Teini töihin puhelinmyyntiin - HÄVETTÄÄ
Teinini pääsi kesätöihin puhelinmyyntiin. Hävettää niin paljon, olisi nyt jonkun kunnollisemman ammatin valinnut tai ollut vaikka kotona ja opiskellut. Eihän tuota kehtaa kenellekään tutulle edes kertoa, että mitä nuori tekee...
Kommentit (96)
Tsemppiä nuorelle. Aliarvostettu työ ja raskas vanhempi.
Puhelinmyyntiä pitäisi jokaisen nuoren (ja aikuisenkin) kokeilla. Jos vaikka selviäisi se, ettei raha kasva puussa ja että sen eteen on tehtävä muutakin, kuin mankua isiltä luottokorttia lainaan.
Puhelinmyynti tai mansikanpoiminta. Molemmat on hyvä kokea nuorena :-)
Puhelinmyynnissä oppii mitä on asiakaspalvely, mitä myyntityö vaatii ja miten ihmiset käyttäytyy. Eli asioita, joita tulee tarvitsemaan monessa työssä tulevaisuudessa.
Puhelinmyyjänä oli ihana huomata, että kun netissä ja julkisissa kaikki valittavat, etteivät nuoret osaa käyttäytyä, niin ei ne aikuisetkaan osaa :) Sitä niittää, mitä kylvää
Puhelinmyynti on työtä siinä missä muutkin. Parempi, että sitä työtä tehdään, kuin että istutaan kotona nostamassa valtion tukia.
Puhelinmyynnistä voi saada hyviä ystäviä, siis kollegoista.
Onneksi olin nuorena puhelinmyyjänä, juurikin kesätöissä. Se opetti paljon. Tsemppiä Ap:n nuorelle!
Kaikki työ on nuorelle opiksi ja hyväksi.
Puhelinmyyjillä on usein todella paljon "kilpailuja" joista saa oikeasti hyviä palkintoja. Elämäni parhaat työsuhde-edut ovat olleet nimenomaan puhelinmyynnissä.
Eikös puhelinmyyjänä voi itse vähän paremmin määritellä työaikojaan? Sehän on vaan plussaa monelle nuorelle.
Työilmapiiri on usein hyvä puhelinmyynnissä. Jos ei ole, firma kaatuu alta aika yksikön
Lapsi parka - Ap:n kaltainen vanhempi
Googlettamalla löytyy paljon tietoa puhelinmyyjän ammatista -> selvästi työ on ihan mielekästä, mutta jotkut asiakkaat unohtavat, että hekin ovat ihmisiä ja usein nuoria.
Suomen paras puhelinmyyjä tienaa yli 100000€ vuodessa. Osa-aikaisena, opintojensa ohessa. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen paras puhelinmyyjä tienaa yli 100000€ vuodessa. Osa-aikaisena, opintojensa ohessa. Ei mulla muuta.
Nyt joudun korjaamaan itseäni. Ei puhelinmyyjä, vaan sellainen ärsyttävä ostoskeskuksessa hengaava liittymien kaupustelija. Itse lasken tuon homman jopa puhelinmyyntiä viheliäisemmäksi, mutta niin vain voi silläkin tienata, kun on asenne kohdillaan ja valmis oppimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joudun korjaamaan itseäni. Ei puhelinmyyjä, vaan sellainen ärsyttävä ostoskeskuksessa hengaava liittymien kaupustelija. Itse lasken tuon homman jopa puhelinmyyntiä viheliäisemmäksi, mutta niin vain voi silläkin tienata, kun on asenne kohdillaan ja valmis oppimaan!
Nimenomaan, asenne ratkaisee ja v-mäisesessäkin työssä voi tienata hyvin.
Nimenomaan! Työttömänä olo on onneksi todella hienoa, puhelinmyyjän työ hirvittävän noloa. AP yritä edes.