Miksei miehet halua samanikäistä naista?
Voiko joku mies vastata tähän? jos esim. on 33-vuotias, miksei mies halua omanikäistään 33 vuotiasta naista jolla on ollut yksi suhde? jos nainen on hoikka, nätti ja lapseton?
Kommentit (150)
Ihanaa kun miehet ylläpitävät maailmaa jossa nuoret naiset ovat korkeimmalla pallilla, ja vain ja ainoastaan ulkonäkönsä vuoksi<3
Helppoa!
Molemmat olemme 44v.
22 vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat henkiseltä kehitykseltään ja tasoltaan samanikäisiä naisia alemmalla tasolla heidän on helpompi yrittää päteä hieman nuoremmille naisille, jotka eivät ole vielä täysin kehittyneet.
En ole vielä koskaan tavannut ikäistäni miestä, joka olisi henkiseltä kehitykseltään ja tasolta minua alempana.
Eihän tuollaista voi muutenkaan aikuisilta ihmisiltä arvioida, kun ensisijaisesti ollaan persoonia joiden kasvuikä meni jo aikoja sitten.
Eli on sopivia persoonia ja epäsopivia persoonia, ei mitään enemmän tai vähemmän kehittyneitä.Toisaalta en ole myöskään koskaan tavannut naista, joka olisi jotenkin ikäisiään (miehiä) viisaampi.
Se, että jotkut naiset märehtii kaikkea paskaa ja vatvoo muka henkevänä asioita, ei tee heistä mitenkään kehittyneempiä. Eikä se, että suoritetaan tunnollisena perse hiessä elämää niin, ettei kellään vaan ole mitään pahaa sanottavaa.
Ei tollanen ole mitään kehittyneisyyttä vaan jopa päinvastoin, kun ollaan niin sopuleita ettei mitään itsenäistä ajattelua ja omilla jaloilla seisomista edes ole.N27
Ikäiseni nainen 😍💕
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmissa parempi lisääntymispotentiaali.
Hyväksykää jo tämä, ette voi luonnonlaeille mitään. Vaikka kuinka kirkuisitte ette saa miehiä synnyttämään ettekä luontoa muuttumaan, itselläni ei tosin ole mitään ikäktiteerejä.
Ne on nähty jo.
Zinc
En jaksa pidemmin tähän runoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut nelikymppisenä enemmän huomiota parikymppisiltä naisilta kuin sain parikymppisenä. Miksiköhän?
Auto ja lompakko riittää.
Kelpais oman ikäinen oikein hyvin, vanhempikin. En vain itse kiinnosta naisia pätkän vertaa niin ei ole minun haluamisesta asiat kiinni. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja miksei 33 vuotias mies ole jo lisääntynyt jos rakastaa niin paljon lapsia?
Ehkä on vasta kypsemmällä iällä havahtunut perhetoiveeseen. Ja vaikka olisi jo lapsi(a) ennestään, niin pyrkii lisääntymään niin paljon kuin mahdollista, säilyttääkseen perimänsä. Se on sisäänrakennettu vietti, jonka mukaan toimitaan, tietoisesti tai tiedostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan kaikki miehet haluavat parikymppisen naisen. Siis kaikenikäiset. Ja suru tuleekin siitä että kaikki jäävät yksin sillä nuori nainen ei halua vanhaa miestä ja samanikäinen nainen ei kelpaa ja hänkin jää yksin.
Ei, tutkimukset eivät väitä noin. Tutkimukset kertovat, että kaiken ikäisten miesten mielestä naiset ovat viehättävimmillään parikymppisinä. Normaalisti kehittynyt mies ymmärtää, että parisuhteeseen ja perheessä elämiseen tarvitaan paljon muutakin kuin viehättävä ulkonäkö.
Ei minun puolisoni haluaisi elää parisuhteessa parikymppisen naisen kanssa. Hän voi ihailla heitä ja pitää heitä haluttavina, seksikkäinä ja kauniina. Se on kuitenkin eri asia kuin että hän kuvittelisi haluavansa jakaa arkea, maksaa laskuja, hoitaa kotia, keskustella työstään jne parikymppisen kanssa. Jo pelkkä nuoren naisen kännykänkäyttökulttuuri olisi puolisolleni sietämätöntä, saati että seurusteluvaiheessa pitäisi viestitellä kymmenen kertaa päivässä. Korvilla olisi kuulokkeet joista tulisi musiikkia ja televisiossa pyörisi joku TIS. Kun hän haluaisi yhdessä katsoa ajankohtaisohjelman ja/tai keskustella hallituksen tuoreimmista linjauksista, niin tyttöystävä pyörittelisi silmiään :-D En usko, että hän kovin montaa päivää jaksaisi. Loppu tulisi viimeistään siinä kohtaa, kun tulisi seuraava isompi asumiseen liittyvä lasku tai yhteiselle taloustilille pitäisi muuten vaan siirtää puolet seuraavan kuukauden arvioiduista kuluista.
Mutta jos asuu tukien varassa betonikuutiossa ja kuvittelee, että parisuhde on sitä että harrastetaan seksiä ja esiinnytään yhdessä, jotta muut miehet tulevat kateellisiksi, niin silloin parikymppinen on tietysti ideaali-elämänkumppani. Ja silloin sellaista kannattaa etsiä. Edelleenkään kenenkään ei kannata tyytyä vähempään kuin sellaiseen, joka vie jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi nainen, sitä omapäisempi, vaateliaampi ja pirullisempi. Nuorempien kanssa on helpompi olla, eivät ole vielä pirttihirmuuntuneet, vaan saattavat jopa nauttia elämästä ja olla iloisia. Enkä nyt tarkoita mitään dominointia, vaan ihan vaan olemisen siedettävää keveyttä.
Sovinismia sovinismia, vielä vähän sovinismia.
Realismia, realismia, ja vielä vähän REALISMIA !
Vierailija kirjoitti:
Pakko valita sellainen jolle seisoo
Jännä juttu, että kun nainen etsii miestä, joka on pitkä, harteikas, tuuheatukkainen tms. niin siitä on hirveä poru. Mutta ihan samasta asiasta on kysymys: me jokainen haluamme kumppanin, joka saa sukat pyörimään jalassa ja perhoset vatsassa.
Toivottavasti minun ei tämän jälkeen enää koskaan tarvitse tältä palstalta lukea, kuinka miehet toivoisivat naisten antavan mahdollisuuden myös niille "tavallisille" miehille, jotka eivät pysty nettiprofiilillaan tai heti ensitapaamisella tekemään vaikutusta. Itse en olisi antanut, koska jos en heti tiedä haluavani miehen kanssa seksiä, niin en halua sitä myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja miksei 33 vuotias mies ole jo lisääntynyt jos rakastaa niin paljon lapsia?
Koska naiset eivät tuppaa haluamaan lapsia nykyisin.
Moni rooli on kääntynyt nyky-yhteiskunnassa toisinpäin suhteessa vanhaan aikaan: naiset juoksevat mieheltä miehelle, naiset pettävät enemmän ja naiset eivät halua enään lapsia yhtä paljoa kuin miehet haluavat.
Kaikki nuo asiat voi jokainen huomata ihan katselemalla lähipiiriään, lukemalla uutisia ja seuraamalla somea.
No maailmahan onkin PI - LAL - LA.
Merete Mazzarella: "Kiinnostun miehistä, jotka kiinnostuvat minusta."
Voiko joku mies vastata tähän?
Lukee toisessa lauseessa... Tästä ketjusta käy myös ilmi ettei naiset osaa lukea. Varmaan yli reilusti puolet viesteistä naisten kirjoittamia.... Ilmeisen arka aihe kun pakko ottaa osaa vaikka ei ole kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku mies vastata tähän?
Lukee toisessa lauseessa... Tästä ketjusta käy myös ilmi ettei naiset osaa lukea. Varmaan yli reilusti puolet viesteistä naisten kirjoittamia.... Ilmeisen arka aihe kun pakko ottaa osaa vaikka ei ole kysytty.
Aivan samoin käy ketjuissa, joissa ei kysytä miesten mielipidettä.
Päälle 30-vuotiaana kelpuutetaan semmoinen exää nuorempi, koska ajatellaan että kaikki naiset sekoaa siinä 30 korvilla. Voimaannutaan, kerrotaan "ongelmista" kavereille. Sitten tulee joku ihan vaa pillu mielessä oleva mies kissanpennun katseella sanoen että mä ymmärrän sua täysin. Ja se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mä haluaisinkin, mutta 33-vuotiaalla naisella on sellaiset kriteerit, joita en pysty täyttämään.
Minä pystyn täyttämään 33-vuotiaan naisen kriteerit mutta oikeastaan vaan haluan paneskella heitä. Ei kiinnosta perheen perustaminen, en tiedä miksi minusta on tullut tällainen. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten suosioon on pakko löytyä selitys ihmisen biologiasta, sillä se on täysin yhdenmukaista kaikkialla ajasta, paikasta tai kulttuurista riippumatta. Ymmärrän kyllä, että se herättää tunteita ja epäuskoa, mutta ei tätä ikävä kyllä millään valistuksella tai henkisellä kasvulla tulla mihinkään ikinä muuttamaan jos ihan rehellisiä olemme itsellemme.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006213032.html
https://interactive.hs.fi/arkku/public/generated/38655suZKj/pix/GIF_mie…
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2018/08/15/style/dating-ap…
Tuohan on nyt ihan paskapuhetta että miesten "peak" olisi 50-vuotiaana ja nuoret naiset kiinnostuisi eniten sen ikäisistä :D
Sehän on joka naisen unelma eli 50v impo.tentti-mies.
Valtaosa naisista miettii seksiä, ei kun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ovat ihania. M40
Niin ollaan. Katsoa saa, mutta muistakaa ettemme halua teidän lähentelyitänne eli pysykää vaan tarpeeksi kaukana.
Vanhan miehen lähentelyt on nuorelle naiselle yhtä ”mairittelevaa” kuin Helsingin päärautatieasemalla hengailevien mamumiesten huutelut.
Eli alentavaa ja ällöttävää.
Minua ovat kantapubissa lähentyneet säännöllisesti 30-vuotiaat naiset vaikka olen jo 54-vuotias ja enkä enää mikään adonis. Ehkä mulla on sitten hyvät jutut ja itsekin uskallan lähestyä nuorempiakin naisia.
Olen saanut nelikymppisenä enemmän huomiota parikymppisiltä naisilta kuin sain parikymppisenä. Miksiköhän?