Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn mitä seuraisi, jos mies- ja naisnarsisti päätyisivät saman katon alle asumaan? Mikä lopputulos?
Itse miettinyt ihan samaa monta kertaa, kilpaa saisivat toisiaan vähätellä, ja kumpikin luulee olevansa toista parempi.
Ei kun nämä vakka ja kansi vähättelevät yhdessä uhria kun se on se liima.
Lapsi todennäköisesti :(
Nauraa jos toisella on paha olla. Nauttii toisen kivusta. Ei nyt ollut lempisanonta mutta lempiteko.
Ex levitteli minusta käsittämättömiä valheita ympäri kyliä, kuten että minut olisi raiskattuna lapsena, tai että olisin ollut joskus vankilassa. Kun kohtasin exäni, ja kysyin häneltä näistä valheistaan, niin totesi vain, että "sä et osaa nauraa itsellesi."
Häh??? 🤔
En arvosta sunkaltaisia heikkoja nöyriä ihmisiä. Vahvaluonteisuus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn mitä seuraisi, jos mies- ja naisnarsisti päätyisivät saman katon alle asumaan? Mikä lopputulos?
Itse miettinyt ihan samaa monta kertaa, kilpaa saisivat toisiaan vähätellä, ja kumpikin luulee olevansa toista parempi.
Kiusaajat löytävät aina seuraa. Kuin Monni Pillinsä ja Pullansa. Näistä tyypeistä ei ole pulaa.
Pekka Töpöhäntiä tarvittaisiin enemmän.
Mä oon sentään pappi joten aloitan eka.
Joka asiassa ylenti itsensä muiden ylle.
T. Isä oli pappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat löytävät aina seuraa. Kuin Monni Pillinsä ja Pullansa. Näistä tyypeistä ei ole pulaa.
Pekka Töpöhäntiä tarvittaisiin enemmän.
Se vaan kun naisihanne tuntuu olevan Milla Magia silikonitisseillä ja kumihuulilla. Maija Maitoparrat on vaan parkoja..
Mitä sä muka siitä tiedät ?
Vi t t u sä oot huono siinäki!
Ai juma, mulla alkaa mennä hermo tähä sun uusavuttomuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti lapsi ja lapsesta huolehtiva
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä ton ikäisen pitäisi jo osata tämä asia."
Kun ala-asteikäinen lapsi ei osannut käyttää sirkkeliä. Ja samaa sanontaa käytettiin joka asiassa jossa jotain asiaa ei osattu, mutta mitään ei silti suostuttu opettamaan. Piti lapsesta asti osata paljon asioita ilman opettamista, ja jos ei osannut, narsisti sai raivokohtauksen.
Narsistin harjoittama perheväkivalta ja psykoottinen riehuminen ovat paras keino opettaa lapsia eri asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti sinä ja hymiösi. . .
Toi sun ylpeys on tosi epäseksikästä
Haluun että sä palvelet mua, koska se on sulle hyväksi
Itsekäs egoisti
V-n Idiootti
P-ahousu pelkuri
Sä aina uhriudut
Mä en ole vihainen, SÄ olet se joka on koko ajan kiukkuinen
Mitä sä siinä taas pillität
Mä koitan vaan auttaa sua (kritisoimalla ja osottamalla virheitä)
Sä et oo hyvä ihminen (oon siis peruskiltti ja aina myöntyväinen, kaikkien muitten mielestä empaattinen henkilö)
Sit aina mun syy jos joku tavara lensi päin seiniä hänen käsistään
Ja sit pakko huutaa kun Sä et kuuntele muuten!! Oma syysi
Huh huh mitä shaissea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ala-asteikäinen lapsi ei osannut käyttää sirkkeliä. Ja samaa sanontaa käytettiin joka asiassa jossa jotain asiaa ei osattu, mutta mitään ei silti suostuttu opettamaan. Piti lapsesta asti osata paljon asioita ilman opettamista, ja jos ei osannut, narsisti sai raivokohtauksen.
Narsistin harjoittama perheväkivalta ja psykoottinen riehuminen ovat paras keino opettaa lapsia eri asioissa.
Kuten mitä? Opettaa mikä on normi? Mihin hakeutua aikuisena?
Vierailija kirjoitti:
Toi sun ylpeys on tosi epäseksikästä
Haluun että sä palvelet mua, koska se on sulle hyväksi
Itsekäs egoisti
V-n Idiootti
P-ahousu pelkuri
Sä aina uhriudut
Mä en ole vihainen, SÄ olet se joka on koko ajan kiukkuinen
Mitä sä siinä taas pillität
Mä koitan vaan auttaa sua (kritisoimalla ja osottamalla virheitä)
Sä et oo hyvä ihminen (oon siis peruskiltti ja aina myöntyväinen, kaikkien muitten mielestä empaattinen henkilö)
Sit aina mun syy jos joku tavara lensi päin seiniä hänen käsistään
Ja sit pakko huutaa kun Sä et kuuntele muuten!! Oma syysiHuh huh mitä shaissea
Ollaa vissiin oltu saman miehen kanssa, nii tutulle kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten niin totta. Samanlaiset lapsuudenkokemukset myös minulla.
Kato mä oon fiksu.
Mä yritän vaan opettaa sua.
Et sä osaa mitään.
Ei sul mikään oo.
Sinä tämän aiheutit.