Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhanaikainen mies

Vierailija
05.05.2020 |

Mies on 36 ja tuhottoman vanhanaikainen. En tiedä johtuuko ikäerosta, mutta luulen että mies on myös ikäisiinsä verrattuna vanhanaikainen.

1. Hänen mielestään en voi ottaa suihin, sillä arvostaa minua liikaa.
2. En voi lämmittää hänen paljuaan mökillä etten polta itseäni (näitä on monta, en saa (!) pilkkoa puita, ajaa mönkijällä, käydä siellä mökin yöävintillä, jossa lasivillaa..)
3. En saisi uida kauas (tätä en tietenkään noudata).
4. Ei haluaisi minun kävelevän yöllä paikasta a paikkaan b vaan pitäisi tilata taksi tai vähintään käyttää pyörää. (en myöskään noudata tätä)

Ollaan tapailtu kohta vuosi.. Ja tuntuu että näitä vaan tulee. Nyt koronan aikaan en edes viitsi kertoa mitä en saisi tehdä..

Mutta pitääkö olla huolissaan? Pitääkö juosta? 😁

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelee ja tekee asiat sun puolesta ja vielä valitat? Olispa tollanen mies...

N24

Viisikymppinen hopeakettu voisi olla juuri se, mitä kaipaat.

Liian vanha jo.

Vierailija
22/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kerran samantyyppinen mies. Ei halunnut harrastaa suuseksiä (kerran imaisin niin työnsi pois), ei osannut uida ja oli melko holhoavakin. Pelkäsi esim. korkeita paikkoja ja halusi tehdä monet asiat "juuri tietyllä tavalla". Kutsui minua nimellä "kulta" mikä myös ärsytti koska pyysin käyttämään omaa nimeäni.

Hänellä on aspergerin oireyhtymä mikä selittää monet "outoudet". Motorinen kömpelyys tekee varovaiseksi ja helposti olettaa että silloin muidenkin pitää varoa kokoajan. Suuseksin vieroksuminen liittynee aistiyliherkkyyteen eli maistuu ja/tai tuntuu pahalle tai liian voimakkaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelee ja tekee asiat sun puolesta ja vielä valitat? Olispa tollanen mies...

N24

Deittailin yhtenä kesänä baltialaisia raksamiehiä. Monet omasi herrasmiehen elkeitä vaikka olimmekin kevyt suhteessa.

Töiden takia jäänyt nuo seikkailut. Saa noutaa omaksi! Muutamat sanoivat etsivänsä vakavampaa suhdetta.

Uuh olivatko tummia ja tulisia?

Vierailija
24/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lasivillojen sekaan? Mönkijällä ajaessa on moni kuollut, joten jos olet rämäpää, niin hyvä, ettei halua sinun ajavan. Mun mielestä on vaan hyvä asia, jos mies haluaa hoitaa puide pilkkomiset ja paljun lämmitykset. En myöskään ui kauas rannasta. Mulle ap:n mies olisi just passeli.

Tykkään tutkia vanhoja rakennuksia. Kaikki missä on luukkuja ja pieniä ovia ja vanhoja kellareita kiinnostaa. En tosiaan tiedä miksi. Tuossakin mökissä sinne vintille mennään pienestä luukusta ulkotikkaita ja vain keskellä menevää lankkua pitkin voi kävellä.

Paljun lämmitys on sikäli palikkaa hommaa, että heität puita uuniin. Ja ihan kätevää jos mies on muualla ettei tarvisi odottaa hänen tuloaan.

Mielestäni ajan ihan ok moottorikelkalla, niin olisihan se kiva kokeilla sen kesäversiota 😁

En ole mitenkään poikatyttö, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni koen olevani, kun miehen käsitys naisesta tuntuu olevan huo#a tai kreikkalainen prinsessa 1000-luvulta.

Ap

Vierailija
25/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopis mulle. Lekottelisin ja ukko palvoisi.

Vierailija
26/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopis mulle, lekottelisin ja ukko palvoisi.

Vierailija
27/58 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo halua sellaista... Haluaa omistaa ja hallita villimpää...

Vierailija
28/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat pitää ruudikkaista Justiinoista

Vierailija
29/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat pitää ruudikkaista Justiinoista

Kaulin ja kova ääni niin mies tuntee olevansa turvassa - paluu äidin huomaan.

Vierailija
30/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin ahdistavalta huolehtimiselta.

Ymmärtäisin kyllä, jos veljestä aiheutuneen trauman takia, ei pysty katsomaan liian kaukana uimista, ei haluaisi että rikon hänen mönkijänsä tai nuuskin hänen rakennuksiaan tai jotenkin polta koko paljun jne... 

Muuten kyllä ottaisi päähän, että joku alkaisi määräillä tekemisiäni. Ja tuosta seksistä tulisi heti ongelma, koska pidän suuseksistä antavana ja ottavana osapuolena. Tykkään katsoa, kun toinen nauttii...

Vierailija
31/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lasivillojen sekaan? Mönkijällä ajaessa on moni kuollut, joten jos olet rämäpää, niin hyvä, ettei halua sinun ajavan. Mun mielestä on vaan hyvä asia, jos mies haluaa hoitaa puide pilkkomiset ja paljun lämmitykset. En myöskään ui kauas rannasta. Mulle ap:n mies olisi just passeli.

Tykkään tutkia vanhoja rakennuksia. Kaikki missä on luukkuja ja pieniä ovia ja vanhoja kellareita kiinnostaa. En tosiaan tiedä miksi. Tuossakin mökissä sinne vintille mennään pienestä luukusta ulkotikkaita ja vain keskellä menevää lankkua pitkin voi kävellä.

Paljun lämmitys on sikäli palikkaa hommaa, että heität puita uuniin. Ja ihan kätevää jos mies on muualla ettei tarvisi odottaa hänen tuloaan.

Mielestäni ajan ihan ok moottorikelkalla, niin olisihan se kiva kokeilla sen kesäversiota 😁

En ole mitenkään poikatyttö, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni koen olevani, kun miehen käsitys naisesta tuntuu olevan huo#a tai kreikkalainen prinsessa 1000-luvulta.

Ap

Eikö tuo ole nyt vähän epäkohteliasta mennä tutkimaan toisen rakennuksia? En minä ainakaan tykkäisi, että pengotaan joka paikka muuten vaan. 

Vierailija
32/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo sinusta kun olet ollut hänen kanssaan kuitenkin vuoden? Vai onko hyvä nussimaan kuitenkin?

Vierailija
33/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö tuo ole nyt vähän epäkohteliasta mennä tutkimaan toisen rakennuksia? En minä ainakaan tykkäisi, että pengotaan joka paikka muuten vaan. 

Tuollainen suhde on rajoja rikkova puolin ja toisin. Mies terapiaan.

Vierailija
34/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuollainen suhde on rajoja rikkova puolin ja toisin. Mies terapiaan.

Luulen, että tämä on miehen tapa estää ap:tä säheltämästä, sotkemasta ja rikkomasta paikkoja siellä mökillä. Mitä vähemmän touhuaa sen parempi. 

Vierailija
35/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vanhanaikaisuutta. Mies kohtelee sinua kuin lasta. Noinhan sinäkin sanoisit lapselle, varo ettet polta itsesi jne. 

Vierailija
36/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo sinusta kun olet ollut hänen kanssaan kuitenkin vuoden? Vai onko hyvä nussimaan kuitenkin?

Haha! No onhan hänessä hyviäkin puolia. Ja pidän kyllä huolehtivaisuutta liikuttavana.

Lähinnä huomasin tämän siinä, että kavereideni ja lapsuuden perheeni kanssa olen rennompi. Kukaan ei ole huolissaan osaanko lämmittää saunan tai ajanko kesäautolla puuta päin. Kavereiden kanssa huomasin jo viime kesänä uivani kauas, ja nauttivani siitä, kun en tuntenut huolestuttavani ketään.

Jollain tasolla kai yritän tehdä miehen mieliksi ettei hänen tarvisi panikoida, mikä on kyllä aika raskasta. Sen huomaa kun olen ilman häntä.

Ap

Vierailija
37/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! No onhan hänessä hyviäkin puolia. Ja pidän kyllä huolehtivaisuutta liikuttavana.

Lähinnä huomasin tämän siinä, että kavereideni ja lapsuuden perheeni kanssa olen rennompi. Kukaan ei ole huolissaan osaanko lämmittää saunan tai ajanko kesäautolla puuta päin. Kavereiden kanssa huomasin jo viime kesänä uivani kauas, ja nauttivani siitä, kun en tuntenut huolestuttavani ketään.

Jollain tasolla kai yritän tehdä miehen mieliksi ettei hänen tarvisi panikoida, mikä on kyllä aika raskasta. Sen huomaa kun olen ilman häntä.

Ap

Eipä kuulosta hyvältä, että joudut muuttamaan nyt jo omaa käytöstäsi hänen läsnäollessaan. 

Sukulaiset ja kaverisi kohtelevat sinua järkevänä aikuisena eikä holtittomana pikkulapsena. 

Vierailija
38/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä huolestuin jo tuosta ekasta kohdasta. Siis ok, eivät kaikki pidä suuseksistä, en minäkään halua sitä saada, mutta tuo, että sitä ei voi harrastaa "koska arvostaa liikaa" kertoo jotenkin oudosta asenteesta seksiin.

Juuri näin, puto asenne. Miten suuseksi muka vie arvostuksen pois.

Vierailija
39/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä huolestuin jo tuosta ekasta kohdasta. Siis ok, eivät kaikki pidä suuseksistä, en minäkään halua sitä saada, mutta tuo, että sitä ei voi harrastaa "koska arvostaa liikaa" kertoo jotenkin oudosta asenteesta seksiin.

Juuri näin, puto asenne. Miten suuseksi muka vie arvostuksen pois.

Samaa täällä miettinyt. Suuseksi on ihanaa ja täytyy olla jotenkin ajatukset nyt vinksallaan seksin suhteen. Aivan kuin suuseksi olisi jotain likaista touhua. Ei olisi mukava sekstailla noin rajoittuneen kanssa. 

Vierailija
40/58 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta et saa lähteä yksin mihinkään ettei nyt vaan satu jotain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi