Miksei miehet halua samanikäistä naista?
Voiko joku mies vastata tähän? jos esim. on 33-vuotias, miksei mies halua omanikäistään 33 vuotiasta naista jolla on ollut yksi suhde? jos nainen on hoikka, nätti ja lapseton?
Kommentit (150)
Miehet saattaa jotenkin valitettavasti vanheta ennemmin.
Ei millään pahalla, mutta miehen löysyys ei ole helppo asia sängyssä, mutta monilla ikääntymiseen liittyvä tosiasia. Olisiko syytä olla kiitollinen, jos oman ikäinen vaimo jaksaa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat ihania. M40
Niin ollaan. Katsoa saa, mutta muistakaa ettemme halua teidän lähentelyitänne eli pysykää vaan tarpeeksi kaukana.
Vanhan miehen lähentelyt on nuorelle naiselle yhtä ”mairittelevaa” kuin Helsingin päärautatieasemalla hengailevien mamumiesten huutelut.
Eli alentavaa ja ällöttävää.Minua ovat kantapubissa lähentyneet säännöllisesti 30-vuotiaat naiset vaikka olen jo 54-vuotias ja enkä enää mikään adonis. Ehkä mulla on sitten hyvät jutut ja itsekin uskallan lähestyä nuorempiakin naisia.
Mutta mihinkään se ei ole johtanut joten edelleen vietät iltasi meidän ikäistesi mammojen kanssa vauvalehden keskustelupalstalla. I feel you <3
Kyllä miehillä on muutakin elämää kuin olla sängyssä.
Kyllä mulle kelpaisi oman ikänen n:40v nainen, mutta ei minusta naiset kiinnostu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos on mies pitää huolta itsestään, niin lähes poikkeuksetta vanhenee "paremmin", kuin nainen. Vitaliteetti miehessä vain säilyy paremmin, erot alkavat näkymään siinä 35 ikävuoden jälkeen ja vaikkapa 45 vuoden iässä itsestään huolta pitäneen miehen ikäluokka naisissa alkaa olla ihan mummukamaa, koska menopaussi runtelee viimeisenkin vitaliteetin.
Voi kun te teette itsenne vain naurunalaiseksi uskomalla tuon valheenne. Vanha mikä vanha ja mikä helkkarin vitaliteetti:D?
Ei se urheileminen riitä kun hiusraja pakenee, posket roikkuvat ja iho alkaa muistuttaa norsun nahkaa. Ihan samalla tavalla ikä näkyy hyvin hoidetussa miehessä kuin naisessakin. Suurin osa menopaussinaisista syö muuten estrogeenia, ja teillä alkaa eturauhasvaivat ym. On vaan niin helkkarin noloa kun itse luullaan vielä olevansa nuori orhi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat ihania. M40
Niin ollaan. Katsoa saa, mutta muistakaa ettemme halua teidän lähentelyitänne eli pysykää vaan tarpeeksi kaukana.
Vanhan miehen lähentelyt on nuorelle naiselle yhtä ”mairittelevaa” kuin Helsingin päärautatieasemalla hengailevien mamumiesten huutelut.
Eli alentavaa ja ällöttävää.Minua ovat kantapubissa lähentyneet säännöllisesti 30-vuotiaat naiset vaikka olen jo 54-vuotias ja enkä enää mikään adonis. Ehkä mulla on sitten hyvät jutut ja itsekin uskallan lähestyä nuorempiakin naisia.
Mutta mihinkään se ei ole johtanut joten edelleen vietät iltasi meidän ikäistesi mammojen kanssa vauvalehden keskustelupalstalla. I feel you <3
En sanoisi ettei ole johtanut mutta yleensä viihdyn omanikäisteni viisikymppisten seurassa. Ihmeesti vaan tämmöinen vanha äijä kiinnostaa nuoria naisia.
Kolmeakymppiä lähestyttäessä naisille alkaa tulla ne mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät tajua omaa vanhenemistaan, vaan kuvittelevat pysyvänsä ikuisesti 20-vuotiaan näköisinä. Pelkkä hoikkuus ei nuorentaa, sillä silloin yleensä on kuivakka. Miehillä pakarat katoavat, vatsa pömpöttää ja hiukset ohenevat, vaikutelma on todella setämäinen. Eilen tuli dokumentti ikääntymisestä ykköseltä. Ruokavalion ja liikunnan merkitys ovat oleellisia vanhenemisen hidastamisesta. Yleensä naisilla on Suomessa terveellisempi ruokavalio.
Sorry mutta nuo ihan samat merkit tulee naisillekin 😄
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku mies vastata tähän?
Lukee toisessa lauseessa... Tästä ketjusta käy myös ilmi ettei naiset osaa lukea. Varmaan yli reilusti puolet viesteistä naisten kirjoittamia.... Ilmeisen arka aihe kun pakko ottaa osaa vaikka ei ole kysytty.
Itsekin kommentoin tänne (olen mies) ja myöhemmin huomasin, että kommenttini on poistettu. Onko naisten mahdoton sulatella, että miehet ajattelevat alapäällä?(siihen liittyvän kommentin laitoin)
Mahtaa varmaan kaikki miesten kommentit poistettu ja naiset valtaneet tämänkin palstan