Minä en ymmärrä paljoakaan lapsista - apua kaivataan!
Meillä on juhlat ja lapsiperheet on kutsuttu kotiimme. Mitä tekemistä heille keksisi elokuisena sunnuntaipäivänä? Lapsille on omaa tilaa pari huonetta ja hyvällä säällä pihamaa.
Olen jo sopinut siitä, että naapurin tyttö tulisi avuksi. En haluaisi, että vanhemmat ovat 100% kiinni lapsissa vaan näkevän muitakin vieraita ja rentoutuvat. MUTTA en halua olla leikittäjän kanssa kokonaisvastuussa jos jotain tapahtuu.
Ideoita?
Täällä on varmaan enemmän kokemuksia kuin minulla :) Juhlat eivät ole pelkästään lapsia varten, kaikki on kutsuttu lapsineen. Saavat itse valita, ottavatko mukaansa.
Kiitos jo etukäteen!!
Kommentit (27)
Vierailija:
Minä hermostun herkästi lapsiin, joten haluan ne pois jaloista. Seurassa ne saa olla, mutta ei niin, että vievät aivan KAIKEN huomion. Huonoja kokemuksia kermakakkuja sohivista, tarjoilijoita häiritsevistä ja kissoja kiusaavista lapsista. Lemmikit ovatkin hoidossa juhlien ajan.Kamala emäntä olen siis :)
ap
Huippua! Toivottavasti joskus pääsn kaltaisesi ihmisen järjestämiin juhliin! Yleensä kun lapset tosiaan tuppaavat vaan pyörimään jaloissa, viimeistään kun hakee sen tulikuuman kahvikupin!
Yritä muuten järkkää jotain erityisen kivaa tekemistä just sen kahvin ajaksi! Ei käy vahinkoja!
niin vauvojen vanhempien ei tarvitse koko ajan pidellä vauvaa sylissä.
Sanot jollekin hyvälle vauva-tutullesi, että ottaa, niin muut seuraavat esimerkkiä.
Lapsille kelpaa leikkeihin myös muovikulhot ja muut ei- terävät ja särkymättömät keiittövälineet.
Ihanan emännän kutsut tiedossa, ja onnea sille, mitä ikinä juhlittekaan!
tänään lastenohjelmia tv:sta, ovat suht lyhyitä. Franklin sopii vähän isommillekin eikä ole räiskintää, tulee tänään tv 2 klo 16.55....
Sitten viikonloppuaamuisin tulee myös lastenohjelmia joita voi nauhoittaa.
Isommat ei niin niitä videoita tarviikkaan kun ne pienet, siksi valitsisin noita lyhytpätkiä elokuvien sijaan. Varalle vois sitten tietenkin valita jonkun pidemmän pätkän esim. kaunotar ja kulkuri, robin hood tai muu missä ei sitä mäiskintää niin paljon ole.
muumeista ja puuhapeteistä.