Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini töihin puhelinmyyntiin - HÄVETTÄÄ

Vierailija
06.05.2020 |

Teinini pääsi kesätöihin puhelinmyyntiin. Hävettää niin paljon, olisi nyt jonkun kunnollisemman ammatin valinnut tai ollut vaikka kotona ja opiskellut. Eihän tuota kehtaa kenellekään tutulle edes kertoa, että mitä nuori tekee...

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä hyvin harva asiakas siellä linjan toisessa päässä edes on äkäisiä, etenkin jos kohderyhmät on hyvin suunniteltu. Itse olin usean vuoden ajan puhelinmyyjänä ja ehkä pari kertaa kuukaudessa joku oli kussut asiakkaan muroihin. Ikävistä asiakkaista pääsi helposti eroon sillä että oli itse yliystävällinen niin asiakas laittoi helpommin luurin korvaan. :)

Vierailija
22/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tyo-ja-raha/puhelin…

Siisti sisätyö, ja jos asiakkaat osaa käyttäytyä, niin ihan mukavaakin

Kyse ei varmaan ole siitä etteivätkö osaisi, vaan siitä että heidän aikaansa tuhlataan "häirintäsoitoilla". Soittaja saa sentään jonkinlaisen rahallisen korvauksen ajastaan toisin kuin puhelun vastaanottaja.

Ja sen sijaan että sanoo ystävällisesti "ei kiitos" ja lopettaa puhelun, niin on paljon parempi haukkua se työtään tekevä. Kumpaab menee enemmän aikaa?

Ihmiset on erilaisia. Itse olen sitä kohteliaampaa kaikki kiellot päällä sorttia mutta joku toinen voi saada nautintoa veetuilusta. Ammatinvalintakysymys. Jos ei kestä sitä niin on väärä ammatti.

Jos "veetuilee" niin sitten on myös turha valittaa kun menee hirveesti aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on ollut puhelinmyyjänä ja kokemus on auttanut suuresti eteenpäin työmarkkinoilla opiskelujen lomassa. Siitä saa työkokemusta, joka on aina plussaa.

Vierailija
24/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se myy?

Vierailija
25/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai se tehdä edes jotain työtä?

Vierailija
26/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teinille! Näinä aikoina on vaikeaa saada töitä.

Vierailija
27/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei varmaan ole siitä etteivätkö osaisi, vaan siitä että heidän aikaansa tuhlataan "häirintäsoitoilla". Soittaja saa sentään jonkinlaisen rahallisen korvauksen ajastaan toisin kuin puhelun vastaanottaja.

Ja sen sijaan että sanoo ystävällisesti "ei kiitos" ja lopettaa puhelun, niin on paljon parempi haukkua se työtään tekevä. Kumpaab menee enemmän aikaa?

Ihmiset on erilaisia. Itse olen sitä kohteliaampaa kaikki kiellot päällä sorttia mutta joku toinen voi saada nautintoa veetuilusta. Ammatinvalintakysymys. Jos ei kestä sitä niin on väärä ammatti.

Voi olla. Eikä se aika välttämättä ole edes kynnyskysymys. Kyse voi olla ihan vaikka vaan periaatteestakin ettei ole ostamassa mitään mitä tyrkytetään. Kiusaksi voi laittaa soittajan odottamaan tai kysellä ummet ja lammet ilman aikomustkaaan ostaa mitään. Mahdollisuukdia on monia.

Vierailija
28/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Eikä se aika välttämättä ole edes kynnyskysymys. Kyse voi olla ihan vaikka vaan periaatteestakin ettei ole ostamassa mitään mitä tyrkytetään. Kiusaksi voi laittaa soittajan odottamaan tai kysellä ummet ja lammet ilman aikomustkaaan ostaa mitään. Mahdollisuukdia on monia.

Ei kaikille, mutta "Kyse ei varmaan ole siitä etteivätkö osaisi, vaan siitä että heidän aikaansa tuhlataan "häirintäsoitoilla". Soittaja saa sentään jonkinlaisen rahallisen korvauksen ajastaan toisin kuin puhelun vastaanottaja" viestin laittajalle selvästi on.

Vierailija
29/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei luonnostaan oikeaa asennetta. Sinulla voi kuitenkin olla pientä toivoa vielä asenteen kohennukseen. Ei näes puhelimitse tehtävä myynti tarkoita automaattisesti huonopalkkaista työtä, vaan se riippuu missä yrityksessä, kuka  ja miten sen työn tekee =)

Vierailija
30/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjän työn miellekkyys riippuu varmasti myös firmasta: onko soittolista tehty oikein, niin että soitetaan oikeasti kohderyhmälle?

Vierailija
31/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä nuorelle

Vierailija
32/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rauhoitu. Ei arvostettu työ, mutta anna nuoren kokeilla siipiään. Ei sitä hävetä tarvitse.

Vierailija
33/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kokeilee puhelinmyyntiä jossain vaiheessa. Ala joka erottaa jyvät akanoista -> se pärjää, jolla kantti kestää.

Vierailija
34/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin kamalaa ole. Siisti sisätyö. Vaatii kyllä vähän kanttia mutta siinäpähän oppii. Ja sen jälkeen osaa ainakin arvostaa parempia töitä.

Olet ap nolo jos tuota ihan häpeät.

Vierailija
35/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani reagoivat samoin. Eipä siinä mitään, pidin työstäni ja tienasinkin ihan hyvin. Kyllä sitä hetken tekee. Ja mielummin soittelin kuin siivosin (nyt kaikki tulee kertomaan, että siivoaminen on kivempaa. Hyvä jos olet sitä mieltä, minä en ole).

Vierailija
36/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hirveää, jos teini yrittää kartoittaa työkokemustaan ja tienaa samalla vähän rahaa. Tsemppiä ap

Vierailija
37/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti tänään puhelinmyyjä. Äänestä päätellen nuori nainen hieman aran kuuloinen. Sähköliittymää kauppasi ja oikeen kohteliaasti jutteli. Mulla on kuitenkin määräaikainen sähkösopimus joten toivotin myyjälle hyvää päivänjatkoa ennenkuin lopetin puhelun.

M33

Vierailija
38/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti tänään puhelinmyyjä. Äänestä päätellen nuori nainen hieman aran kuuloinen. Sähköliittymää kauppasi ja oikeen kohteliaasti jutteli. Mulla on kuitenkin määräaikainen sähkösopimus joten toivotin myyjälle hyvää päivänjatkoa ennenkuin lopetin puhelun.

M33

OIKEIN! Jokainen puhelinmyynnissä oleva/ollut kiittää sinua nyt! 

Vierailija
39/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parempi ois käyttää kesä siihen että opettelee täyttämään työttömyyskorvaus- ja toimeentulotukihakemuksia. Niillä pärjää koulun jälkeen aika pitkälle. Olet tosi kannustava!

Vierailija
40/96 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä hetkellä voi olla tämän koronatilanteen takia vaikea saada mitään työtä, joten hienoa että sai jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi