Miksei miehet halua samanikäistä naista?
Voiko joku mies vastata tähän? jos esim. on 33-vuotias, miksei mies halua omanikäistään 33 vuotiasta naista jolla on ollut yksi suhde? jos nainen on hoikka, nätti ja lapseton?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Minun kriteerit ainakin on ,että mies ei saa ryypiskellä eikä vahdata sohvalla urheilua.Pitää olla 30-40vEi haittaa vaikka olisi hieman ylipainoa.Hänellä saa olla entisiä lapsia ja pitäisi harrastaa metsästystä,kalastusta,retkeilyä ja luonne pitää olla rauhallinen,kaikilla on omat kriteerit tietenkin :) äiti31
Minä urheilen, kalastan, metsästän, retkeilen ja olen rauhallinen, enkä juo paljoa (mitä nyt satunnaisesti illanistujaiset 4-6x/v). Jään toki tiukkaakin tiukempaan seulaan kun katson urheilua, noh! Harmi sulle! (Toki olen parisuhteessa, et ei sulla mahkuja olisikaan..)
-mies 30
Väärin, kaikki miehet haluavat suunnilleen samanikäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos on mies pitää huolta itsestään, niin lähes poikkeuksetta vanhenee "paremmin", kuin nainen. Vitaliteetti miehessä vain säilyy paremmin, erot alkavat näkymään siinä 35 ikävuoden jälkeen ja vaikkapa 45 vuoden iässä itsestään huolta pitäneen miehen ikäluokka naisissa alkaa olla ihan mummukamaa, koska menopaussi runtelee viimeisenkin vitaliteetin.
Näinhän täällä usein sössötetään, mutta jostain syystä ne 40+ pariskunnat näyttävät ihan saman tasoisilta keskenään.
En ole vielä koskaan tavannut 40+ pariskuntaa jonka molemmat osapuolet ovat keskenään samanikäisiä, mutta näyttäisivät eri ikäisiltä.
Ihan saman ikäisiltä ne näyttää vanhempanakin.
Miehillä on vain tapana luulla itsestään ihan liikoja. Tutkittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat ihania. M40
Niin ollaan. Katsoa saa, mutta muistakaa ettemme halua teidän lähentelyitänne eli pysykää vaan tarpeeksi kaukana.
Vanhan miehen lähentelyt on nuorelle naiselle yhtä ”mairittelevaa” kuin Helsingin päärautatieasemalla hengailevien mamumiesten huutelut.
Eli alentavaa ja ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Näin on!
Nykysukupolvien naiset ovat myös jostain syystä paremmassa kunnossa, fiksumpia ja ahkerampia kuin ikäisensä miehet jotka ovat velttoja paperinvalkoisia somenräplääjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ollaan. Katsoa saa, mutta muistakaa ettemme halua teidän lähentelyitänne eli pysykää vaan tarpeeksi kaukana.
Vanhan miehen lähentelyt on nuorelle naiselle yhtä ”mairittelevaa” kuin Helsingin päärautatieasemalla hengailevien mamumiesten huutelut.
Eli alentavaa ja ällöttävää.
Aikaansaavat ja aloitteelliset nuoret naiset osaavat kyllä lähestyä itsekin. Eikä muunlaiset ainakaan itseäni juurikaan pidemmän päälle kiinnosta. M49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alentavaa ja ällöttävää.Aikaansaavat ja aloitteelliset nuoret naiset osaavat kyllä lähestyä itsekin. Eikä muunlaiset ainakaan itseäni juurikaan pidemmän päälle kiinnosta. M49v
Joo tiedän, että sellaisia epätoivoisia ja tylsiäkin nuoria naisia on olemassa.
En hengaa sellaisten kanssa, niin ei niin kiinnosta mitä ne tekee.
Sinä sen sijaan olet isäänikin vanhempi ja naurattaa, että olet täällä vakuuttelemassa tuollaista. Lol.
Patulla ikäkriisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alentavaa ja ällöttävää.Aikaansaavat ja aloitteelliset nuoret naiset osaavat kyllä lähestyä itsekin. Eikä muunlaiset ainakaan itseäni juurikaan pidemmän päälle kiinnosta. M49v
Surullistahan se on, jos nuori nainen ei ole saanut isältään huomiota ja hakee sitä sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullistahan se on, jos nuori nainen ei ole saanut isältään huomiota ja hakee sitä sinulta.
Mikä siinä on surullista?
Sanoisin että sellaiset miehet keillä on luuloja itsestään, että ansaitsevat nuorempaa, kuvittelevat naisten rupsahtavan ennemmin.
Kuka kiinnostuu sellaisista miehistä? Kenties joku haluaa rahaa tai mainetta.
Yhtälailla nainen voi olla narsistinen.
Toki joskus voi olla poikkeuksia, että ikäerosta huolimatta niin rakastuu tai sopii yhteen. Puolin ja toisin. Silloin mielestäni parempi olisi jos nainen olisi vanhempi. Ai miksi, koska naisia on sorrettu pitkään ja jotenkin tuntuu terveemmältä. Mutta tämä viimeinen kappale oli enemmän omaa makuani.
Naisena olen kiinnostunut miehistä +|- 2v sinkkuna ollessa.
Näin päälle 40v, on siitäkin kiinni onko suunnilleen samassa kunnossa. En ole Esim päästänyt itseäni lihomaan kolme lasta saatuani, ja olen mielestäni kivan tyylinen. En voisi olla edes omanikäisen papparaisen kanssa, kuka ei yhtään huolehdi kehostaan.
Jahas tänne tuli rupsahtaneiden ikämiesten kerho nyt vakuuttelemaan omaa seksikkyyttään ikäisiään naisia alentamalla, säälittävää.
Olette surkeita. Rupsahtaneita vätyksiä joiden spermanlaatu on heikentynyt, iho löystynyt ja kulahtanut, karvat harventuneet, silmien loiste himmentynyt, piirteet haalenneet, penis kulahtanut, pallit roikkuu ja jutut vielä noloja.
Sori, mutta teidän huomiolla ei ole meille nuorille naisille mitään arvoa.
Paitsi ehkä niille epätoivoisille surkimuksille, mutta ne ovat oma kerhonsa ne.
Sääliksi käy nainen joka heittää elämänsä hukkaan vanhemman miehen lakanoissa, itse rippaisin itseni mieluummin kuin alentuisin moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut vanhemman naisen kanssa. Olen nyt 43v ja vaimo 52v ja ollaan oltu 12v yhdessä. Upea nainen ja pitää huolta kunnostaan ja on älykäs. Ei itke turhasta ja osaa keskutella ja kokenut elämää kuitenkin jo ennen minua.
Tuo onkin ihan terve ikäero.
Jason Momoalla ja Zlatanilla myös itseään reilu 10 vuotta vanhemmat vaimot, ja nämä miehet ovat paljon miehekkäämpiä kuin suurinosa miehistä.
Sellaisia alfan oloisia uroksia, jotka eivät kulje tuolla epätoivoisena läähättelemässä tyttöjen perään eivätkä jaksaisi katsella mitään nuorempaa prinsessaa jaloissa inisemässä.
Olisivat ne omanikäiset naiset nuorena kelvanneet, mutta ei enää 35+ ikäisenä. Teillä oli aikanne, naiset. Nyt on nuorempien naisten vuoro.
Kyllä naisen tulee olla ainakin sen 10 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ne omanikäiset naiset nuorena kelvanneet, mutta ei enää 35+ ikäisenä. Teillä oli aikanne, naiset. Nyt on nuorempien naisten vuoro.
Eli aina on nuorten naisten vuoro :) Mutta ei kuitenkaan kaikkien, vaan kaikki miehet kuolaavat niiden samojen nuorten naisten perään. Itselläni ei ollut nuorena juuri mitään vientiä miesten keskuudessa ennen kuin kohtasin tulevan ex-aviomieheni 25-vuotiaana. Erottuani olin 36 ja ympärilläni pyöri enemmän miehiä kuin koskaan aiemmin. Parisuhteeseen päädyin lopulta itseäni muutaman vuoden nuoremman kanssa. Minun kohdallani nuoruus ei siis todellakaan ollut mikään valtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten suosioon on pakko löytyä selitys ihmisen biologiasta, sillä se on täysin yhdenmukaista kaikkialla ajasta, paikasta tai kulttuurista riippumatta. Ymmärrän kyllä, että se herättää tunteita ja epäuskoa, mutta ei tätä ikävä kyllä millään valistuksella tai henkisellä kasvulla tulla mihinkään ikinä muuttamaan jos ihan rehellisiä olemme itsellemme.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006213032.html
https://interactive.hs.fi/arkku/public/generated/38655suZKj/pix/GIF_mie…
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2018/08/15/style/dating-ap…
Tuohan on nyt ihan paskapuhetta että miesten "peak" olisi 50-vuotiaana ja nuoret naiset kiinnostuisi eniten sen ikäisistä :D
Luepa juttu ajatuksella uudestaan. Miehet kyllä saavat eniten huomioita naisilta 50-vuotiaana, mutta miksi se mielestäsi tarkoittaa sitä, että nimenomaan nuoret naiset kiinnostuisivat eniten sen ikäisistä? Ilmiölle on olemassa paljon yksinkertaisempi selityskin :)
Näinhän se menee, että vanhetessa naiset joutuvat tekemään yhä enemmän aloitteita myös itse mikäli meinaavat seuraa löytää, ja tästä johtuen miehet tietenkin sitten saavat enemmän huomiota esimerkiksi 50-vuotiaina kuin vaikkapa 20-vuotiaina. Luulisi tämän olevan ihan helposti pääteltävissä, ja näköjään myös tutkimukset sen selvästi vahvistavat.
Samanikäinen nainen olisi ihanteeni, mutta en löydä ikäistäni seuraa. Olen yksin :(
Luulen kysymykseesi vastauksen olevan:
Miesten pitää tuntea olevansa Isäntä talossansa, joten nuori on paras valinta. Miehinen piirre on saada kaunis nainen ja nuorethan on enemmän kauniita. (On myös toisenlaisia miehiä)
Ja olen kuullut, että samanikäinen nainen on mieheen verrattuna kypsempi ja eihän se käy päinsä, että mies joutuu tossun alle.
Vierailija kirjoitti:
No sitten etsit sellaisen joka haluaa sinut, ja elät onnellisena elämääsi.
Se mitä minä en ymmärrä on se, miksi joidenkin miesten täytyy haukkua omanikäisiä naisia?
Eiväthän he ole niistä kiinnostuneita, joten miksi haukkuakaan?
Minulle tuollaiset haukkumiset aiheuttavat vain vihaa vanhempia miehiä kohtaan ja näiden nettikeskustelujen myötä päätinkin jo alle parikymppisenä, etten tule koskaan olemaan päivääkään vanhemman miehen kanssa enkä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten etsit sellaisen joka haluaa sinut, ja elät onnellisena elämääsi.
Se mitä minä en ymmärrä on se, miksi joidenkin miesten täytyy haukkua omanikäisiä naisia?
Eiväthän he ole niistä kiinnostuneita, joten miksi haukkuakaan?Minulle tuollaiset haukkumiset aiheuttavat vain vihaa vanhempia miehiä kohtaan ja näiden nettikeskustelujen myötä päätinkin jo alle parikymppisenä, etten tule koskaan olemaan päivääkään vanhemman miehen kanssa enkä ole ollut.
Mitä ihmettä puhut?? Juuri miehiähän täällä haukutaan papparaisiksi ja kurttumuniksi.
En ole vielä koskaan tavannut ikäistäni miestä, joka olisi henkiseltä kehitykseltään ja tasolta minua alempana.
Eihän tuollaista voi muutenkaan aikuisilta ihmisiltä arvioida, kun ensisijaisesti ollaan persoonia joiden kasvuikä meni jo aikoja sitten.
Eli on sopivia persoonia ja epäsopivia persoonia, ei mitään enemmän tai vähemmän kehittyneitä.
Toisaalta en ole myöskään koskaan tavannut naista, joka olisi jotenkin ikäisiään (miehiä) viisaampi.
Se, että jotkut naiset märehtii kaikkea paskaa ja vatvoo muka henkevänä asioita, ei tee heistä mitenkään kehittyneempiä. Eikä se, että suoritetaan tunnollisena perse hiessä elämää niin, ettei kellään vaan ole mitään pahaa sanottavaa.
Ei tollanen ole mitään kehittyneisyyttä vaan jopa päinvastoin, kun ollaan niin sopuleita ettei mitään itsenäistä ajattelua ja omilla jaloilla seisomista edes ole.
N27