Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
61/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi olla niinkuin normaalit ihmiset?

Vierailija
62/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sun pitää opiskella noita turhia tutkintoja. Tekisit niinku mä ja opiskelisit yliopistossa. Noilla sun amispaperilla voi pyyhkiä persettä.

Koulutuksella keuliminen on ihan vakioo. Kaikki on oikeastaan ihan surkeeta, akateemisista arvon saavat ne paremmintienaavat. Muu joutaakin sitten roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tuo juttu vaikka omiin muistelmiisi.

Sori, en ole ajatellut kirjoittaa.

Vierailija
64/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä33819 kirjoitti:

-Oletko tyhmä? Kun osoitin epäloogisuudet kaasuvalottamistilanteissa. Tämä joka kerta.

- Olet paha. Aivan käsittämätön lause. Olen kiltti ihminen. Tämä aina täysin yllättäen.

-Kaikkihan sen huomaa, miten omituinen olet. Tämä tietäen traumat mm koulukiusaamisesta.

-Haluat että tapan itseni, sulle ei mikään muu riitä. Kun yritin epätoivoisesti saada häntä miettimään mitä omassa käytöksessä ja reaktioissa voisi kehittää.

Kaikkien rationaalisten keskusteluyritysten ( johonkin ongelmaan liittyen) päätyminen järjettömään jankkaukseen jostakin asiasta hänen puoleltaan. Mistään oli turha yrittää rakentavasti keskustella koska hän ei yksinkertaisesti kyennyt reflektoimaan omaa toimintaansa, ei vaikka itse olisin tehnyt näin " malliksi".

Minäkin olen kuullut olevani ”läpeensä paha, syvällä moraalittomuuden tiellä”.

Itse pidän itseäni keskimääräistä suoraselkäisempänä, ja mottoni on, että kaikki mitä sanon pitää kestää päivänvalon, rehellisyys on perusarvoni ja minun pitää pystyä katsomaan itseäni peiliin.

Vierailija
65/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kuitenkaan ymmärtäis (väheksyvä katse, nokka ylöspäin, ylimielinen ilme naamalla), joten en alennu sulle selittämään.

Vierailija
66/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro mitä olet tehnyt väärin, se sun täytyy itse tajuta.

Olin kokonaan unohtanut tämän. Todella kätevää, pistetään toinen keksimään se syy. 

Oma hullu muruseni ei antanut mun nukkua öisin ja siitä seurasi: Kyllähän tuosta näkee miten hullu sinä olet. Kyllä terve ihminen nukkuu yönsä. 

Vierailija
67/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole niin hyvä kuin luulet. Olet susi lampaan vaatteissa. Sinussa asuu demonisisia voimia..

Vierailija
68/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko taas uhriutua?

Vierailija
69/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sairas, hullu, mielisairas. Pitäisikö sinut viedä hoitoon??? Voin viedä sinut mielisairaalaan samoin tein

Tämä. Joka ikinen päivä. Vaikka istuit hiljaa sohvalla se huuto ja riehuminen oli jotain niin kamalaa. Istut hiljaa paikoillaan ja yritit pidätellä kyyneliä. Koska niistä kyynelistä olisi saatu vielä enemmän haukkuja ja mollauksia.

Vierailija
70/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä kerta noin pahoitit mieles mun kommentista niin tais siinä piillä totuuden siemen?

Jos julkeat pahoittaa mielesi hänen hirveydestään, niin siitähän nämä oikein innostuu.

Noiden kanssa parasta olisi olla kuollut ja siihenhän ne jatkuvalla henkisellä simputuksellaan tähtäävätkin: että hyppäisit sillalta. Se tyydyttäisi heitä suuresti.

Vierailija
71/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä ei tapa vahvistaa. Ja kaikki sairaat käyttäytymismallit kuten toisia vastaan hyökkääminen fyysisesti tai henkisesti, niin se on narsistin mielestä vahvuutta. Empatian osoittaminen muille on heikkoutta, eikä narsisti sellaiseen pystykään. Vaikka ilkeily on oikeasti helppoa ja heikon ihmisen valinta. Paljon vaikeampaa on olla kiltti ja empatiakykyinen, koska siinä pitää välillä nähdä vähän vaivaakin ja halua kehittää itseään.

Vierailija
72/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole ansainnut hyvää käytöstä multa.

Vierailija
73/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pahaa, ettei jotain hyvää.

Ahkeruus kovan onnen voittaa

Miksi sä aina jankutat samaa asiaa?

Vierailija
74/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan pahaa lukea näitä. Niin tuttuja sanoja. Erosta on nyt kohta 2vuotta. Silti en pysty uuteen suhteeseen. Kaikille kirjoittajille terveiset. Tuntuu ikävälle että meitä on näinkin paljon.

Vierailija
75/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut noin. Nyt sinä ylireagoit. Muistat väärin. Mistä oikein puhut? (gaslighting)

Vierailija
76/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sairas, hullu, mielisairas. Pitäisikö sinut viedä hoitoon??? Voin viedä sinut mielisairaalaan samoin tein

Tämä. Joka ikinen päivä. Vaikka istuit hiljaa sohvalla se huuto ja riehuminen oli jotain niin kamalaa. Istut hiljaa paikoillaan ja yritit pidätellä kyyneliä. Koska niistä kyynelistä olisi saatu vielä enemmän haukkuja ja mollauksia.

Olen saanut jopa turpiin itkemisestä. "tässä talossa ei heikot naiset pillitä" ex on jo nyt, onneksi! ❤️

Vierailija
77/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut noin. Nyt sinä ylireagoit. Muistat väärin. Mistä oikein puhut? (gaslighting)

Tämä on ehkä käytetyin narsisteilla ja muilla persoonallisuushäiriöisillä.

Vierailija
78/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta yhtään sunkaltaisia heikkoja tunteellisia ihmisiä. Oot niin tyypillinen nainen.

Vierailija
79/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ammattilainen, ollut alalla niin ja niin kauan.

Laskee mukaan kouluajan harrastustoiminnan, koska ura on ainut mikä merkitsee. On ajan mittaan prseillyt itsensä joka paikasta ulos.

Vierailija
80/1093 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole niin hyvä kuin luulet. Olet susi lampaan vaatteissa. Sinussa asuu demonisisia voimia..

Joo, minäkin kuulin usein siitä, etten ole niin hyvä kuin luulen.

Ap - kiitostästä ketjusta! Tämä nostaa esiin monta traumaattista muistoa ihan toisella tavalla mitä muut aiheeseen liittyvät ketjut. Terapeuttista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan