Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peter Nymanin menkkakauhu

Vierailija
04.05.2020 |

Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…

Miehet 😑

Kommentit (448)

Vierailija
421/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää että kaikki seksiin liittyminen ei ällötä, puhutaan anaalista, kakasta yms eritteistä mutta siteet, menkat ällöttää miehiä

Hyi että, kun osa miehistä on tekopyhiä, samanlaista kuin ylä aste meininkiä kun pojat naureskelee jos joltain tytöltä näkyy punainen läntti takamuksessa tai yökyttelee et hyi

Minun isäni on just tuollainen että nainen pitää olla koti orja, ei saa piereä, ei käydä isolla asialla, ihme että pissillä saa käydä, menkoista ei voinut edes puhua, muistan sen Häpeän että mahaan koski ja kouristi, ja sattui joka paikkaan mut silti ei viitsinyt sanoa ettei nyt pysty menemään kouluun, koska eihän se ymmärtänyt

Muutenkin mikään seksuaalisuuteen liittyvää ei saanut kysyä tai sanoa

Vierailija
422/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo toi jankkaaminen, Sukunimihullu. Noita tekstejä jaksa kukaan lukea. Ekasta lauseesta jo tunnistaa kuka on kyseessä ja onkin sitten ihan sairasta settiä jos joskus on toisenkin lauseen jaksanut lukea.

Kuvittelet vissiin ajavasi jotain naisten asiaa, mutta totuus on, että eihän sinun paasaamisestasi pidä kukaan, ei naiset eikä miehet. Olet ihan maaninen jo, tekstisi eivät todellakaan ole terveen ihmisen ajatuksenjuoksua.

Tiedoksesi, aion pyytää kommenttisi poistettaviksi jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo toi jankkaaminen, Sukunimihullu. Noita tekstejä jaksa kukaan lukea. Ekasta lauseesta jo tunnistaa kuka on kyseessä ja onkin sitten ihan sairasta settiä jos joskus on toisenkin lauseen jaksanut lukea.

Kuvittelet vissiin ajavasi jotain naisten asiaa, mutta totuus on, että eihän sinun paasaamisestasi pidä kukaan, ei naiset eikä miehet. Olet ihan maaninen jo, tekstisi eivät todellakaan ole terveen ihmisen ajatuksenjuoksua.

Nainen ärsyyntyy kun joku puolustaa kuukautisia. Naisia ei ärsytä naisten pilkkaaminen.

Voisit rauhoittua.

Miksi nainen voi abortoida miehen pyynnöstä tytön ja vaihtaa nimensä, mutta miehelle paketin osto kaupasta on ylivoimaista jota vastaan kaikki taistelee? Miksette käske miehiä synnyttämään itse lasta? Miksi isän nimi menee lapselle vaikka hän ei itse sitä ole synnyttänyt? Vaatikaa nyt miehiltäkin ITSE TEKEEMÄÄN ASIOITA. Ylläri että mies saa kaiken, naisen pitää tehdä kaikki itse.

Siitä vain vaihtamaan nimiä miehet ;) Tehkää se itse ;)

Vierailija
424/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ärsyyntyy kun joku puolustaa kuukautisia. Naisia ei ärsytä naisten pilkkaaminen.

Voisit rauhoittua.

Miksi nainen voi 1.abortoida miehen pyynnöstä tytön ja vaihtaa nimensä, mutta miehelle paketin osto kaupasta on ylivoimaista jota vastaan kaikki taistelee? Miksette käske 2.miehiä synnyttämään itse lasta? 3.Miksi isän nimi menee lapselle vaikka hän ei itse sitä ole synnyttänyt? Vaatikaa nyt miehiltäkin ITSE TEKEEMÄÄN ASIOITA. Ylläri että mies saa kaiken, naisen pitää tehdä kaikki itse.

Siitä vain vaihtamaan nimiä miehet ;) Tehkää se itse ;)

Minä olen aivan rauhallinen. Sinä sen sijaan vaikutat raivoisan fanaattiselta, jopa psykoottiselta.

Vastaan kysymyksiisi: 

1. Missä maassa näin tehdään? Ei ainakaan Suomessa.

2. Miehet eivät voi synnyttää biologisista syistä johtuen.

3. Koska minäkin halusin mieheni nimen. Se oli kauniimpi kuin omani.

Olisipa mukava yllätys jos SINÄ joskus vastaisit yhteenkin kysymykseen, joita sinulle on esitetty jo vuosikausia, mutta siihenhän sinä et kykene. Sinä osaat vain toitottaa tuota rumaa, rikkinäistä äänilevyäsi. Joka ei todellakaan edistä yhtään mitään.

Vierailija
425/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinhan, että et osaa muuta kuin jatkaa ruman ja rikkinäisen äänilevysi soittamista. Ei sinun kanssasi voi keskustella, arvon Sukunimihullu.

Vierailija
426/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurustella vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa niin ei ole tätäkään ongelmaa.

Vierailija
427/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^Lisään vielä, että se ei kuulu puolisolle, mitä siteitä ja tamponeja käytän. Oma asiani. Jotkut miehet vielä lähettävät naiselle kuvia, että onko oikeita, mikä olisi musta todella noloa ja kauhistuttavaa.

Oletko nyt ihan tosissasi? Puhut puolisosta, eli olette kenties naimisissa ja asutte saman katon alla? On "noloa ja kauhistuttavaa" että mies tietää mitä siteitä nainen käyttää. Piilotatko ne aina jonnekin tosi salaiseen jemmaan, kenties kylpyhuoneen kaakelin taakse, jotta mies ei vaan ikimaailmassa voisi niitä löytää?

Olemme olleet naimisissa viisi vuotta. Mies ei ole kertaakaan ostanut mulle suojia. Kerran kysyi, mutta kielsin ehdottomasti ja hain itse. Minulla on oma kosmetiikkakaappi, jonne piilotan siteet. Lisäksi jemmaan niitä käsilaukkuun ja vaatteiden (omien) sekaan. Ei sitä näkemistä voi aina kokonaan välttää, mutta jos näin käy, siitä ei tehdä numeroa ja annetaan asian olla.

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla, mitä arvelet tapahtuvan, kun miehesi löytää sidekätkösi.

Lehahtaako hän helakanpunaiseksi? Meneekö paniikkiin? Juokseeko ovesta ulos ja lopettaa parisuhteenne?

Varmasti jotain aivan hirvittävää tapahtuisi. Ehkä mies saisi paniikkikohtauksen ja säntäisi hysteerisenä ulos talosta. Eikä pitäisi vaimoaan naisena enää ja suhteen seksuaalinen vetovoima olisi siinä. Sitähän kirjoittaja pelkää.

Se häpeän määrä olisi valtava. Kerroin täällä, että isäni osti joskus minulle sidepaketteja ja traumatisoiduin siitä. Se oli niin noloa, että sen jälkeen olen pitänyt itse huolta suojistani ja suht hyvissä piiloissa.

Olet kyllä aika pahasti vinksahtanut.

Syytä isääni, joka tämän trauman minulle aiheutti. Hän yritti sanoa, että se on normaalia ja voi niitä minulle ostaa, mutta mulle tuli siitä todella ällöttävä ja pervo olo. En ole mikään vuotava reikä, jota miesten pitää palvella, vaan ihminen.

Tässä ei taida olla enää kyse kuukautissuojista, oletan. Pitkäkestoinen psykoterapia saattaisi olla ratkaisu.

Vierailija
428/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota ilmiötä yhtään. Kaikki tietävät että miehen ostamat suojat menevät tyttöystävälle/vaimolle. Mitä ihmeen noloa siinä kertakaikkiaan voi olla?

En tiedä. Jostain syystä miestä joka siinä hyllyllä yrittää löytää oikeaa tuotetta katsotaan aina pitkään ja oudoksuen.

On myös naisia, jotka eivät kehtaa ostaa näitä tuotteita jos mies on kaupassa mukana. Sen vielä ymmärrän jos teinityttöä nolottaa, mutta aikuista naista.

Vierailija
429/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin miehiä nolostuttaviin tilanteisiin....Mun siskolla oli tosi kiire päivä töissä vuosia sitten ja illalla oli teemajuhlat, joihin hän ajatteli laittaa muun muassa verkkosukkahousut. Siskoni pyysi miestään kauppareissulla hakemaan Lindexiltä nuo verkkosukkahousut ja ponnaripäinen noin 190 senttinen lankoni teki työtä käskettyä.....Varman päälle pelaajana tämä päätti kysyä myyjältä, että onko heillä verkkosukkahousuja ja myyjän vastaus päästä varpaisiin vilkaisun jälkeen kyllä veti hiljaiseksi: " On, muttei noin isoja kokoja." Eli joskus voi nolottaa ihan syystäkin....Oli lankomies naama punaisena selittänyt, että ei itselleen ole ostamassa.

Vierailija
430/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yinka kirjoitti:

Näihin miehiä nolostuttaviin tilanteisiin....Mun siskolla oli tosi kiire päivä töissä vuosia sitten ja illalla oli teemajuhlat, joihin hän ajatteli laittaa muun muassa verkkosukkahousut. Siskoni pyysi miestään kauppareissulla hakemaan Lindexiltä nuo verkkosukkahousut ja ponnaripäinen noin 190 senttinen lankoni teki työtä käskettyä.....Varman päälle pelaajana tämä päätti kysyä myyjältä, että onko heillä verkkosukkahousuja ja myyjän vastaus päästä varpaisiin vilkaisun jälkeen kyllä veti hiljaiseksi: " On, muttei noin isoja kokoja." Eli joskus voi nolottaa ihan syystäkin....Oli lankomies naama punaisena selittänyt, että ei itselleen ole ostamassa.

Minusta ei ollut kauppaan lähtijäksi kiireellisen sektion jälkeen siteitä hakemaan ja mies hoiti homman. Kysyi myyjältä mitkä sopivat jälkivuotoon vaimolle. Myyjä oli ollut oikein ihana ja neuvonut. Onnitteli ja antoi miehelle kukat minulle kotiin vietäväksi.

Tilanne ei ollut varmasti nolo. Tilanteet ovat noloja jos niistä tehdään sellaisia.

Ja olin varautunut eli kotona oli siteitä, mutta en voinut tajuta että vuoto on niin kamalaa.

Vierailija
431/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota ilmiötä yhtään. Kaikki tietävät että miehen ostamat suojat menevät tyttöystävälle/vaimolle. Mitä ihmeen noloa siinä kertakaikkiaan voi olla?

En tiedä. Jostain syystä miestä joka siinä hyllyllä yrittää löytää oikeaa tuotetta katsotaan aina pitkään ja oudoksuen.

On myös naisia, jotka eivät kehtaa ostaa näitä tuotteita jos mies on kaupassa mukana. Sen vielä ymmärrän jos teinityttöä nolottaa, mutta aikuista naista.

”Katsotaan aina pitkään ja oudoksuen...” nyt kyllä kuvittelet omiasi. Harvemmin siellä hyllyllä edes varsinaista ruuhkaa on.

Vierailija
432/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yinka kirjoitti:

Tuleeko sinulle yllätyksenä, että jotkut miehetkin tykkää käyttää verkkosukkahousuja. Myyjä käyttäytyi täysin ammattimaisesti, lankomiehesi taas nolosteli aivan turhaan.

Vierailija
433/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^Lisään vielä, että se ei kuulu puolisolle, mitä siteitä ja tamponeja käytän. Oma asiani. Jotkut miehet vielä lähettävät naiselle kuvia, että onko oikeita, mikä olisi musta todella noloa ja kauhistuttavaa.

Oletko nyt ihan tosissasi? Puhut puolisosta, eli olette kenties naimisissa ja asutte saman katon alla? On "noloa ja kauhistuttavaa" että mies tietää mitä siteitä nainen käyttää. Piilotatko ne aina jonnekin tosi salaiseen jemmaan, kenties kylpyhuoneen kaakelin taakse, jotta mies ei vaan ikimaailmassa voisi niitä löytää?

Olemme olleet naimisissa viisi vuotta. Mies ei ole kertaakaan ostanut mulle suojia. Kerran kysyi, mutta kielsin ehdottomasti ja hain itse. Minulla on oma kosmetiikkakaappi, jonne piilotan siteet. Lisäksi jemmaan niitä käsilaukkuun ja vaatteiden (omien) sekaan. Ei sitä näkemistä voi aina kokonaan välttää, mutta jos näin käy, siitä ei tehdä numeroa ja annetaan asian olla.

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla, mitä arvelet tapahtuvan, kun miehesi löytää sidekätkösi.

Lehahtaako hän helakanpunaiseksi? Meneekö paniikkiin? Juokseeko ovesta ulos ja lopettaa parisuhteenne?

Varmasti jotain aivan hirvittävää tapahtuisi. Ehkä mies saisi paniikkikohtauksen ja säntäisi hysteerisenä ulos talosta. Eikä pitäisi vaimoaan naisena enää ja suhteen seksuaalinen vetovoima olisi siinä. Sitähän kirjoittaja pelkää.

Se häpeän määrä olisi valtava. Kerroin täällä, että isäni osti joskus minulle sidepaketteja ja traumatisoiduin siitä. Se oli niin noloa, että sen jälkeen olen pitänyt itse huolta suojistani ja suht hyvissä piiloissa.

Olet kyllä aika pahasti vinksahtanut.

Syytä isääni, joka tämän trauman minulle aiheutti. Hän yritti sanoa, että se on normaalia ja voi niitä minulle ostaa, mutta mulle tuli siitä todella ällöttävä ja pervo olo. En ole mikään vuotava reikä, jota miesten pitää palvella, vaan ihminen.

Tässä ei taida olla enää kyse kuukautissuojista, oletan. Pitkäkestoinen psykoterapia saattaisi olla ratkaisu.

Siitä se kaikki kuitenkin lähti. Joku täällä vielä sanoi, että puolison pitäisi HOIVATA naista menkkojen aikana. En tiedä mitään ällöttävämpää ajatusta, että puolisoni hoitaisi minua kuin lasta menkkojen aikana. Hyvä kun ei vaihda vielä siteitä. Hyi yäk. Isäni teki joskus niin, että tarjosi särkylääkettä menkkakipuihin ja sanoin, että minä kyllä osaan ottaa itse lääkkeeni. En tarvitse ketään hoivaajaa viereeni.

Vierailija
434/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Katsotaan aina pitkään ja oudoksuen...” nyt kyllä kuvittelet omiasi. Harvemmin siellä hyllyllä edes varsinaista ruuhkaa on.

Itse saatan ihmetellä kovaan ääneen, jos mies on sideostoksella. Tossumenoa.

Vierailija
435/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#MeToo

Olisi se aika että tuommoinen vanhentunut fossiili saadaan pois Yleisradiosta naisia häiriköimästä!

Vierailija
436/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MeToo

Olisi se aika että tuommoinen vanhentunut fossiili saadaan pois Yleisradiosta naisia häiriköimästä!

Mielestäni tämä Nymanin vaimo täyttää jo häiriköinnin merkit. Pakottaa miehensä epämukavaan tilanteeseen ja miettimään vuotavaa alapäätään. Ottaisin eron. Mieheni ainakin kokisi sen nöyryyttävänä.

Vierailija
437/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yinka kirjoitti:

Minusta ei ollut kauppaan lähtijäksi kiireellisen sektion jälkeen siteitä hakemaan ja mies hoiti homman. Kysyi myyjältä mitkä sopivat jälkivuotoon vaimolle. Myyjä oli ollut oikein ihana ja neuvonut. Onnitteli ja antoi miehelle kukat minulle kotiin vietäväksi.

Tilanne ei ollut varmasti nolo. Tilanteet ovat noloja jos niistä tehdään sellaisia.

Ja olin varautunut eli kotona oli siteitä, mutta en voinut tajuta että vuoto on niin kamalaa.

No olihan. Pakotit miehesi ja myyjän miettimään vaimon vuotoja. Kukaan tuntematon ei halua kuulla jälkivuodoista mitään. Olisit pyytänyt edes jotain naispuolista läheistä hakemaan niitä.

Vierailija
438/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyman on mies minun makuuni.

Vierailija
439/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tuon miehisen nolostelun, jos kyseessä olisi teinipoika ja hänellä melko uusi tyttöystävä, joka sitten pyytäisi samanlaista palvelusta kuin Nymanin vaimo. Mutta kun kyseessä on pitkään aviossa ollut pariskunta, joka on hankkinut muistaakseni pari lastakin, niin luulisi miehen jo oppineen ja tottuneen siihen, että kerran kuussa vaimo vuotaa verta. Nuoren miehen voi olla vaikea ymmärtää tuollaista salaperäistä toistuvaa verenvuotoa ja sitä varten tarvittavia suojia, mutta että vanha ukkomies. Joskus muinoin naiset piilottelivat mieheltään vuotoaan, mutta eiköhän se aika ole jo haihtunut historia hämärään. Nymanilta voisin kyllä kysyä, onko hän todellakin sitä mieltä, että vaimon olisi pitänyt juosta kauppaan kintut veressä tai pikkarit täyteen tumpattuna vessapaperia, jos kotona ei sattumalta ollut siteitä? Ja jotta valitseminen kävisi sukkelasti, puhelimeen voisi skannata side- ja tamponipakettien kuvar, jotta matkaan lähtisi oikeanlaisia tuotteita - huomiota herättämättä.

Vierailija
440/448 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MeToo

Varsinkin kun se on mtv3:n uutisankkuri😂