Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ikuisesti sinkku

Vierailija
04.05.2020 |

Olen melko valikoiva miesten suhteen. Nyt kuluneen vuoden aikana olen käynyt paljon treffeillä ja tutustunut deittailusivustoilla sekä tinderissä moniin miehiin. Viime aikoina olen harrastanut etä-treffejä videopuhelujen muodossa. Alan olla ihan sairaan täynnä seuranhakua. Se on raskasta. Tuntuu jo siltä että voisi luovuttaa ja antaa olla, ja keskittyä vaikkapa kouluun ja töihin.

Kaikissa miehissä tuntuu olevan jokin vika. Joko on päihdeongelmaa, keskustelutaitojen puutetta, tai sitten kykenemättömyyttä sitoutua mihinkään, asettaa tavoitteita tai suunnitella elämää päivää pidemmälle. Ainiin ja toki sekin on este, että jos mies esimerkiksi pukeutuu pieruverkkareihin, haisee pahalle ja on rasvatukkainen, vaikka muuten olisi mukava.

Kun katson tuttuja ja tuntemattomia ketkä ovat päätyneet avioliiton satamaan, monet heistä ovat yhdessä Timo Tavallisten Tallaajien kanssa. Timo käyttää vanhoja verkkareita, ei siisti partaansa tai tukkaansa, ei seuraa uutisia tai ole kiinnostunut kulttuurista eikä välttämättä ole innostunut keskustelemaan syvällisesti - varsinkaan tunteista. Mutta kun en vain voi olla yhdessä Timon kaltaisen miehen kanssa. En kaipaa mieheltä hohdokasta ammattia, rahaa tai mallin kasvoja ja vartaloa, mutta on minullakin jotkut standardit. Ainoa vaan että en löydä standardeillani ketään. Geneerisistä miehistä tai junteista en kiinnostu.

Ja se, että mitä tarjottavaa minulla on, on sitten ihan eri keskustelu. Ei jookosta aleta siihen nyt tässä. Tämän oli tarkoitus olla valitus ja avautuminen. Kiitos.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa sinkkuilussa on? Jos kerran vihaatte miehiä niin paljon niin olkaa sitten yksin.

Vierailija
22/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen toisella kierroksella, ongelma on itsellä etten herätä naisissa oikein mitään kiinnostusta. En tiedä oikein missä vika, kaikki perusjutut on kunnossa, ehkä olen vain liian tavis tähän nykydeittailuun.

Harrastan liikuntaa , moottoripyöräilyä, kalastusta, koira, lapseton, amk inssi, opiskelen myös lisää alaani, ei mitään alkoholiongelmia sun muita ongelmia minkään kanssa, en polta. Pukeutumiseenkin olen panostanut.

Tinder esim ihan kuollut sovellus itsellä. En tiedä oikein mihin pitäisi panostaa.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap ikää enkä mitkä kriteerit on. Mutta suosittelisin katsomaan kakkoskierroksen miehiä, helmiä löytyy niistä varmasti. Tietenkin pitää varoa kavereita jotka on eronnut hetkisitten, ja näin ollen kiinni vielä edeltävästä.

Valitettavasti minulle ei kelpaa ikisinkku. Mutta varmasti löytyy ihania miehiä sinullekin.

Ne kakkoskierroksen miehet on juuri pahimpia! Etsivät päinvastaista mitä aiempi kumppani, eli naisen tulee olla todella hoikka, urheilullinen ja muodot kohdallaan vaikka mies itse vaatimattoman näköinen. Ja nämä kakkoskierroksen miehet ovat iältään 35-55 vuotiaita. Ne etsii itseään 10-20 v nuorempia naisia...

Ja niitä kaunottaria etsiessään, pane*kelevat ikäisiään ja ei-niin kauniita naisia, eli huijaavat seksiin esittäessään ”kiinnostunutta”. Jo eronneet miehet haluavat sen 9-10 tasolla olevan naisen parisuhteeseen ja kun eivät saa odottaessaan pitävät vain hauskaa...

En tunnista kyllä kuvailusta itseäni. Suunnilleen omaa ikäluokkaa olevaa naista etsin. En odota tai vaadi naisilta mitään mitä en itsekään ole.

M37

Vierailija
24/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen toisella kierroksella, ongelma on itsellä etten herätä naisissa oikein mitään kiinnostusta. En tiedä oikein missä vika, kaikki perusjutut on kunnossa, ehkä olen vain liian tavis tähän nykydeittailuun.

Harrastan liikuntaa , moottoripyöräilyä, kalastusta, koira, lapseton, amk inssi, opiskelen myös lisää alaani, ei mitään alkoholiongelmia sun muita ongelmia minkään kanssa, en polta. Pukeutumiseenkin olen panostanut.

Tinder esim ihan kuollut sovellus itsellä. En tiedä oikein mihin pitäisi panostaa.

M37

Miten usein resetoit tiliäsi?

Vierailija
25/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin vie sinutkin.

Vierailija
26/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap- kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille. Hyviä pointteja tullut esiin teidän kommenteissa. Minulla on siis taustalla useampi muutaman vuoden parisuhde, mutta nuorempana en tuntenut itseäni vielä niin hyvin kuin nykyään, joten menin yhteen sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sopineet minulle/joiden kanssa olin huono pari. Suhteet päättyivät sitten siihen että tajusin meidän olevan liian erilaisia tai että mies ei mitenkään voisi tehdä minua oikeasti onnelliseksi, sillä hänellä on täysin eri arvot ja eri suunta elämässä. Pidin tässä muutaman vuoden taukoa ja tutustuin kunnolla itseeni asumalla yksin, harrastamalla omia juttuja, reflektoimalla arvojani, tavoitteitani ja sisäistä maailmaani yms. Koen, että olisin nyt valmis suhteelle. Ikää minulla on 26 vuotta.

Heti on paljon positiivisempi ja toiveikkaampi olo, kun sai purkautua tuossa aloituksessa, ja sitten tuli noita vastauksia ja näkökulmia teiltä, sekä vertaistukea <3

Ja koet olevasi ikisinkku?

Vierailija
27/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Ulkonäkö ei vain riitä tai huonot kuvat, niin se on itselläkin. Livenä saa seuraa ja huomiota mihin vaan, mutta sovelluksissa ei niinkään. Mutta baarit aukeaa taas kesäkuun alusta, niin voi jatkaa taas perinteisellä tyylillä.

Vierailija
28/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin siirtyä nettideittailusta oikeaan maailmaan. Korona-aika toki tähän huono, mutta ensi kuussa aukeaa museot ja ajattelin jatkossa katsella naisia sillä silmällä museoissa, tapahtumissa jne. Rohkaistun lähestymään ja kukaties tulokset ovat parempia kuin nettideittaillessa. 

Vierailija
29/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samankaltaisia kokemuksia. Tän koronan aikana oon tosin huomannu, miten älyttömän hyvin viihdyn itseksesi. Ei ole yhtään ollut yksinäinen olo, vaikka oikeastaan vietän kaiken ajan yksin enkä välttämättä puhu kenellekään päivän aikana. Tosin viimeisin exäkin vaikuttaa tähän: oli niin vaikea tyyppi, että tuntuu kuin olisi valtava taakka tippunut harteilta kun viimein erottiin. En oo pariin kuukauteen etsinyt ollenkaan seuraa enkä harrastanut seksiä. Ei edes tee mieli, vaikka normaalisti oon tosi seksuaalinen ihminen. Toivottavasti tämä tyytyväisyys jatkuu, en oo koskaan ollut aidosti onnellisessa parisuhteessa enkä usko sellaista löytävänikään. Miehet on vaan kaikki enemmän tai vähemmän niin... plääh

Vierailija
30/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi tuo Timokin, ja Make-maajussi. Mutta eipä ole ollut yhtäkään ottajaa. Toisin kuin ap, olen oikea ikisinkku, 0 seurustelusuhdetta ja ikää yli 30v.

Ja mitä minulla olisi tarjottavana toiselle: rakastan kodinhoitoa, siivousta, ruuanlaittoa, pyykkäämistä, leipomista, puutarhahommia yms. Olen niin odottanut että pääsisin puolisoa ja lapsia hoivaamaan mutta ei ole ollut mahdollisuuksia. Huolehdin myös painostani ja kropastani päivittäisillä jumpilla ja lenkeillä.

Alkaa tämä sinkkuilu jo riittää mutta en tiedä mitä voisin tehdä toisin kun selvästi en miessukupuolelle kelpaa.

Vierailija
31/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap- kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille. Hyviä pointteja tullut esiin teidän kommenteissa. Minulla on siis taustalla useampi muutaman vuoden parisuhde, mutta nuorempana en tuntenut itseäni vielä niin hyvin kuin nykyään, joten menin yhteen sellaisten miesten kanssa, jotka eivät sopineet minulle/joiden kanssa olin huono pari. Suhteet päättyivät sitten siihen että tajusin meidän olevan liian erilaisia tai että mies ei mitenkään voisi tehdä minua oikeasti onnelliseksi, sillä hänellä on täysin eri arvot ja eri suunta elämässä. Pidin tässä muutaman vuoden taukoa ja tutustuin kunnolla itseeni asumalla yksin, harrastamalla omia juttuja, reflektoimalla arvojani, tavoitteitani ja sisäistä maailmaani yms. Koen, että olisin nyt valmis suhteelle. Ikää minulla on 26 vuotta.

Heti on paljon positiivisempi ja toiveikkaampi olo, kun sai purkautua tuossa aloituksessa, ja sitten tuli noita vastauksia ja näkökulmia teiltä, sekä vertaistukea <3

BUUAUHAHAHAHAHAHHA!!!! Kahvit näppikselle. 

Kuule, kaikella rakkaudella, tule 20 vuoden päästä puhumaan. Elä siihen ensin. 

Vierailija
32/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haístapa ap "olen lukemattomien seurustelusuhteideni jälkeen hetkellisesti sinkku" vttu.

Vierailija
33/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi tuo Timokin, ja Make-maajussi. Mutta eipä ole ollut yhtäkään ottajaa. Toisin kuin ap, olen oikea ikisinkku, 0 seurustelusuhdetta ja ikää yli 30v.

Ja mitä minulla olisi tarjottavana toiselle: rakastan kodinhoitoa, siivousta, ruuanlaittoa, pyykkäämistä, leipomista, puutarhahommia yms. Olen niin odottanut että pääsisin puolisoa ja lapsia hoivaamaan mutta ei ole ollut mahdollisuuksia. Huolehdin myös painostani ja kropastani päivittäisillä jumpilla ja lenkeillä.

Alkaa tämä sinkkuilu jo riittää mutta en tiedä mitä voisin tehdä toisin kun selvästi en miessukupuolelle kelpaa.

Jos olet vähääkään ihmisen näköinen niin olen aivan varma että tällä myyntipuheella sinulle kyllä löytyy sopiva mies jostain treffipalstalta. M40

Vierailija
34/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös ikisinkkunainen, ikää jo 37. En ole noin kodinhengetär kuin sinä, mutta tykkäisin kuitenkin pitää yhteistä kotia yhdessä siistinä ja viihtyisänä. Lapsia en halua, mutta jokin lemmikki olisi mukava. Unelmaviikonloppuni sisältäisi hitaan ja runsaan aamiaisen, urheilua ja penkkiurheilua, hyvää ruokaa illalla ja joku leffa tai kavereiden kanssa pari drinkkiä... Ja sitä parisuhdeaikaa yhdessä. Rentoa olemista, elämästä nauttimista.

Olen mielestäni ihan tavallinen ja kiva, kroppa myöskin ok kunnossa ja muokkaan sitä parhaillani uusilla liikuntamuodoilla. Mutta kun ei niin ei. Viimeksi tässä talvella ja keväällä ihastuin. Mies ilmoitti hyvin selkeästi ja melkein kauhistuneena että olemme vain ystäviä ja piste. Ja näin on käynyt joka kerta viimeisen 20 vuoden ajan. Voisiko nämä ihastumiset jotenkin lopettaa, koska nyt en ihan oikeasti jaksa enää...

Vierailija
35/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketjun tarkoituksena on valittaa, kun tinderisä ei löydy sitä unelmien prinssiä?

Vierailija
36/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Kuulostaa hyvälle paperilla mutta ei tosiaan erotu joukosta. Kaltaisiasi hyviä on todella paljon. Insinööriys ja läpimiehiset harrastukset voivat herättää myös ajatuksia, onko teillä mitään yhteistä ja osaatko tulla toimeen naisten kanssa. Varsinkaan koulutettu nainen ei halua junttia sovinistia mitä osa teistä amk-insseistä on.

Vierailija
37/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vähääkään ihmisen näköinen niin olen aivan varma että tällä myyntipuheella sinulle kyllä löytyy sopiva mies jostain treffipalstalta. M40

Niinhän sitä voisi luulla mutta 10v kokemus osoittaa toisin. Olen saanut pakkeja mm. hiustenvärin, hoikkuuden (bmi 20), koirani yms perusteella ilman että edes ehdittiin tavata. Tuntuu että nykymies haluaa sellaisen lisävarustellun naisen jonka prioriteetti on saada hyviä kuvia naamasta ja valkoisesta kodista someen. En tiedä mitä muuta voin enää tehdä koska en haluakaan olla muuta kuin oma itseni.

Vierailija
38/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko englantia? Suosittelen etsimään ulkomailta. Oma mies löytyi sieltä. :)

Vierailija
39/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tuttavapiiriini tavalliset miehet ole kyllä mitään ruokkoamattomia, verkkareissa kulkevia sivistymättömiä haisuleita jotka eivät seuraa maailmanmenoa tai keskustele mistään.

Ihme piireissä liikut.

N27

Vierailija
40/68 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oon kassa kyllästynyt. Mä en tiedä miksi, mutta deitit ovat kovasti kehuneet, mutta itse en syty

Haluan kypsän, tasapainoisen ja fiksun miehen. Iloisen ja hellän, miehekkään. Itse luen paljon, minulla on laaja yleissivistys. Urheilen myös ja terveet elämän tavat kiinnostaa. En halua miestä joka kittaa kaljaa ja tupakoi, eikä liiku. Seksi myös itselleni tärkeää, mutta irtoa en harrasta. En voi ottaa miestä joka on pane-***skellut Uudenmaan läänin naiset läpi.

Tämä karsii paljon tarjokkaita.

Ulkonäkö ei mulle niin tärkeä. Itse olen pieni, siro, urheilullinen ja isotissinen;) Pukeudun myös naisellisesti ja tykkään ruoanlaitosta ja seksistä.

Onneksi sellainen nainen viehättää monia miehiä.

Tarjokkaita on riittänyt, lähinnä ärsyttää miesten painostus ja harmitus kun en viehäty. Mulla on vain luonne äärimmäisen tärkeä asia.

Ei ollut kovat vaatimukset. Täytän kaikki, mutta oletettavasti skippaat minut. Tai minä skippaat sinut. Pelkillä naamakuvilla tai tisseillä et saa minua innostumaan. Myös jos profiiliisi on tyhjä teksteistä tai omaan emoj sarjan, joudut vasuriin.

Naiset jos osaatte profiilin laittakaa hyvä kasvokuva (ilman aurinkolaseja) + vartalokuva. Jos osaatte eläimiä kova niiden kanssa, jos taas ette omaa eläintä älkää laitatko kuvaa eläimen kanssa. Teksteissä kertokaa omia tietoja älkää mitä ette halua toisesta.

Ja jos haluatte etsiä miehiä jotka arvostavat arvoja enemmän kuin pinnallisuutta, menkää tekemään oma profiili okcupid.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD