Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaipaat 80- ja 90-luvulta?

Vierailija
04.05.2020 |

Mitä asioita kaipaatte kyseisiltä vuosikymmeniltä ja mitä hyviä muistoja tuohon aikakauteen teillä liittyy?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live-keikat.

Nykyään joka pändillä nauhalta piisit tai taustat ainakin.

Vierailija
62/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskafarssi kirjoitti:

Saman ovat maininneet muutkin, mutta eniten kaipaan naisten karvaisia alapäitä. 1990-luvun lopulla oli vielä ihan normi, että naisilla oli karvoitus tallella. En tarkoita että pitäisi olla semmoinen siivottomana rehottava takkupuska, mutta semmoinen sievä tupsu, josta on bikinirajat trimmattu, näyttää erittäin naiselliselta ja kiihottavammalta kuin semmoinen pakastebroileria muistuttava kalju alapää. 2000-luvun alkuvuosina posliini alkoi yleistyä ja 2005 se oli jo todella yleinen karvoitusmalli. Vuosilta 2010-2019 ei ole havaintoa, koska olin vakituisessa parisuhteessa. 2020 näyttää tulevan vastaan paljon posliinia. Toivottavasti puska tekee lähivuosina comebackin.

En kaipaa. Kun se nainen kaapataan kumminkin jostain baarista, niin se puska haisee kuselle, koska ei siinä hötäkässä sitä ehdi pesemään. Ain't nobody have time for dat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tunnelmaa, kun alaikäisinä juotiin kaljaa ja sitten mentiin treenikämpälle soittelemaan.

Vierailija
64/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei ollut tälläista sensuuria kuin nyt.

Vierailija
65/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ennen persuja ja poliittisen kulttuurin alamäkeä.

Vierailija
66/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruutta

Vierailija
67/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tiettyä vapauden tunnetta ja luovan anarkian meininkiä. Nyky-yhteiskunta tuntuu tosi valvotulta, kontrolloidulta ja konformistiselta ysäriin verrattuna.

Tiedän, olin nuori silloin ja se vaikuttaa, olenhan jo kohta nelikymppinen itse. Mutta nykynuorten elämää seuratessa saan sellaisia fiiliksiä, että oma nuoruuteni oli vapaampaa ja se vähän surettaa. :/

Vierailija
68/68 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1989 syntynyt ja kaipaan:

- sitä, että lapsena leikittiin ulkona. nykyään ei näe kauheasti ns. avainkaulalapsia.

- älylaitteettomuutta

- MTV Music televisionia kun sieltä tuli vain musiikkivideoita

- pieniä kioskeja, joista sai irtokarkkeja

- lankapuhelimia

- tietynlaista yhteisöllisyyttä. luhtitalossa kun pienenä asuin, oli perheillä tapana, että grillaillaan lasten kanssa puolin ja toisin, vahditaan lapsia puolin toisin ja otetaan kaikki huomioon

- vapautta

- viennetta-jäätelökakkua (on sitä vieläkin, mutta näkee vain harvoissa paikoissa)