Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Kerro sinä nyt vaikka mieleltäsi terveenä, mitkä omat motiivisi on??
Minkä suhteen?
Jahas, nyt siis otit käyttöösi ”Tekeydy tyhmäksi”-kortin... ;-)
No en sitten kysele tämän enempää, todellisen luonteesi paljastit jo tällä, sekä edellisellä kommentillasi, ja oman narsismisi viitanhan yritit heittää minun päälleni jo tuolla aiemmin
:-/
Varmaan voidaan siitä olla yhtä mieltä, että jos narsisti on psykoottinen ja väkivaltainen, hänet pitää toimittaa pakkohoitoon?
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Minkä suhteen?
No en sitten kysele tämän enempää, todellisen luonteesi paljastit jo tällä, sekä edellisellä kommentillasi, ja oman narsismisi viitanhan yritit heittää minun päälleni jo tuolla aiemmin
Motiivi on vain tiedottaa narsismi-mielisairaudesta, joka on maailman vaarallisin mielisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistihan sinä olet. Vain narsisti puolustaa väkivaltaista sekoilua, jota narsistit harjoittavat lähipiirissään. Ihan jokainen. Lisäksi narsistit kuvittelevat kirjoittavansa jotain romaania netissä kun "keskustelevat".
Missäs olen tätä puolustanut?
En muista kirjoittaneeni ainoatakaan narsismia puolustavaa tekstiä.
"Luuletko, että ketään kiinnostaa?" (Jos olin kertonut itsestäni jotakin, tai kertonut mielipiteeni johonkin asiaan)
Vierailija kirjoitti:
Motiivi on vain tiedottaa narsismi-mielisairaudesta, joka on maailman vaarallisin mielisairaus.
Ihan ylevä ja ihailtava missio sinulla, arvostan sitä kyllä.
Olet nyt kyllä alkanut nähdä mörköjä sielläkin missä niitä ei ole... :-|
Ihan vaan ystävällisenä sivuhuomautuksena tämä.
Älä kysy jos et kestä totuutta
Olen alkanut kertomaan kokemuksistani ihan avoimesti. Siihenhän narsisti luotti että oon arka ja hiljaa. Tukea on tullut sillä ei kaikki tosiaankaan hyväksy narsistin toimia. Sanoisin muillekin että kannattaa olla avoin, ei samalla tavalla mustamaalata kuin narsisti, joka keksii valheita ja mustamaalaa, vaan kertoo asiat faktoina.
"Se on sun syy" "Se on henkilön X vika että" kun on itse tehnyt jotain niin väännetään se jotenkin jonkun muun syyksi
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismista kannattaa tosiaan tiedottaa, koska se on hyvin vaarallinen ja yleinen mielisairaus. Ja koska narsismi on yleinen mielisairaus, tältäkin palstalta löytyy narsisteja paljon.
"Määhä silloin sanoin" "Säähä silloin sanoit"
yök,yök, yök. Tätä käytetään kaikkeen sellaiseen mistä ei ole kukaan kuullutkaa, kun halutaan muut lupaamaan itselleen jotain tai puolustellaan omia tekoja.
Tällä saa kuulijan niin pyöryksiin, etyä alkaa vaan miettiä mitä, missä, milloin ja narsisti jatkaa porskuttamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismista kannattaa tosiaan tiedottaa, koska se on hyvin vaarallinen ja yleinen mielisairaus. Ja koska narsismi on yleinen mielisairaus, tältäkin palstalta löytyy narsisteja paljon.
Sairaseläkkeelläkin oleva narsisti voi päteä netissä aamusta iltaan, ja tuntea olevansa tärkeä kun valehtelee joka asiasta. Narsismiinhan liittyy usein patologista valehteluakin.
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistihan sinä olet. Vain narsisti puolustaa väkivaltaista sekoilua, jota narsistit harjoittavat lähipiirissään. Ihan jokainen. Lisäksi narsistit kuvittelevat kirjoittavansa jotain romaania netissä kun "keskustelevat".
En muista kirjoittaneeni ainoatakaan narsismia puolustavaa tekstiä.Tosi mahtavaa.
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista kirjoittaneeni ainoatakaan narsismia puolustavaa tekstiä.Varmaan voidaan siitä olla yhtä mieltä, että jos narsisti on psykoottinen ja väkivaltainen, hänet pitää toimittaa pakkohoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista kirjoittaneeni ainoatakaan narsismia puolustavaa tekstiä.Varmaan voidaan siitä olla yhtä mieltä, että jos narsisti on psykoottinen ja väkivaltainen, hänet pitää toimittaa pakkohoitoon?
Humalaiset narsistit vastaavat varmaan suurimmasta osasta kaikkea perheväkivaltaa, mutta putkayöstä narsisti yleensä vain innostuu ja kostaa asian läheisilleen.
Minä olen maksanut kaiken asumisen ja Levin lomat.
Hän on sosiopaatti ja narsisti.
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Minkä suhteen?
Moi! Onko sua kovasti narsisti piessyt tai sulle riehunut sekopäänä useita kertoja? Nyrkkiä heristänyt ja kännissä uhannut ja uhonnut, koko elämän vähätellyt joka asiaa.
Narsistin tunnistaa jo parisuhteen alkuvaiheessa siitä että hänen kiintymyksensä on ehdollista.
Uhri saa pelätä koko ajan että kiintymys ja parisuhde loppuu jos esim. pukeutuu väärin (oman mielensä mukaan) eikä tottele narsistin "parempaa" näkemystä.
Latelee omia käsityksiään ehdottomina totuuksina ja olettaa että niiden mukaan eletään.
Tietää kaiken "paremmin", jopa toisen henkilökohtaiset asiat ja kokemukset.
Yrittää tauotta painaa kumppaniaan alas, eli ihmistä jota kohtaan hänellä pitäisi kai olla jotain lämpimiä tunteita, hellyyttä, empatiaa, suojelunhalua. Itse toimii niinkuin kumppanin pahin vihollinen.
Käyttää kaikkea kumppanista tietämäänsä jatkuvasti ja päämäärätietoisesti omaksi hyödykseen. Muistuttelee menneistä riidoista, tietämistään kumppanin heikkouksista ja epävarmuuksista jatkuvasti.
"Vitsailee" toiselle aroilla asioilla.
Puhuu toisen suulla, ei muista mitä itse on sanonut (väittää ettei ole sanonut jotain joka on esim. nauhoitettu), väittää toisen sanoneen asioita ja valehdelleen, vaikka niin ei ole tapahtunut.
Tulee monesti syyttäneeksi toista ihmistä juuri siitä mitä itse on tekemässä parhaillaan.
Narsisti voisi olla sängyssä pettämässä puolisoaan toisen kanssa ja kysyä kotiin palaavalta puolisoltaan "kenenkäs kanssa sitä ollaan oltu?".
Vierailija kirjoitti:
yök,yök, yök. Tätä käytetään kaikkeen sellaiseen mistä ei ole kukaan kuullutkaa, kun halutaan muut lupaamaan itselleen jotain tai puolustellaan omia tekoja.
Tällä saa kuulijan niin pyöryksiin, etyä alkaa vaan miettiä mitä, missä, milloin ja narsisti jatkaa porskuttamistaan.
Tai sitten joillakin ihmisillä on vain niin surkea muisti, ettei omia sanoja tunnista vaikka ne kuulee toisen suusta muistutuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä saa kuulijan niin pyöryksiin, etyä alkaa vaan miettiä mitä, missä, milloin ja narsisti jatkaa porskuttamistaan.Tai sitten joillakin ihmisillä on vain niin surkea muisti, ettei omia sanoja tunnista vaikka ne kuulee toisen suusta muistutuksena.
Tai sitten ei. Narsisti kuitenkin jankuttaa samoja juttuja jos kerran on ne kuullut ja niitä voi toista vastaan käyttää.