Oletteko olleet tänään hallitusti portaittain?
Sekä kuunnelleet herkällä korvalla? Oletteko kenties jo siellä uudessa normaalissa?
Kommentit (33)
Joo, hallitusti portaittain vein roskat. Portaita menin alas, kun siellä ei ollut muita. Palatessani naapurin poika jäi pyörävarastoon odottamaan, että menin portaisiin, ja kerkesin ensimmäiseen kerrokseen asti ennen kuin lähti itse kiipeämään portaita ylös.
Eli näin hallitusti portaittain meillä eletään.
14.5. lapseni menevät hallitusti portaittain, jokainen omaan kouluunsa (kaikki 3 eri kouluissa), ja kuopus päiväkotiin, ja minä töihin eri oppilaitokseen, kuin kukaan lapsistani.
Minulla on syvä huoli! Uusi normaali on käsillä. Se vie minut kohti kantokykyä.
Portaittain sain tartunnan jo eilen, ja tänään hallitusti teen jo kuolemaa. Uusi normaali on tullut talouteemme.
Minusta tuntui, että tukahdun hetkenä minä hyvänsä. Joten kiihdytin ja sehän lähti ihan käsistä. Siinä unohtu hetkessä portaat ja asteet.
Minä.Olen.Aina.Hallitus.Ti.Asteittain.Ja.Portaittain.
Täällä ollaan. Testaan, jäljitän, eristän ja hoidan itseäni. Tämä se vasta onnela onkin. No en oikeesti tee noista mitään, mutta kerron tätä kuitenkin muille, koska se kuulostaa hyvältä.
Minä olen ollut vastuullisesti ja suojavälineitä käyttäen.
Muistakaa nukkua asteittain ja kuunnella herkällä korvalla syviä huolia syvässä unessa! Maskeja ette tarvitse siihen, mutta käsiä pitää pestä!
Olen ollut pitkin portaita nyt useampana viikonloppuna. Mieheni kantokyky on testattu useasti ja se on kunnossa. Uutta normaalia kovasti hapuilen.
Apua! Uusi normaali tuntuu tänään olevan hallitusti kauempana, kuin eilen! Pitäisikö nyt hoitaa vai jäljittää herkkä korva?
En vielä, mutta pohdin portaittain olemista koskevan selvityksen valmistelun aloittamista.
Pohdiskeltuani ankarasti olen tullut loppupäätelmään, että minulla on syvä huoli ja hyvä suoli. Ne kiidättävät kohti portaikkoa enemmän ja vähemmän hallitusti. Herkät korvani ovat jo hiirenkorvilla. Riskiryhmään kuulun painoni puolesta.
Me ollaan ukon kanssa hallitusti portaittain vain lauantaisin saunan jälkeen.