Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta liian pieni

Vierailija
04.05.2020 |

Tapasin ihanan miehen. Kaikki natsaa. Paitsi, miehellä on liian pieni penis. Olen aina pitänyt suuren peniksen tuottamasta tunteesta, kuinka se täyttää minut. Ja nykyisen mieheni kanssa en tätä tunnetta tunne.

Minulla on kokemusta useammasta kymmenestä miehestä, joten vertailukohteita löytyy. Gynekologi kehui vasta omaa värkkiäni tiukaksi.

En vain saa tarpeeksi nautintoa suuseksistä ja dildoista en ole koskaan pitänyt.

En halua suhdetta, jossa en voi nauttia seksistä. Kamalaa erota muuten täydellisestä miehestä.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.health.com/condition/sexual-health/what-is-the-average-peni…

15000 britin keskimääräinen peniksen pituus erektiossa 5.17 tuumaa, eli 13.13 senttimetriä. Eli ei 16-18 senttiä. Lähteitä on lukuisia muitakin jos tämä health.com ei kelpaa tai enkku ei taivu. Ties monennettako kertaa tämäkin pitää taas tänne seksipalstalle postata...

Vierailija
22/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisko sulla vaan niin löysä? Ja miehelle normaalikokoinen

No hei ei tietenkään ole. Ap:llahan oli gynekologin sertifioima parhaan a-luokan tiukka laatupillu.

Miksi te meette näihin provoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei ei tietenkään ole. Ap:llahan oli gynekologin sertifioima parhaan a-luokan tiukka laatupillu.

Miksi te meette näihin provoihin?

Joo no siis en edes uskonut että gyne kehuis jonkun värkkiä

Vierailija
24/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.health.com/condition/sexual-health/what-is-the-average-peni…

15000 britin keskimääräinen peniksen pituus erektiossa 5.17 tuumaa, eli 13.13 senttimetriä. Eli ei 16-18 senttiä. Lähteitä on lukuisia muitakin jos tämä health.com ei kelpaa tai enkku ei taivu. Ties monennettako kertaa tämäkin pitää taas tänne seksipalstalle postata...

Olisi hauska tietää miksi parasta saatavilla olevaa faktatietoa, joka on olennaista tähän keskusteluun, alapeukutetaan?

Vierailija
25/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa 15 000 miehen tutkimuksessa keskikoko oli pituus 14 cm, ympärysmitta 11,5 cm. Itselläni on aika tarkalleen tuollainen ja olen kyllä aina pitänyt itseäni poikkeuksellisen pienimunaisena (erityisesti ohuena). Mutta en ilmeisesti sitten olekaan!

Tieto ei siis välttämättä lisää tuskaa.

Mulla oli sama juttu. En ollut mitannut enkä tiennyt miten mitataan oikein. En myöskään ollut ymmärtänyt miten oma varustus on helppo nähdä katsontakulmasta johtuen pienempänä kuin toisten.

Nykyisin onnellinen keskivertoa hieman suuremman omistaja. Vaikka kalu on edelleen täsmälleen saman kokoinen, niin itsetunto koheni.

Vierailija
26/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisen normistomme mukaan naisella ei koskaan ole väljä, vaan miehellä liian pieni.

Vierailija
27/101 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisen normistomme mukaan naisella ei koskaan ole väljä, vaan miehellä liian pieni.

Siihen on niin helppo tarttua. Mitä yhteistä on vatsamakkaroilla, veltolla perällä, väljällä alapäällä ja riippurinnoilla? Se, että nainen voi kaikkiin niihin vaikuttaa halutessaan. Mua ei mikään edellämainituista ole koskaan haitannut, enkä koskaan ole huomautellut kumppaneitteni ulkonäöstä. Mulle on kerrottu päin näköä, että mulla on pieni (14cm pitkä, 13cm ympärys). Asia jolle en voi mitään. Kyllä, tekee katkeraksi.

Vierailija
28/101 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen siirto tapaturmaisesti kuolleelta mieheltä? Voidaan vaihtaa koko penis tai varteen muutama sentti lisää. Voi olla eduksikin, jos lisäpätkä varressa on tummanruskeaa tai mustaa.

Vierailija
29/101 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on niin helppo tarttua. Mitä yhteistä on vatsamakkaroilla, veltolla perällä, väljällä alapäällä ja riippurinnoilla? Se, että nainen voi kaikkiin niihin vaikuttaa halutessaan. Mua ei mikään edellämainituista ole koskaan haitannut, enkä koskaan ole huomautellut kumppaneitteni ulkonäöstä. Mulle on kerrottu päin näköä, että mulla on pieni (14cm pitkä, 13cm ympärys). Asia jolle en voi mitään. Kyllä, tekee katkeraksi.

Naisystävä sanoi minulle kerran että minulla on iso. Miellyttääkseen vai miksi, en tiiä.

No en ole pitänyt tuota peliä itse minään isona. Piti oikein mitata. 16 cm. Varmaankin ihan keskiverto kokoinen, eli ei mikään iso.

Jos sulla on 14 cm, niin enpä oikein edes usko että se 2 cm kokoero näkyy mitenkään edes päällepäin? Huomaako käytännössä sitä 2 cm eroa? Tuskinpa sitä huomaa missään. Mitta pöydälle ja katsomaan miten iso se 14 ja 16 cm ero lopulta on. Aivan olematon ja tuskin yksikään nainen huomaa sitä 2 cm eroa siellä sisällään.

Vierailija
30/101 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Nyt tämäkin avohoitotapaus on taas maanisessa vaiheessa.

Nosti taas 10 viimeistä "pieni muna"-ketjuaan etusivulle vastaamalla itselleen vartin sisään joka ketjussa.

Vierailija
31/101 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle. Minulle myös koko, varsinkin paksuus on aivan olennainen asia. Sanokoon kuka mitä tahansa. Enkä pidä leluista, eikä munaa korvata suu -ja sormileikeillä. Jokainen saa tehdä just niin kuin haluaa. Itse en jatkaisi 10 cm munan kanssa. Exällä oli 19 cm. Olen itse sen monesti mitannut ja tosiaan siitä yläpuolelta. Se oli todella iso ja ihan täydellinen myös käyttämään sitä. Nykyisellä on ehkä 16-17 cm ja hitusen ohuempi. Käyttää sitä eri tavalla, mutta myöskin todella, todella hyvin. Voi kun olisi saanut pitää molemmat.

Vierailija
32/101 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa 15 000 miehen tutkimuksessa keskikoko oli pituus 14 cm, ympärysmitta 11,5 cm. Itselläni on aika tarkalleen tuollainen ja olen kyllä aina pitänyt itseäni poikkeuksellisen pienimunaisena (erityisesti ohuena). Mutta en ilmeisesti sitten olekaan!

Mun mielestä tuo tilasto on ihan puhdasta huuhaata. Sen kertoo jo lepokoko. Alle 10cm ympärys levossa on niin ruikula nakki, ettei niitä esim uimahallissa näy. Väittäisin että keskikoko on 12/12 mitä pukuhuoneessa näkee, velttona. Oma on 9cm pitkä ja 12 cm ympärys levossa ja poikkeuksetta sieltä pienimmästä päästä.

Vierailija
33/101 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väljyys vaikuta siihen, onko penis liian lyhyt. Naisten emättimet ovat erikokoisia.

Vierailija
34/101 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisella kumppanillani oli melko kookas penis. Nyt uudella vakikumppanilla on ehkä sellainen normaalin kokoinen. En mitenkään ole oppinut saamaan tyydytystä nykyään. On se eri vaikeaa tottua selvästi pienempään penikseen. Minulla on ollut sauvoja kauan ja uusi kumppanikin tietää sen ja on saanut niitä käyttääkin. Hankin uuden ja se tuli vahingossa niinkuin sanoin melko vahva. Nyt olen opettanut uuden kumppanini hoitamaan minua lauettuaan käsin ja sillä vahvemmalla sauvalla. Menee se näinkin.

Vierailija
35/101 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaisella kumppanillani oli melko kookas penis. Nyt uudella vakikumppanilla on ehkä sellainen normaalin kokoinen. En mitenkään ole oppinut saamaan tyydytystä nykyään. On se eri vaikeaa tottua selvästi pienempään penikseen. Minulla on ollut sauvoja kauan ja uusi kumppanikin tietää sen ja on saanut niitä käyttääkin. Hankin uuden ja se tuli vahingossa niinkuin sanoin melko vahva. Nyt olen opettanut uuden kumppanini hoitamaan minua lauettuaan käsin ja sillä vahvemmalla sauvalla. Menee se näinkin.

No miksi sitten edes olet yhdynnässä jos se ei tuota tyydytystä?

Vierailija
36/101 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nämä tutkimuksien kullit on mitattu virallisesti? Varsinkin jäykät? Jos kyse on kyselytutkimuksista, niin kummanko vastaat mieluummin? 14-16 cm vai 18-20 cm!

Vierailija
37/101 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on aikalailla tilastojen keskiverto vehje, eli sellainen about 13cm. Olin ollut häntä ennen noin 10 miehen kanssa ja yhtä lukuun ottamatta kaikilla muilla on ollut isompi kuin miehelläni. Alusta asti olin häneen korviani myöten ihastunut ja olen saanut häneltä ylivoimaisesti elämäni parasta seksiä, kukaan aikaisemmista ei ole saanut minua nauttimaan samalla tavalla. Ehkä tähän vaikuttaa myös vahvat tunteeni miestäni kohtaan.

Minulle hänen peniksen pituus ei ole missään vaiheessa suhdetta ollut mikään juttu. En kyllä tunne ketään naista, jolle miehen peniksen pituus olisi ollut joku deal breaker, yhtä ystävääni lukuun ottamatta joskus kauan sitten. Tuolloin miehellä oli ollut ns. mikropenis ja ystäväni jätti miehen sen vuoksi. En kuitenkaan sano, etteikö peniksen koko voisi olla joillekin naisille tärkeä, mutta tuskin kuitenkaan enemmistölle, varsinkaan ihan vakavissa suhteissa. Yhden illan jutut varmaan asia erikseen, mutta nekin on siinä mielessä arpapeliä, että mitä tulee vastaan. Mutta vahva tunne, että se peniksen "riittävä" koko on miehille suurempi huolenaihe, kuin mitä se todellisuudessa naisille on.

N45

Vierailija
38/101 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on aikalailla tilastojen keskiverto vehje, eli sellainen about 13cm. Olin ollut häntä ennen noin 10 miehen kanssa ja yhtä lukuun ottamatta kaikilla muilla on ollut isompi kuin miehelläni. Alusta asti olin häneen korviani myöten ihastunut ja olen saanut häneltä ylivoimaisesti elämäni parasta seksiä, kukaan aikaisemmista ei ole saanut minua nauttimaan samalla tavalla. Ehkä tähän vaikuttaa myös vahvat tunteeni miestäni kohtaan.

Minulle hänen peniksen pituus ei ole missään vaiheessa suhdetta ollut mikään juttu. En kyllä tunne ketään naista, jolle miehen peniksen pituus olisi ollut joku deal breaker, yhtä ystävääni lukuun ottamatta joskus kauan sitten. Tuolloin miehellä oli ollut ns. mikropenis ja ystäväni jätti miehen sen vuoksi. En kuitenkaan sano, etteikö peniksen koko voisi olla joillekin naisille tärkeä, mutta tuskin kuitenkaan enemmistölle, varsinkaan ihan vakavissa suhteissa. Yhden illan jutut varmaan asia erikseen, mutta nekin on siinä mielessä arpapeliä, että mitä tulee vastaan. Mutta vahva tunne, että se peniksen "riittävä" koko on miehille suurempi huolenaihe, kuin mitä se todellisuudessa naisille on.

N45

Missä maassa tehdyn tutkimuksen tuloksista on kyse??

Vierailija
39/101 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän että naisille on joku pikku veitikka liian pieni. Ja puhutaan siis selkeästi keskivertoa pienemmästä eli jostain 5 senttisestä. Mutta jos suunnilleen joka jätkällä on puheittensa mukaan se "normi" 16-18 cm, niin miten svidussa tutkimustilastojen mukaan miesten keskiarvo on noin 13cm? Ja tietty naiset haluaa sitä "normia", niin elääkö suurin osa naisista siis suhteissa, jossa saavat "liian pientä", eli sitä tutkimuksiin perustuvaa keskivertoa?

Vierailija
40/101 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sinne vaikka nyrkillä naida. Ja peräaukkokin on vielä tuhoamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän