Miksei miehet halua samanikäistä naista?
Voiko joku mies vastata tähän? jos esim. on 33-vuotias, miksei mies halua omanikäistään 33 vuotiasta naista jolla on ollut yksi suhde? jos nainen on hoikka, nätti ja lapseton?
Kommentit (150)
Kyllä miehet haluaa samanikäisiä naisia. Joskus mies haluaa nuoremman naisen. Joskus mies haluaa vanhemman naisen. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, mitä vauva palsta esittää. Rakastuminen ja vetovoima ovat todellisia asioita, jotka eivät katso ikää. Minuun on ollut rakastuneita niin vanhemmat, saman ikäinen, kuin itseäni 7 vuotta nuorempi mies. Hyvät naiset älkää stressatko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JätkäLahest kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JätkäLahest kirjoitti:
Olen 174cm, kaljuuntuva, rillipää, pätkätyöläinen, ei ole autoa saatikka ajokorttia, asun yksiössä. Punaviini kohtuudella juotuna ainoa päihde mitä käytän.
Tähän mennessä en ole kovin monelle kotimaiselle kelvannut.
Älä luovuta! Kyllä se vielä osuu kohdalle. :)
Ei tällä pituudella saa naisia nykyään.
Joskus 10v lykästi nyt liian lyhyt pikkumies pubiruusuillekin.... pitäis olla kuulemma karhumaisempi.
Tässäpä ohjetta kaikille. Paras on takoa silloin kun on rauta kuumaa. Olisi kannattanut pariutua silloin kymmenen vuotta sitten kun vientiä oli. Nirsot ja vali9koivat jää yksin runkkaamaan. Tämäkin toki on ok, mutta sitten ei saa ulista.
Voihan se rauta olla kuuma vaikka kahdella kuuskymppisellä:D.
Totta kai valikoiva pariutuu hitaammin. Mutta ei se ole mikään suositus ihmiselle että huolii jokaisen vastaantulijan. Onko sinulla kiva suhteessasi jossa tyydyit toiseen?
Missä sanoin tyytyneeni? Päin vastoin iskin parikymppisenä kampuksen kuumimman opiskelutoverin. Yhdessä elämme vielä 35 v myöhemmin onnellisina. Jos menekkiä ei ole parikymppisenä niin ei sitä yli kolmekymppisenäkään ole sen enemmän.
Aikamoinen yleistys taas otsikossa. Kyllä mulle ainakin kelpaa suunnilleen saman ikäinen nainen +-5v ihan hyvin. Moni yli nelikymppinen nainen on vielä ihan hyvän näköinen, ja varmasti enemmän sujut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa kuin parikymppisenä.
Tiivistettynä tämä taitaa mennä näin: Ap haluaa juuri sellaisen miehen, joka syystä tai toisesta haluaa nuoremman naisen. Ap ei halua miestä, joka haluaisi samanikäisen naisen. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Sama ilmiö näkyy pelkkää seksiä vs. parisuhde -tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi nainen, sitä omapäisempi, vaateliaampi ja pirullisempi. Nuorempien kanssa on helpompi olla, eivät ole vielä pirttihirmuuntuneet, vaan saattavat jopa nauttia elämästä ja olla iloisia. Enkä nyt tarkoita mitään dominointia, vaan ihan vaan olemisen siedettävää keveyttä.
Kyllä minä olen ollut ainakin vittumainen jo taaperosta saakka.
-Nainen 22
Johtuisiko siitä että ovat tottuneet etteivät ikäisilleen naisille kelpaa? Yleisesti ottaen naiset ovat niitä, jotka haluavat itseään vanhemman ja kokeneemman miehen. Pitävät itsensä ikäisiä miehiä epäkypsinä ja kertovat tämän varsin suoraan. Tämä jatkuu helposti kolmekymmppiseksi asti. Siten seuraa jakso jolloin naisille omanikäinen mies kelpaisi, mutta tätäpä ei kerrotakaan enään niin suoraan ja äänekkäästi kuin aiemmin. Neljänkympin tienoilla aletaankin valittamaan omanikäisten miesten ukkoontumisesta ja aletaan haikailemaan nuorempien perään. Tämäkin kerrotaan äänekkäämmin kuin se omanikäisten kaipuu kolmekymppisenä.
Enkä nyt tarkoita vain siitä mitä naiset puhuvat miehille vaan mitä he puhuvat yleisesti ja mitä kirjoittelevat keskustelupalstoilla ja mitä media kertoo naisten ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat henkiseltä kehitykseltään ja tasoltaan samanikäisiä naisia alemmalla tasolla heidän on helpompi yrittää päteä hieman nuoremmille naisille, jotka eivät ole vielä täysin kehittyneet.
Deittaatko lapsen kanssa?
Tutkimuksen mukaan kaikki miehet haluavat parikymppisen naisen. Siis kaikenikäiset. Ja suru tuleekin siitä että kaikki jäävät yksin sillä nuori nainen ei halua vanhaa miestä ja samanikäinen nainen ei kelpaa ja hänkin jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmissa parempi lisääntymispotentiaali.
ja miksei 33 vuotias mies ole jo lisääntynyt jos rakastaa niin paljon lapsia?
Koska naiset eivät tuppaa haluamaan lapsia nykyisin.
Moni rooli on kääntynyt nyky-yhteiskunnassa toisinpäin suhteessa vanhaan aikaan: naiset juoksevat mieheltä miehelle, naiset pettävät enemmän ja naiset eivät halua enään lapsia yhtä paljoa kuin miehet haluavat.
Kaikki nuo asiat voi jokainen huomata ihan katselemalla lähipiiriään, lukemalla uutisia ja seuraamalla somea.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua oman ikäistä miestä! Parikymppiset miehet ovat vielä ihan lapsia. Monet vielä äidin helmoissa.
Mitäs sitten kun se nainen on vanhempiensa helmoissa ja asiasta ei sovi keskustella?
T. Minulla 25v "parempi puolisko", joka vanhempien helmoissa. Itse asunut yksin 10v...
Siis jos on mies pitää huolta itsestään, niin lähes poikkeuksetta vanhenee "paremmin", kuin nainen. Vitaliteetti miehessä vain säilyy paremmin, erot alkavat näkymään siinä 35 ikävuoden jälkeen ja vaikkapa 45 vuoden iässä itsestään huolta pitäneen miehen ikäluokka naisissa alkaa olla ihan mummukamaa, koska menopaussi runtelee viimeisenkin vitaliteetin.
Minä en ole koskaan kelvannut oman ikäiselle naiselle. Aina ollut nuorempia. Nolointa oli 20 vuotiaana, kun16v tyttö valehteli ikänsä päästäkseen treffeille. Olen kyllä näyttänyt aina ikäistäni nuoremmalle.
Tällä hetkellä en enää kelpuuta omanikäistä, koska he ovat pääsääntöisesti aika kamlassa kunnossa jo ja näyttäisin pikkupojalta mummon kanssa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Siis jos on mies pitää huolta itsestään, niin lähes poikkeuksetta vanhenee "paremmin", kuin nainen. Vitaliteetti miehessä vain säilyy paremmin, erot alkavat näkymään siinä 35 ikävuoden jälkeen ja vaikkapa 45 vuoden iässä itsestään huolta pitäneen miehen ikäluokka naisissa alkaa olla ihan mummukamaa, koska menopaussi runtelee viimeisenkin vitaliteetin.
Hys, ei totuutta saa sanoa noin suoraan. Tulee paha mieli palstan ystävällisille ja ihanille naisille.
Mua ei haittaa, jos ikäiseni mies haluaa nuoren naisen. Antaa mennä vaan, sellainen mies ei ole minulta pois, koska haluan miehen, joka haluaa minut. Mutta miksi tämä mummottelu alkaa ihan joka ikinen kerta? Ettekö osaa haluta nuoria naisia haukkumatta nelikymppisiä?
Yleistäen, olen ihmetellyt miksei monille miehille käy kuin useimmille naisille ja paljon itseään nuoremmat ala näyttämään lapsilta? Tosin vielä pelottavampi ajatus on, että näin käykin ja hinkuvat silti nuorta..
Ainakin kun itse olin n. 20 kieppeillä niin useat alle 18vuotiaista alkoivat näyttämään omiin silmiin itseäni selvästi nuoremmilta. N. 26-27vuotiaana taas parinkympin kieppeillä olevat näyttivät jo aivan teineiltä ja nyt kolmikymppisenä monet päälle 20vuotiaatkin näyttävät aivan lapsilta.
Tietysti on myös niitä, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta jne Mutta on ollut järkytys itselleni, miten paljon lapsilta parikymppiset näyttävätkään tästä vinkkelistä.
Minun kriteerit ainakin on ,että mies ei saa ryypiskellä eikä vahdata sohvalla urheilua.Pitää olla 30-40vEi haittaa vaikka olisi hieman ylipainoa.Hänellä saa olla entisiä lapsia ja pitäisi harrastaa metsästystä,kalastusta,retkeilyä ja luonne pitää olla rauhallinen,kaikilla on omat kriteerit tietenkin :) äiti31
Itse olen aina ollut vanhemman naisen kanssa. Olen nyt 43v ja vaimo 52v ja ollaan oltu 12v yhdessä. Upea nainen ja pitää huolta kunnostaan ja on älykäs. Ei itke turhasta ja osaa keskutella ja kokenut elämää kuitenkin jo ennen minua.
Osin myös työn puolesta olen tuntenut laajalla ikähaitarilla useamman vuosikymmenen eri ikäisiä naisia ja on todettava että eivät parane vanhetessaan. Kyllä ne vuodet vaan tekee ihmeitä ja valitettavasti niistä mukavistakin tulee ihme kitisijöitä ja vinkujia. Valitettavasti. Ja joo ei ihan kaikista mutta suurimmasta osasta.
Koska naiset rupsahtavat aiemmin.
Tämä on muuten totta. Olin hetken 35-vuotiaana naisena sinkkuna ja ottajia olisi ollut kyllä samanikäisissä ja hieman nuoremmissakin. Uskon että johtuu siitä olin niitä harvoja lapsettomia tuon ikäisiä sinkkuja.