Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Silmäpussit" poskilla??.

Vierailija
19.02.2026 |

En tajua, yleensähän silmäpussit on silmien alla, mutta minulla yläposkilla. Mistähän mahtanee johtua ja mitenköhän ne sais pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaali osa ikääntymistä, johtuu kasvojen rasvan siirtymisestä / valumisesta. Osalla tosin on jo lapsena tuollaiset "viivat" yläposkilla, ja sitten yllä enemmän rasvaa, eli ei ole aina edes ikämuutos. Englanniksi tunnetaan nimellä malar bags tai festoons. 

Jos ne on pääosin turvotusta, ruokavalio voi auttaa. Mutta jos ne on rasvaa, joka on asettunut noin, niin ei niihin oikein auta muu kuin täyteaine hieman, tai rajumpi plastiikkakirurgia sitten enemmän. Itselläni nuo on ollut jostain nelikymppisestä asti, ja olen vaan hyväksynyt osaksi elämää.

Vierailija
2/5 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla vähemmän sukulaismiesten seurassa ja äänestää muita puolueita kuin persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaali osa ikääntymistä, johtuu kasvojen rasvan siirtymisestä / valumisesta. Osalla tosin on jo lapsena tuollaiset "viivat" yläposkilla, ja sitten yllä enemmän rasvaa, eli ei ole aina edes ikämuutos. Englanniksi tunnetaan nimellä malar bags tai festoons. 

Jos ne on pääosin turvotusta, ruokavalio voi auttaa. Mutta jos ne on rasvaa, joka on asettunut noin, niin ei niihin oikein auta muu kuin täyteaine hieman, tai rajumpi plastiikkakirurgia sitten enemmän. Itselläni nuo on ollut jostain nelikymppisestä asti, ja olen vaan hyväksynyt osaksi elämää.

Kiitos vastauksestasi. Kaipa ne täytyy vain hyväksyä, johan tässä ikääkin 59 vuotta.

Vierailija
4/5 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuo tulee kun syön liikaa sokeria tai suolaa, juon alkoholia tai joudun ottamaan särkylääkkeitä useammin kuin kerran. Ja tietysti huonosti nukutunt yöt. Ensimmäiset kerrat jo noin 30v,  silloin ne vielä hävisivät kokonaan, nyt ne näkyvät koko ajan vaikka olisi hyvä päiväkin.

Vierailija
5/5 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tilapäinen juttu on myös, että ne pystyy meikkaamaan kyllä vähemmän näkyväksi. Vaaleampaa peiteainetta sinne pussin pohjalle, ja pussille varjostusta / aavistuksen tummempaa. Täältä löytyy meikkitaiteilijan neuvoja asiaan https://www.youtube.com/shorts/KvbF8Ct20uk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme