Vanhanaikainen mies
Mies on 36 ja tuhottoman vanhanaikainen. En tiedä johtuuko ikäerosta, mutta luulen että mies on myös ikäisiinsä verrattuna vanhanaikainen.
1. Hänen mielestään en voi ottaa suihin, sillä arvostaa minua liikaa.
2. En voi lämmittää hänen paljuaan mökillä etten polta itseäni (näitä on monta, en saa (!) pilkkoa puita, ajaa mönkijällä, käydä siellä mökin yöävintillä, jossa lasivillaa..)
3. En saisi uida kauas (tätä en tietenkään noudata).
4. Ei haluaisi minun kävelevän yöllä paikasta a paikkaan b vaan pitäisi tilata taksi tai vähintään käyttää pyörää. (en myöskään noudata tätä)
Ollaan tapailtu kohta vuosi.. Ja tuntuu että näitä vaan tulee. Nyt koronan aikaan en edes viitsi kertoa mitä en saisi tehdä..
Mutta pitääkö olla huolissaan? Pitääkö juosta? 😁
Kommentit (58)
Onko mies yhtä varovainen omissa tekemisissään, esim. ei ui kauas rannasta jne?
Tuli myös mieleen: onko hänen perheessään tai aiemmassa suhteessaan sattunut joku onnettomuus, ja siitä jäänyt traumoja?
Tavallaan nämä jutut on jopa liikuttavia, mutta en nyt välttämättä jaksa olla hänen prinsessa joka asiassa. Usein naurankin osalle jutuista. Mutta enhän voi väkisin ottaa munaa suuhun (humalassa on pari kertaa pyytänyt ja tykännyt joten en ihan ymmärrä..) tai väkisin puuhata hänen mökillään.
On myös aina kovin dramaattinen jos olen vähääkään kipeä tai sattuu joku pikkunaarmu johonkin. Tyyliin metsästä pitäisi lähteä pikkuhaavaa puhdistamaan... 😩
Sikäli on mukavaa että joku välittää näinkin paljon, mutta ehkä tällaiselle osittain luonnonlapselle vähän raskasta.
Ap
Kuulostaa pikemminkin mielenvikaiselta kuin vanhanaikaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies yhtä varovainen omissa tekemisissään, esim. ei ui kauas rannasta jne?
Tuli myös mieleen: onko hänen perheessään tai aiemmassa suhteessaan sattunut joku onnettomuus, ja siitä jäänyt traumoja?
Veljelle on sattunut pienenä onnettomuus josta jäi pysyvä vamma. Eli toki saattaa osittain johtua siitä. Mutta ei selitä kaikkea hössötystä.
Hän itse toki tekee edellä mainittuja juttuja, mutta on surkea uimari niin ei ui kauas. Luulen että tässäkin pelkää ettei pystyisi pelastamaan jos jotain kävisi.
Veljen onnettomuus kävi niin, että mies yritti pelastaa muttei ehtinyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pikemminkin mielenvikaiselta kuin vanhanaikaiselta.
No olen tätäkin miettinyt, että onko ihan ok henkisesti.
Toki siis on vanhanaikainen myös herrasmiesmäisellä tavalla: avaa ovet, kantaa kauppakassit, ostaa kukkia, tuo kahvia sänkyyn, ja tekee paljon hyväkseni, enemmän kuin kukaan ikinä.
Ap
Itse kyllä huolestuin jo tuosta ekasta kohdasta. Siis ok, eivät kaikki pidä suuseksistä, en minäkään halua sitä saada, mutta tuo, että sitä ei voi harrastaa "koska arvostaa liikaa" kertoo jotenkin oudosta asenteesta seksiin.
Paljonko teillä sitten on ikäeroa?
Jos on jo 36-vuotiaana tuollainen boomeri niin mieti millainen hän on vaikkapa kymmenen vuoden päästä? Hyi helvetti!
Suojelee ja tekee asiat sun puolesta ja vielä valitat? Olispa tollanen mies...
N24
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä huolestuin jo tuosta ekasta kohdasta. Siis ok, eivät kaikki pidä suuseksistä, en minäkään halua sitä saada, mutta tuo, että sitä ei voi harrastaa "koska arvostaa liikaa" kertoo jotenkin oudosta asenteesta seksiin.
Tämä tuli jo aika alussa esiin ja ihmettelin myös.
Hänestä se on naista alentavaa. Vaikea keksiä mistä johtuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
N24
Viisikymppinen hopeakettu voisi olla juuri se, mitä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
N24
En ehkä haluaisi suojelua jos se tarkoittaa holhoamista. Tuntuu vähän hömelöltä, että toinen aikuinen kieltää toista esim uimasta. Olen uinut ilman vanhempien valvontaa 6 vuotiaasta saakka.
Muutenkaan omaan filosofiaan ei kuulu elää jatkuvasti varoen ja varautuen.
Ollaan varmaan huonohko match ja mies saisi varmasti jonkun rauhallisemman naisen joka arvostaisi noita juttuja. Mies sanoo minua aina kaupunkilaiseksi ym, tuntuu että on muodostanut minusta jotenkin ihan virheellisen kuvan.
Ikäeroa on n. 10 vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on jo 36-vuotiaana tuollainen boomeri niin mieti millainen hän on vaikkapa kymmenen vuoden päästä? Hyi helvetti!
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kävi mielessä:-) Sais tyttö remmiä jos ui ilman pelastusliivejä
mies52v
Vierailija kirjoitti:
N24
Deittailin yhtenä kesänä baltialaisia raksamiehiä. Monet omasi herrasmiehen elkeitä vaikka olimmekin kevyt suhteessa.
Töiden takia jäänyt nuo seikkailut. Saa noutaa omaksi! Muutamat sanoivat etsivänsä vakavampaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Helmiä ei tahdo löytyä. Tosi moni hyytyy kesken kaiken ja näyttää vaarilta :O
Miksi haluat lasivillojen sekaan? Mönkijällä ajaessa on moni kuollut, joten jos olet rämäpää, niin hyvä, ettei halua sinun ajavan. Mun mielestä on vaan hyvä asia, jos mies haluaa hoitaa puide pilkkomiset ja paljun lämmitykset. En myöskään ui kauas rannasta. Mulle ap:n mies olisi just passeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
En ehkä haluaisi suojelua jos se tarkoittaa holhoamista. Tuntuu vähän hömelöltä, että toinen aikuinen kieltää toista esim uimasta. Olen uinut ilman vanhempien valvontaa 6 vuotiaasta saakka.
Muutenkaan omaan filosofiaan ei kuulu elää jatkuvasti varoen ja varautuen.Ollaan varmaan huonohko match ja mies saisi varmasti jonkun rauhallisemman naisen joka arvostaisi noita juttuja. Mies sanoo minua aina kaupunkilaiseksi ym, tuntuu että on muodostanut minusta jotenkin ihan virheellisen kuvan.
Ikäeroa on n. 10 vuotta.
Ap
:-(
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kävi mielessä:-) Sais tyttö remmiä jos ui ilman pelastusliivejä
mies52v
Oijoi
Pitää juosta. Pitää sinua jonain ohjailtavana lemmikkinä.