Paljonko kuukauden sähkölasku on kerrostalokaksiossa?
Tiedän, että sopimukset vaihtelee, mutta suurin piirtein kuinka halpaa tai kallista se on normaalilla kulutuksella? Nyt mulla on rivarissa sähkölämmitys ja suht edullinen sähkösopimus, mutta laskut silti isoja ja mietin kerrostaloon muuttamista.
Kommentit (30)
Kela kuulemma korvaa vain 17€ kk hlö. Miten noin vähön? Ai kahdelle korvataan alle 40€ sitten?
Parikymppiä. Jääkaappi, pakastin ja elektroniikka lähinnä kuluttavat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla paritalossa 106m2 on n. 100€ kk. 5 hlö.
KERROSTALOKAKSIO???
N. 20e/kk ja siihen lisäksi caruna lasku.
Vierailija kirjoitti:
Kela kuulemma korvaa vain 17€ kk hlö. Miten noin vähön? Ai kahdelle korvataan alle 40€ sitten?
Kela korvaa yhdeltä henkilöltä 45€/kk sähkölaskun.
Meillä ollut viimeiset 1,5 vuotta n. 10€/kk (sisältäen sekä siirto- että kulutusmaksun).
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte moisia laskuja? Pörssillä 4-5€/kk 109 neliötä kerrostalo + sähkönsiirto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtohintoineen joka on Suomessa oikeastaan ainut yksityisten firmojen monopoli. Ja ei Kela mitään korvaa koska sillä ei ole rahaakaan. Me veronmaksajat se korvataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vielä sen Kelan hyväksymän vuokran päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte moisia laskuja? Pörssillä 4-5€/kk 109 neliötä kerrostalo + sähkönsiirto.
Kaksio kerrostalossa vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet internetissä?
Jos on kylppäri täys kasveja niin sähköä menee ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut viimeiset 1,5 vuotta n. 10€/kk (sisältäen sekä siirto- että kulutusmaksun).
Miten voi olla noin halpaa? Johan se siirron kuukausimaksu on jotain 22 euroa pelkästään.
Minulla n. 20-30 euroa riippuen lämmitänkö sähkösaunassa vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vielä sen Kelan hyväksymän vuokran päälle?
Kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Minulla n. 20-30 euroa riippuen lämmitänkö sähkösaunassa vai en.
Eli tuossako ne kaikki kulut siirtoineen päivineen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet internetissä?
Pörssissä kun viitsii/jaksaa valita kuukausimaksuttoman yhtiön ja katsoi milloin sähköä kannattaa käyttää pääsee älyttömän pienillä laskuilla. Mutkun 99% ei viitsi/jaksa tehdä 5 minuutin "työtä" muutaman kuukauden välein. Meillä suorasähkö omakotitalo+iso kerrostalokämppä niin kerrostalossa laskut ovat 5€ luokassa+ sähkön siirto.
Niin vähän etten edes tiedä. Sähkölasku tulee 3kk välein, ehkä? Ja muutaman kympin maksaa.
Mulla paritalossa 106m2 on n. 100€ kk. 5 hlö.