Jos mies on kerran lyönyt.. Kannattaako antaa toinen mahdollisuus?
Kommentit (42)
Ei kannata antaa lyödä toista kertaa :o
Eli olette sillä kannalla että virheitä ei saisi tehdä?
Ap
Aika nostaa kytkintä. Jälkikatumus ei auta, jos ei ole itsekontrollia suuttuessa.
Mahdollisuuden toteuttaa heikkoa impulssikontrolliaan tai jopa sadistisia taipumuksiaan? Anna toki.
Ei kannata antaa mahdollisuutta lyödä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt ei ole kysymyksessä yksittäinen virhe vaan perustavanlaatuinen itsekontrollin puute.
Ei. Se lyö uudestaan ja vielä kovemmin. Luota muhun, olen sen kokenut. Jätä nyt kun vielä voit.
Jos kyse ei ole nyrkillä lyönnistä vaan avokämmenellä?
Mä vedin äijää paistinpannulla päin pläsiä jotta etuhampaat irtos ja huuli halakes
Antaa niin kuin mahdollisuus lyödä uudelleen? Tyhmä oot - suhde loppuu aina lyömiseen. Jotain on jo pahasti pielessä kun nyrkit alkaa heilua. Totta kait ne katuu aina - ja hyvittelee ettei maine mene ja nolottaahan se jälkikäteen. On koettu ja suosittelen hakemaan apua.
Itse annoin. On ollut miehellä tekeminen hillitä itsensä, mutta on siihen pystynyt. Sitä en tiedä, onko parasta seuraa, muttei pahinkaan. Ei esim. juuri juo, mikä lisäisi riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Lyönti ku lyönti. Myös läpsäseminen on väkivaltaa
Ei.
Virheitä saa tehdä, mutta lyöminen on sen tasoinen ”virhe” että homma olisi minulle kerrasta poikki.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se ei ole virhe vaan pahoinpitely. Ihminen saa tehdä virheitä, mutta niistä joutuu maksamaan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Virheitä saa tehdä, mutta lyöminen on sen tasoinen ”virhe” että homma olisi minulle kerrasta poikki.
Kuinka kovasta lyönistä puhut?
Et halua olla siinä tilanteessa kun mies hakkaa sut verille, on päälläsi vetsi kädessä ja kuset allesi pelosta.
-kokemuksesta
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta eskaloituu. Haluat uskoa, ettei sun kultamussukkasi olisi koskaan sellainen, mutta itsensä hillitsevä mies ei naisia läpsi.
Ei ne kaikki tekojaan uusi!