Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäsitkö lapsena halata isovanhempia?

Vierailija
04.05.2020 |

Kun olin lapsi, vanhat ihmiset haisi pahalta. En todellakaan halannut tai ollut sylissä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappaa kyllä, mummoa en. Vaistosin, ettei mummo oikein pidä minusta. Myöhemmin tunnustikin, ettei ole koskaan pitänyt "miesmäisistä naisista" eli poikatytöistä, jollainen minä tietysti olin.

Vierailija
2/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isovanhemmat oli niin etäisiä, ettei niitä halailtu, ennemminkin pelättiin. Emmekä me olleet siskon kanssa sen mummon/vaarin suosikkilapsen lapsia, joten ei meillä ollut niin väliäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Omiani en pakota halaamaan, ja annan myös heille "pakotien", jos joku ehdottaa halua ja huomaan ettei se ole mieluista.

Vierailija
4/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista halanneeni edes omia vanhempiani, saati isovanhempia. Mun lapset halaa mua edelleen, myös 18v poika.

Vierailija
5/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkäsin. Minulla oli aivan ihana isoäiti, jota halasin aina kun hänen luonaan vierailimme <3

Vierailija
6/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee ne vieläkin "mummolta/papalta", jos ovat riittävän vanhoja. Mutta ei se halaamista estä ainakaan minulla. 

Vierailija
7/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haisivat pahoilta. Vanhoilta.

Vierailija
8/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vanhemmatkaan juuri halanneet sen jälkeen kun oltiin yli pikkulapsi-iän (eli muistikuvat) joten en halunnut halata myöskään isovanhempia

Omia lapsiani halaan edelleen ja he myös halaavat isovanhempia (jotka joskus jopa vaivaantuvat :) )

Maailma muuttuu

Vierailija
9/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei halailtu muutenkaan.

Vierailija
10/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ollut tapana halailla. Ei mitään muistikuvaa että olisin edes äitiäni halannut, varmaan joskus pikkulapsena olen.

Vierailija
11/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halaillut.

Vierailija
12/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lämpöisen halauksen olen saanut nuoruuden poikaystävältä n 14-vuotiaana . Meilläkään ei halailtu, en vanhemmat, eikä isovanhemmat. Ei edes onnettelutilanteissa. Omia lapsiani halailen ja he myös minua, vaikka jo aikuisia osa.

Vierailija
13/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli läheiset välit. Isovanhempani pitivät minua paljon sylissä. Samoin vanhempani. Isovanhempani ovat syntyneet 1912-1920 .Vanhempani 50-luvulla

Myös vanhempani halasivat meitä lapsia paljon ja pitivät sylissä.

Läheiset välit on ollut kaikkiin <3

Vierailija
14/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen aikaan, 70-80-lukujen taitteessa, pohjois-pohjanmaalla ollut todellakaan yleisesti tapana halailla ketään. Ei olisi tullut mieleenkään isovanhempia silloin halata. Oma 40-luvulla syntynyt äitini on oppinut halailemaan joskus 1990-luvun loppupuolella, nykyään onkin sitten kova halailemaan.

Vierailija
15/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempia tykkäsin tosiaan halata. Omat vanhemmat oli aika ilkeitä.

Vierailija
16/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halannut ketään lapsena. Isovanhemmat ei sietäneet minua, eivätkä omat vanhemmat koskaan halanneet minua, enkä pidä halaamisesta vieläkään.

N41

Vierailija
17/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään heistä neljästä.

Vierailija
18/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisiä olivat ja ei heitä saanut edes häiritä. Isovanhemmilla oli oma suosikkinsa eikä meidän perheen lapset olleet niitä ja kuitenkin vanhempani molemmat matelevat omien vanhempiensa edessä, lähinnä äitien, vaikka nämä olivat kylmiä ja v..maisia ihmisiä. isoisät kuolivat, kun olin ihan lapsi. Mummot elivät leskenä, toinen liki 20 vuotta ja toinen yli 30 vuotta.

Vierailija
19/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt vanhuksista. Tykkäsin halata vain serkkuani.

Vierailija
20/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat jäi aika etäisiksi, mistään halailusta ei edes puhetta. Oma äitikin halasi ensimmäisen kerran kun pääsin ripille, erittäin vaivaannuttava tapaus ja on jäänyt mieleen. Toinen halaus tuli lakkiaisissa ja kolmas kun menin naimisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi