Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä paljoakaan lapsista - apua kaivataan!

Vierailija
04.07.2006 |

Meillä on juhlat ja lapsiperheet on kutsuttu kotiimme. Mitä tekemistä heille keksisi elokuisena sunnuntaipäivänä? Lapsille on omaa tilaa pari huonetta ja hyvällä säällä pihamaa.

Olen jo sopinut siitä, että naapurin tyttö tulisi avuksi. En haluaisi, että vanhemmat ovat 100% kiinni lapsissa vaan näkevän muitakin vieraita ja rentoutuvat. MUTTA en halua olla leikittäjän kanssa kokonaisvastuussa jos jotain tapahtuu.

Ideoita?

Täällä on varmaan enemmän kokemuksia kuin minulla :) Juhlat eivät ole pelkästään lapsia varten, kaikki on kutsuttu lapsineen. Saavat itse valita, ottavatko mukaansa.

Kiitos jo etukäteen!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumeista ja puuhapeteistä.

Vierailija
22/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä hermostun herkästi lapsiin, joten haluan ne pois jaloista. Seurassa ne saa olla, mutta ei niin, että vievät aivan KAIKEN huomion. Huonoja kokemuksia kermakakkuja sohivista, tarjoilijoita häiritsevistä ja kissoja kiusaavista lapsista. Lemmikit ovatkin hoidossa juhlien ajan.

Kamala emäntä olen siis :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua! Toivottavasti joskus pääsn kaltaisesi ihmisen järjestämiin juhliin! Yleensä kun lapset tosiaan tuppaavat vaan pyörimään jaloissa, viimeistään kun hakee sen tulikuuman kahvikupin!

Yritä muuten järkkää jotain erityisen kivaa tekemistä just sen kahvin ajaksi! Ei käy vahinkoja!

Vierailija
24/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vauvojen vanhempien ei tarvitse koko ajan pidellä vauvaa sylissä.

Vierailija
25/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot jollekin hyvälle vauva-tutullesi, että ottaa, niin muut seuraavat esimerkkiä.

Lapsille kelpaa leikkeihin myös muovikulhot ja muut ei- terävät ja särkymättömät keiittövälineet.

Ihanan emännän kutsut tiedossa, ja onnea sille, mitä ikinä juhlittekaan!

Vierailija
26/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään lastenohjelmia tv:sta, ovat suht lyhyitä. Franklin sopii vähän isommillekin eikä ole räiskintää, tulee tänään tv 2 klo 16.55....

Sitten viikonloppuaamuisin tulee myös lastenohjelmia joita voi nauhoittaa.

Vierailija
27/27 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat ei niin niitä videoita tarviikkaan kun ne pienet, siksi valitsisin noita lyhytpätkiä elokuvien sijaan. Varalle vois sitten tietenkin valita jonkun pidemmän pätkän esim. kaunotar ja kulkuri, robin hood tai muu missä ei sitä mäiskintää niin paljon ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä