Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen on harvoin mustavalkoinen tilanne, narsku-open lempisanonta. Kiusatussa jotain vikaa narskujen mielestä.
Ja sairaudesta sekä erilaisuudesta on aivan NORMAALIA kiusata - onhan se epänormaalia ihmisyyttä!
Narskut eivät voi sietää heikkoutta tai erilaisuutta ja narskuopet usein itsekin ottavat silmätikukseen jonkun aran oppilaan. Kiusaajaoppilaita he rakastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.
Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.
Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?
Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, ja narsisteilla on samanlaisia käytösmaneereita ympäri maailman. Kuuluvat ns. sairauden kuvaan.
Mistä se sairaus johtuu?
Siitä ei ole varmuutta. Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli saman verran kuin skitsofreenikoitakin, mutta narsistit ovat paljon vaarallisempia toisille ihmisille kuin skitsofreenikot. Skitsofreniasta voi myös parantua, narsismi-mielisairaus on parantumaton.
Mistä lähtien narsismi on ollut mielisairaus?
Narsismi on vaarallisin mielisairaus. Narsisti voi saada jopa psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, joten pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, jos asiaan vain halutaan puuttua.
Miksi tästä ei kerrottu sh-opinnoissani? :D rauhoitu narsistihullu
Narsismi on parantumaton ja erittäin vakava luonnehäiriö, joka on paljon vakavampi kuin suurin osa mielisairauksista. Jokainen narsisti on väkivaltainen, kaikki ovat sitä psyykkisesti, monet myös fyysisesti. Narsistien pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, kyse on vain halusta puuttua asiaan sen vaativalla vakavuudella.
- äitisikin sanoo, että olet hankala
- ystäväsi x puhui minulle pahaa sinusta
- olet epäluotettava/pettäjä (ei mitään aihetta annettu moiseen epäilyyn)
- käytät minua taloudellisesti hyväksesi (ei koskaan tarjonnut mitään, joten miten tuo olisi teoriassakaan mahdollista)
- olet mielenterveysongelmainen (joo, ongelmia alkoi ilmetä suhteen myötä, loppuivat sen päätyttyä)
- olet miesvihaaja kuten ystäväsikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.
Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.
Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?
Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, ja narsisteilla on samanlaisia käytösmaneereita ympäri maailman. Kuuluvat ns. sairauden kuvaan.
Mistä se sairaus johtuu?
Siitä ei ole varmuutta. Narsisteja on noin yksi prosentti väestöstä, eli saman verran kuin skitsofreenikoitakin, mutta narsistit ovat paljon vaarallisempia toisille ihmisille kuin skitsofreenikot. Skitsofreniasta voi myös parantua, narsismi-mielisairaus on parantumaton.
Narsismi on vaarallisin mielisairaus. Narsisti voi saada jopa psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, joten pakkohoidollekin löytyy perusteet helposti, jos asiaan vain halutaan puuttua.
narsistien eräs näkyvä maneeri on toisten pilkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sairaus johtuu?
Monenko vuoden kokemus sinulla on narsisteista? Muistakin siis kuin vain itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hirviöhoitaja pilasi huuleni. Niinpä tietysti. Olisi tietysti voinut olla omaakin harkintakykyä useammassakin käänteessä .
Riippuu ihan siitä käykö asiakas hankkimassa huuliin täytteet jollain lääkelisenssit, sertifioinnit yms. omaavalla kokeneella erikoissairaanhoitajalla asiallisella klinikalla, vai jossain ankkalinnan nakkikioskilla. Eka maksaa todennäköisesti enemmän mutta tulos sen mukainen eli laadukas.
On oma valinta siis.
Tämä nyt tuskin liittyy narsismiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sairaus johtuu?
narsistien eräs näkyvä maneeri on toisten pilkkaaminen.
Nettikeskusteluissa narsisteilla on näkyviä maneereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sairaus johtuu?
Miksi tästä ei kerrottu sh-opinnoissani?
Että ihan sh-opinnot tällä kertaa?
Narsismiin liittyy usein patologinen valehtelu.
Kun en halunnut seksiä, niin huusi "sä pakotat mut nyt lähtee muna pystyssä hakee vierasta p*lluu!"
Noin vuosi eromme jälkeen vielä viestitteli, miten oli suhteemme aikana käynyt maksullisissa, eikä kuulemma ollut käyttänyt kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sairaus johtuu?
Miksi tästä ei kerrottu sh-opinnoissani?
Että ihan sh-opinnot tällä kertaa?
Narsismiin liittyy usein patologinen valehtelu.
tiedän yhden narsistin joka on netissä leikkinyt olevansa mm. ammattimuusikko ja soitonopettaja wikipediatiedoilla ja täysin soittotaidottomana.
narsistit ovat valehtelijoita ja huijareita.
Kehuskeli olleensa koulussa koulukiusaaja. Ei varsinaisesti yllättänyt.
Mä olen paljon suurempi kuin kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kerron kaikille millainen oot oikeasti"
Tämä on muuten tosi loukkaavaa. Tai on moni muukin ketjussa oleva, mutta tässä on tuplaloukkaus. Ensin tuomitaan toisen persoona, ja sitten uhataan vielä paljastaa heikkoudet muille. Kaksinkertainen lyöminen.
Tein itse ex tyttöystävälleni noin, kun oli vaikeuksia pitää hänet aisoissa. Otin myös kuvakaappauksia keskusteluistamme ja yhdessä keskustelussa missä haukkui kaveriaan minulle (heillä oli silloin riitaa) lähetin tämän keskustelupätkän hänen kaverilleen ja aiheutin heille pahan välirikon. Myöhemmin erottuamme kerroin hänen äidilleen ja mummolleen hänen tehneen abortin meidän suhteemme aikana. Hauskinta tässä oli se että hänen sukulaiset ei hyväksy aborttia :D
Huutikset!
M/40
Näytät ihan huoralta, kun olin lähdössä ulos. Haukkui peheeni, ystäväni ja kaikki joista pidin. Painosti seksiin, valehteli, petti... Nauroi räkäisesti muiden ahdingoille ja äitinsä oli ihan tämän tossun alla. Leveili työpaikallaan ja olikin ihan hyvä työssään, mutta nykyään ulosottovelkainen juoppo. Mielessäni nauran 😉
Janitazzzzz kirjoitti:
Näytät ihan huoralta, kun olin lähdössä ulos. Haukkui peheeni, ystäväni ja kaikki joista pidin. Painosti seksiin, valehteli, petti... Nauroi räkäisesti muiden ahdingoille ja äitinsä oli ihan tämän tossun alla. Leveili työpaikallaan ja olikin ihan hyvä työssään, mutta nykyään ulosottovelkainen juoppo. Mielessäni nauran 😉
Seksiin painostus taitaa olla tyypillisistä narsistia
Luonnos kirjeeksi järjestön piiritoimistoon:
Satun tietämään että ********* nautti raivokohtauksen esittämisestä auto-onnettomuusharjoituksessa. Olen kiinnostunut näkemään saman arabiseurueen edessä. Kuulin kuinka hän kysyi eräältä ryhmäläiseltä närkästyneenä syytä siihen miksei aio päivystää kun kuuli vastauksen niin sanoi että se on hyvä peruste. Olisi pitänyt sanoa, että menisit työterveyshuoltoon kun käytti sanaa "ampiaispesä" työpaikastaan. Huomaatte kuinka ilmapiiri myrkyttyy heti, kun työpaikan ongelmista puhutaan. Kunpa muistaisin sanasta sanaan tilanteen jossa se hän ja ravitoimitsija puhuivat yhteisestä tutusta naureskellen. Sen sijaan muistan kuinka sanoi että "Kyttäävät töitä piiristä", kun otin puheeksi sen, etteivät hoitoalan persoonat käyneetkään yhtä kertaa useammin ryhmässä. Jos muistelette kuulopuheita, niin huomaatte että se nainen on arvioinut jokaisen. Mutta välitön järkytys ja raivokohtaus jos kuulee palautetta.
Miksi tulit osastoon? MIKSI TULIT OSASTOON? Olisi pitänyt sanoa että olet inhottava, kun sanoi että silmä lepää (hieroja). Paneelikeskustelu siitä, miksi hän vihjaisi vahingonkorvauksen vaatimisesta (amerikkalaiseen tyyliin) minulta vuonna -95, kun satuin kirjoittamaan piirin puheenjohtajalle. Ja masinoi pitämään minua sairaana - sen poliisikaveri ja ****** ****. ILMOITTAUTUKOOT LOPUTKIN http://tyopaikkakiusatut.net/TPK/ohjeita-selviytymiseen/ "Pitkälle menevä henkinen väkivalta työyhteisössä ilmenee esimerkiksi siten, että henkilön mielenterveys asetetaan kyseenalaiseksi, häntä pidetään psyykkisesti sairaana, hulluna, tasapainottomana, hänet halutaan lähettää psykiatrisiin tutkimuksiin tai työkyvyn arviointiin."
Minun narskuexäni tunsi kaikki naispuoliset iskelmälaulaja - intiimisti vieläpä. Jotain vipinää oli ollut aina jonkun kanssa, kenestä vaan puhe tuli. Rasittavaa. Myös jotkut mallit ja missit oli hänen listallaan. Oli sillä pojalla melkoista kiirettä pitänyt... Kun kyselin, että missä vaiheessa hän siihen ja siihenkin mimmiin oli ehtinyt tutustua, niin sepä ei sitten kuulunutkaan minulle. Oli niiiiin salaperäistä. Yhteenkään tarinaan en uskonut, olin vain täysin väsynyt siihen, että minulle uskoteltiin täyttä p...aa.
Hänellä oli kauhea tarve tehdä minut mustasukkaiseksi.
Mikä tarkoitti sitä, että hän itse oli järkyttävän mustis. Ihan sairas. Kuvitteli omassa päässään kaikenlaista ja tarjoili sitä minulle täytenä totena. Ja kun en lähtenyt leikkiin mukaan ja ruvennut väittelemään ja puolustelemaan itseäni asioista, joissa ei ollut päätä eikä häntää, se oli merkki siitä, että hän oli oikeassa!
Alkoholi lisäsi tuota sairautta vielä ja teki kaikesta ihan kaaosta. Mutta hän, hän itse oli aina syytön ja viaton, ihan kaikkeen. Rakentava keskustelu oli mahdotonta. Aina kauhea hyökkäys minua vastaan. Kaikki aina minun syy..
Hän temppuili itsemurhaviesteillä ja kaikenlaisilla esityksillä, jotka tietysti ensin säikäytti, kunnes väsyin siihenkin. Kun hän uhkasi hypätä sillalta veteen ja väkisin änkesi sillan kaiteelle muka hyppäämään, en ottanutkaan häntä kiinni enkä estänyt, lähdin vain kävelemään. Perääni hän siitä tietenkin lähti ja sitten alkoi syyttää minua siitä, että en halunnut pelastaa häntä, haluan, että hän tappaa itsensä ja lopulta, että minä haluan tappaa hänet. Tätä hän sitten tarjoili minulle monissa muodoissa. Jos hän kuolee, tietäköön maailma, että minä olen hänet murhannut.
Että sillain, katsotaan nyt koska se poliisi ovelleni tulee, ellei hän sitten ole nimennyt jo uutta murhaajaansa. Onhan tästä jo melkoisesti aikaa. Unohtumaton kokemus kuitenkin.
Oot sä onnelline naine ku oot saanu näin komeen ja ihanaan miehen<3<3