Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän opettajan ammattisuoja

Vierailija
05.05.2020 |

Tietääkö joku, koska työttömän opettajan ammattisuoja loppuu? Koska tarjotaan muuta työtä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kiinnostaa minuakin. Meitä työttömiä opettajia on valtavat määrät!

Vierailija
2/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut kolmesta kuukaudesta, mutta täytyyhän tuon olla tapauskohtaista. Jos työsopimus loppuu 31.5., niin kesä- ja heinäkuu vievät heti kaksi kuukautta eikä silloin edes voi saada opettajan töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisuoja on 3 kk ammatista riippumatta.

Vierailija
4/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän 3 kk jälkeen on myös otettava vastaan työ, josta saa vähemmän palkkaa kuin saisi etuuksia.

Vierailija
5/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän 3 kk jälkeen on myös otettava vastaan työ, josta saa vähemmän palkkaa kuin saisi etuuksia.

Hmm... Onko näin, vai onko tämän tiedon lähde MuTu.

Vierailija
6/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta? Itse olen aina löytänyt uuden sijaisuuden alle kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
7/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko se sitten niin kamalaa tehdä muita töitä?

Minulla on aineenopettajan koulutus ja pätevyys neljän aineen opettamiseen. Silti olen tehnyt myös töitä toimistossa, sanomalehdessä, kääntäjänä, oikolukijana, matkaoppaana ja messuesittelijänä.

Ihan kivoja duuneja nekin ovat olleet. Vaikka itsekin koen eniten kutsumusta opettajan työhön.

Vierailija
8/14 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aineenopettajan koulutus ja pätevyys neljän aineen opettamiseen. Silti olen tehnyt myös töitä toimistossa, sanomalehdessä, kääntäjänä, oikolukijana, matkaoppaana ja messuesittelijänä.

Ihan kivoja duuneja nekin ovat olleet. Vaikka itsekin koen eniten kutsumusta opettajan työhön.

Nämä kuulostavat kyllä kivoilta töiltä. Ihan mielenkiinnosta kyselen vain, että tietää mitä mahdollisesti odottaa tulevaisuudessa.

Vierailija
9/14 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kuulostavat kyllä kivoilta töiltä. Ihan mielenkiinnosta kyselen vain, että tietää mitä mahdollisesti odottaa tulevaisuudessa.

Harmi vain että työkkäri ei tarjoa tuollaisia töitä vaan sieltä tulee siivousta, puhelinmyyntiä jne. 

Vierailija
10/14 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyysturvalain mukaan tuo on pätevä syy kieltäytyä työstä.

Vierailija
11/14 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vain että työkkäri ei tarjoa tuollaisia töitä vaan sieltä tulee siivousta, puhelinmyyntiä jne. 

Puhelinmyyntiin en menisi, mutta mikä siivouksessa vikana?

Vierailija
12/14 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiin en menisi, mutta mikä siivouksessa vikana?

Palkkaus, fyysinen työ, työajat, ei saa hyödynnettyä koulutustaan mitenkään. Ei sopisi minulle. 

Mikä puhelinmyynnissä on vikana? 

Vierailija
13/14 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan koulutuksesta on itseasiassa etua puhelinmyynnissä. 

Vierailija
14/14 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos tekee päivän pari silloin tällöin sijaisuuksia, niin miten tämä kolme kuukautta lasketaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi