nimenomaan puhelinmyynnissä.

Vierailija
52/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös puhelinmyyjänä voi itse vähän paremmin määritellä työaikojaan? Sehän on vaan plussaa monelle nuorelle.

Vierailija
53/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työilmapiiri on usein hyvä puhelinmyynnissä. Jos ei ole, firma kaatuu alta aika yksikön

Vierailija
54/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun tekee töitä!

Vierailija
55/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti provo

Vierailija
56/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka - Ap:n kaltainen vanhempi

Vierailija
57/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla löytyy paljon tietoa puhelinmyyjän ammatista -> selvästi työ on ihan mielekästä, mutta jotkut asiakkaat unohtavat, että hekin ovat ihmisiä ja usein nuoria.

Vierailija
58/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen paras puhelinmyyjä tienaa yli 100000€ vuodessa. Osa-aikaisena, opintojensa ohessa. Ei mulla muuta.

Vierailija
59/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen paras puhelinmyyjä tienaa yli 100000€ vuodessa. Osa-aikaisena, opintojensa ohessa. Ei mulla muuta.

Nyt joudun korjaamaan itseäni. Ei puhelinmyyjä, vaan sellainen ärsyttävä ostoskeskuksessa hengaava liittymien kaupustelija. Itse lasken tuon homman jopa puhelinmyyntiä viheliäisemmäksi, mutta niin vain voi silläkin tienata, kun on asenne kohdillaan ja valmis oppimaan!

Vierailija
60/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joudun korjaamaan itseäni. Ei puhelinmyyjä, vaan sellainen ärsyttävä ostoskeskuksessa hengaava liittymien kaupustelija. Itse lasken tuon homman jopa puhelinmyyntiä viheliäisemmäksi, mutta niin vain voi silläkin tienata, kun on asenne kohdillaan ja valmis oppimaan!

Nimenomaan, asenne ratkaisee ja v-mäisesessäkin työssä voi tienata hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä