Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mutta liian pieni

Vierailija
04.05.2020 |

Tapasin ihanan miehen. Kaikki natsaa. Paitsi, miehellä on liian pieni penis. Olen aina pitänyt suuren peniksen tuottamasta tunteesta, kuinka se täyttää minut. Ja nykyisen mieheni kanssa en tätä tunnetta tunne.

Minulla on kokemusta useammasta kymmenestä miehestä, joten vertailukohteita löytyy. Gynekologi kehui vasta omaa värkkiäni tiukaksi.

En vain saa tarpeeksi nautintoa suuseksistä ja dildoista en ole koskaan pitänyt.

En halua suhdetta, jossa en voi nauttia seksistä. Kamalaa erota muuten täydellisestä miehestä.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Miksi et lopeta heti alkuunsa tapailua jos mies ei riitä sinulle? Nyt tulet satuttamaan häntä ja vielä pahempaa on jos hän kokee asian johtuvan hänen kalunsa koosta. Olet tuhlannut teidän molempien aikaa ja emotionaalista kapasiteettia. Siinä että haluaa isoa ei ole MITÄÄN pahaa. Mutta tässä on.

Hyi hyi.

M44

Vierailija
102/117 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin kerran ihan samanlaisen ketjun, tosin olen mies ja minua harmitti naisen löysyys. Mitä luulette kauanko se ketju sai olla olemassa? Voin paljastaa, että keskustelu ei ehtinyt mennä kuudennelle sivulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko kuitenkin oma kehu ja toosa kuin messuhalli

Se että gyne ei saa koko työkalupakkia sisään ei tarkoita tiukkaa

Vierailija
104/117 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin kerran ihan samanlaisen ketjun, tosin olen mies ja minua harmitti naisen löysyys. Mitä luulette kauanko se ketju sai olla olemassa? Voin paljastaa, että keskustelu ei ehtinyt mennä kuudennelle sivulle.

Sehän on vain seuraus siitä, että kullisi on a) ohut ja b) et ole saanut naista kiihoitettua tarpeeksi. 

Vierailija
105/117 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanharouva Tyhjäpään excrementti-avaus, tasalaatuista.

Vierailija
106/117 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta pitäisi voida puhua enemmän. Miehetkin valitsee naisen pepun tai tissien koon perusteella, joten miksi naista sheimataan jos valitsee nautinnon tärkeäksi kriteeriksi? Toki toista ei halua loukata ja hyvä sitten vain keksiä joku syy tyyliin anteeksi mutta en ole rakastunut vaikka haluaisin olla niin juttu ei vain toimi. 

Vierailija
107/117 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet täydellinen?

Vierailija
108/117 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on vaan löysä pillu. Iso kaivo tarttee sopivan kannen.

Vierailija
109/117 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin on sattunut muija joka nautti seksistä mun kanssa, soitteli seuraava aamu perään ja olisi halunnut illalla lisää. En vain itse tuntenut mitään joten en ymmärrä miten hän siitä nautti. Joten ymmärrän aloittajaa vaikka olenkin mies. Miten voi alkaa suhteeseen jossa pitäisi olla uskollinen jos seksi ei toimi? Sehän se on mikä erottaa parisuhteen kaverisuhteesta.

Vierailija
110/117 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian löysiä ei ole olemassakaan, suurin ongelma on liian pienet penikset.

Vierailija
111/117 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi, jos mies oli muutoin kokeilunhaluinen ja saisi mulle aikaan nautintoa. Olen ollut hyvin varustetun miehen kanssa, iso varustus ei takaa hyvää seksielämää

Vierailija
112/117 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisen keho on aina täydellinen juuri sellaisena kuin se on. Muu on naisvihaa.

Miesten kaljamahoja, kaljuja tai peniksiä, oikeastaan mitä tahansa saa pilkata vapaasti. Koska se nyt vaan on sitä parempaa tasa-arvoa 😁

T. Feministi

Vierailija
113/117 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Peniksen keskimääräinen koko" tai jos olet jo opinnoissasi edennyt ja Lontoon murre taipuu, niin "average penis size". Löydät ihan tieteelliset tutkimukset asiasta. Parhaimmissa (International Journal of Urology) on 15000 miehen otos. Yksikään tutkimus ei kerro että keskikoko olisi edes 15 senttiä. 18 senttinen löytyy alle 2% populaatiosta."

Heteromiehen silminnäkijähavainnot lepokoossa olevista peniksistä esim. uimahallissa kertoo, että peniksen koko ei näytä korreloivan muuhun kehoon. Omituisilla kyttyräselkäisillä menninkäisillä voi olla isoimmat vehkeet, kun taas pitkällä komealla kansikuvapojalla ihan tavallisen kokoinen.

Yleisellä tasolla naiset pitävät ehkä parasta 5% miehistä hyvännäköisinä. Muut hukkuvat tapettiin naisten silmissä. Eli hyvin varusteltuja komeita miehiä on yks tuhannesta. Tai milloin nainen näit hyvännäköisen miehen ylipäätään? Sadan sellaisen joukossa on isomunaisia kaksi, jos tuo 18 cm asetataan kriteeriksi. Sitten pitää vielä toivoa, ettei kyseessä ole persu/viherhihhuli, sivistymätön moukka/sietämätön snobi, jne jne.

Ison munan metsästäjä joutuu karsimaan siis 98% matchseista.

Kovaa on naisen elämä: Toivemiehiä on vain harvalle tarjolla. Tinderinkin kuumimmista miehistä vain pari prosenttia on isomunaisia. Itseasiassa kertoimet ovat masentavat jos vaatimuslista on seuraava (suluissa esiintymisprosentti vähän hatusta vedettyna) Mukava luonne ( 30%?) Pitkä (20%) Komea (5%) Parisuhdeorientoitunut (50%) Isomunainen (3%) Hyvin tienaava (20%) kouluttautunut (30%) Lapsi- ja perhemyönteinen (75%) Uskollinen (60%) Arvomaailmat kohtaa (politiikka, uskonto, liberaali/konservatiivi jne (50%)

Oletetaan, että ominaisuudet eivät korreloi keskenään. Tällöin tälläisiä miehiä löytyy Suomesta tilastollisesti 1-2. Sitten pitää vielä toivoa, ettei osu mikään turn off: tyhmä, kalju, ei pidä kissoista, huono sängyssä, huumorintajuton, omituinen hohottava nauru, peliaddikti, päihteisiin kallistunut jne jne.

Vierailija
114/117 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, vaimo on ihana mutta löysä. Minun koko 19,5cm / 5cm tai no ehkä tuon pariksi tarvitsee sen monsterin. Exä oli tiukka, sisään ei menty ilman kunnon lämmittelyjä. Nyt menee sisään kun vähän sohaisee suuntaan. On pilluissa vain eroja. 

Vierailija
115/117 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisen keho on aina täydellinen juuri sellaisena kuin se on. Muu on naisvihaa.

Miesten kaljamahoja, kaljuja tai peniksiä, oikeastaan mitä tahansa saa pilkata vapaasti. Koska se nyt vaan on sitä parempaa tasa-arvoa 😁

T. Feministi

On kyllä hieno aate tuo teidän feminisminne. Melkein yhtä hieno kuin vaikkapa islamismi tai kansallissosialismi.

Vierailija
116/117 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää vaikka sohvan kuivana perseeseen niin luulis jo tuntuvan jossain . 

Vierailija
117/117 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsoissakin on valtavasti eroja. Kerran olen ollut niin tiukan pimpan kimpussa että hirvitti ihan. Että sattuuko jotain. Sitten taas ollut niin löysiä etten saanut, ei kertakaikkiaan tuntunut miltään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi