Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Rakastan sinua.
Tämän narsisti-ex sanoi 10min ennen kuin jätti minut, ero tuli puskista kun ei ollut mitään riitoja
"Kysy lisää vaan jos uskallat!"
"Ehkäpä ei kannata, ettei toi sun harhaisuus pahene!"
"Sulla toimii kyllä mielikuvitus!"
"Mä en ole sinulle tilivelvollinen!"
"Häpäiset minun kunniaani kyseenalaistamalla minut!"
Onneksi on exä.. aluksi oli hurmaava hurmuri, toki niin kuin yleensä narkit ovat.
Voitelua oli myös riitojen päätteeksi, sen vuoksi kestin liiankin kauan, onneksi vaan reilu vuoden.
"Rakas, olet niin kaunis ja minulle tärkeä. Ei meidän tarvitse enää riidellä, kun olemmehan tarkoitettu yhteen" tms.
Kun todella jätin hänet, jouduin pelkäämään väkivaltaa. Huuto ja haukkuminen aivan uudella tasolla. "Et sä voi stna tehdä mulle näin ! ..." "Tekis mieli tehdä jotain nyt..!"
Poliisien avulla sain rauhassa kerätä kamppeeni ja muuttaa pois.
Mä olen monta kertaa yrittänyt selittää mut sä et vain taho uskoa mitä sanon
Narsisti kääntää että tekisit väärin häntä kohtaan vaikka todellisuudessa olisi itse tehnyt sua kohtaan. Joudut myös pyytelen aina anteeks koska vikahan oli aina sussa.
"Olen ollut kiltti liian pitkään"
"Enää en anna sun talloa mua"
Sen jälkeen kun on itse alkanut raivota ja haukkunut kohteen, minkä jälkeen alkaa ryöpytys kun "kerrankin sanon suoraan".
Narsistit kontorolloivat, että sun pitäisi tehdä tai niin kauan kun oot ja teet kuten hän tykkää nii kauan kaikki on fine
Puhuvat paskaa ja ajavat omaa etuaan.. itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit kontorolloivat, että sun pitäisi tehdä tai niin kauan kun oot ja teet kuten hän tykkää nii kauan kaikki on fine
Tämä juuri. Sitten sen kerran jälkeen kun kohteliaasti kieltäydyt tai teet oman pään mukaan "kiitos, mutta... " niin narsisti saa raivarin ja riidan aikaan itsekseen. Se, kun teet aikuisena niinkuin parhaiten näät kysymättä lupaa narsistilta, on kauhea loukkaus ja aiheuttaa **skamyrskyn josta johtuen edelliset "olen liian kiltisti ottanut vastaan kun kohtelet mua huonosti" jne marttyyrikohtaukset, mikä sitten oikeuttaakin sen, että saat ihan kohtuuttoman henkisen väkivallan niskaasi.
-Aiempi edellinen
Vierailija kirjoitti:
"Riitaan tarvitaan aina kaksi"
"Sä pakotat mut tekemään näin" (plus lyönti, kuristus tms)
Minulla kans kokemusta tästä. Riitaan tarvitaan aina kaksi vaikka syy ei todellakaan ole uhrissa vetävät mukaansa eikä nää omaa käytöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Sitten sen kerran jälkeen kun kohteliaasti kieltäydyt tai teet oman pään mukaan "kiitos, mutta... " niin narsisti saa raivarin ja riidan aikaan itsekseen. Se, kun teet aikuisena niinkuin parhaiten näät kysymättä lupaa narsistilta, on kauhea loukkaus ja aiheuttaa **skamyrskyn josta johtuen edelliset "olen liian kiltisti ottanut vastaan kun kohtelet mua huonosti" jne marttyyrikohtaukset, mikä sitten oikeuttaakin sen, että saat ihan kohtuuttoman henkisen väkivallan niskaasi.
-Aiempi edellinen
Juu ja uhriutuminen.
(Pistää kyllä suuttuttamaan)
-uusi kommentoija
"Meitä miehiä pitää aina vähän kehua."
"Et anna seksiä tarpeeksi. Jos en saa enemmän, niin kyllä sitä muualtakin saan, en nyt sentään ihan luuseri ole."
Ihan nopeasti vaan pari mieleeni tullutta. Nämä toistuivat jatkuvasti. Sellaisenaan eivät tietenkään narsismia todista, mutta kaikkeen muuhun järkyttävään toimintaan liitettynä kyllä. Onneksi pääsin eroon 9 vuotta sitten. Vieläkin tulee takaumia ja painajaisia.
Ihmisten oikeudenmukainen kohtelu-sitä narsistit eivät todellakaan aika ymmärrä. Narsistit myös osaavat olla joskus normaaleja ja sitten taas puhkeavat kukkaansa..
"Olen palstan moderaattori. Poistan viestit joista en henkilökohtaisesti pidä."
Täältä saa hyviä vinkkejä, kiitos!
Terkuin se narsku, jota rakastat :)
Manipulointi ja kontrollointi on kyllä
Tuttuja piirteitä
Laita peukku, jos oot tänään tai eilen joutunut narsistin ryöpytyksen kohteeksi. Täällä nimittäin yksi, blokkasin hänet eilen ettei tarvi kuunnella hirveetä henkistä väkivaltaa -> narsku on nyt loukkaantunut. Sen sijaan että hän pysyttelisi kaukana ja hoitaisi pahaa mieltään kuten tervejärkiset, hän yrittää nyt kiivetä muurien yli nyt niin, että pääsisi haukkumaan lisää esim sähköpostilla. Ei tätä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aiempi edellinen
Joo tai suuttuu
Jatketaan narsisti listaa huomenna.... Kohta menee palsta kii☺️😅 näitä riittää vielä
Kun pääset jyvälle narsistin peliliikkeistä ja hän ei enää voitakaan sua niin tokaisee että ei tajunnut muka mitä selitin. Tai toinen versio tajuaa mut tokaisee et oot kyl sekasin kun seinäkello ja muka naurahtaa kaupan päälle
*Narsisti keksii samankaltaisen tapahtuman kanssani kuin sosiaalisenpiirimme pariskunta z oli kokenut. *
Minä: en muista kyseistä tapahtumaa
Narsku : älä valehtele/no sulla on huonomuisti/"tarkentaa tapahtumia" jolloin saa sinut näyttämään idiootilta muiden silmissä.