Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peter Nymanin menkkakauhu

Vierailija
04.05.2020 |

Nyt.fi | Ruutukasvo Peter Nyman twiittasi kieltäytyneensä ostamasta kuukautissuojia vaimolleen, ja Twitter-kohu oli valmis – ”Nyt Nyman on aika Oldman”: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006496070.html?share=b85b31d46023bfb34c15…

Miehet 😑

Kommentit (448)

Vierailija
381/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen keppi suussa on luonnollista, mies vetämässä teinejä on ihanaa. Mutta on se GAUHeAAAAaaaa kun sidepaketti pitää ostaa? Mikä teitä vaivaa? Alan olemaan jo iloinen että teitä perhesurmataan, noin pöllöt kanat joutaakin hautaan :D

Naiset kiljuu koko ajan miten TYYDYTTÄÄ MIEHENSÄ BIOLOGIAA, ELI MISSÄ MIEHEN HALU TEHDÄ SAMA? Se ei vahingoita miestä mitenkään. MIksi voitte suvaita naisten ihmisoikeuskien viemisen, mutta mies ostamassa siteitä on aivan liikaa ja se saa naiset sekoaamaan? Moititte vielä niitä jotka kritisoi idioottimaisia nimiänne, jonka takia minunkin nimeni on arvoton vaikka se on sama kuin veljelläni.

Käyttäkää tämä aika naisen aseman puolustamiseen. Te sanotte aina mtien naisen on pakko tyydyttää mies, eli miehen on tehtävä sama naisen biologialle. HALOOOOOOO!

Vierailija
382/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen keppi suussa on luonnollista, mies vetämässä teinejä on ihanaa. Mutta on se GAUHeAAAAaaaa kun sidepaketti pitää ostaa? Mikä teitä vaivaa? Alan olemaan jo iloinen että teitä perhesurmataan, noin pöllöt kanat joutaakin hautaan :D

Naiset kiljuu koko ajan miten TYYDYTTÄÄ MIEHENSÄ BIOLOGIAA, ELI MISSÄ MIEHEN HALU TEHDÄ SAMA? Se ei vahingoita miestä mitenkään. MIksi voitte suvaita naisten ihmisoikeuskien viemisen, mutta mies ostamassa siteitä on aivan liikaa ja se saa naiset sekoaamaan? Moititte vielä niitä jotka kritisoi idioottimaisia nimiänne, jonka takia minunkin nimeni on arvoton vaikka se on sama kuin veljelläni.

Käyttäkää tämä aika naisen aseman puolustamiseen. Te sanotte aina mtien naisen on pakko tyydyttää mies, eli miehen on tehtävä sama naisen biologialle. HALOOOOOOO!

LÄÄKKEET!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää lukea cissujen binääristä sukupuolta vahvistavaa transfobista shaibaa täällä.

Feministit onneksi tietävät, että mies voi menstruoida ja naisella voi olla penis.

Mikään ei ole voimaannuttavampaa ja enemmän kuukautisstigmaa poistavaa kuin transmiehen freebleedaus instakuvissa.

Tarkastakaa etuoikeutenne, always punch up!

Tässäkin ketjussa näkee feministien bioessentialismin. Sukupuolitetaan kuukautiset, onko törkeämpää transfobian muotoa. Keholliset ominaisuudet, abortit, kuukautiset ja synnytykset eivät liity naiseuteen yhtään millään tavalla. Feminismin mukaan naiseus on itsemääriteltävä tunne. Muistetaan, että menstruoija voi olla mieskin.

Ainakin useimmilla persumiehillä on menkat pahana tai vaihtarit.

Onnea, sait yhdistettyä samaan viestiin sekä transfobian että misogynian.

Vierailija
384/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa perinteisten tyrannian :D Yksityiseen ei muka koskaan saa puuttua, valtion masinoima tyttöjen poisto väestöstä on ihanaa vapautta! Mutta naisen kuukautisvuoto on hirveä asia joka pitää kaikin keinoin piilottaa, eikä miehiä saa mitenkään viedä "kärsimykseen" jossa he sorretut raukat joutuvat ostamaan siteitä. Tiedoksenne, että miesten takia naisia vedetään väkisin, heillä ei ole mitään päätäntävaltaa elämäänsä. Aviomiehen on koko elämän tyrannisoineet ja pakottaneet naisia asioihin.

Nyt kun miesten pitäisi tehdä jotain naisten eteen ja monet parit ovat ITSE,VAPAASTA TAHDOSTAAN näin päättäneet, se ei kelpaakaan? Kyllä teille huivit kelpaa ja vaihtuvat nimet, joiden avulla naisia on sorrettu ja jonka takia heitä syrjitään. SUkunimen takia naisia ei haluta miesten sukuihin. Mutta on se vaan liikaa suhteessa jos mies joutuu ollenkaan panostamaan, miellyttämään tai tekemään toiselle jotain.

Naiset itsekin on naisen oikeuksia vastaan :D Tehän olette ihan kaheleita! Ikinä nähny tällaista. Miehet ei koskaan yrittäisi estää omaa hyöytään naisen kautta. Naisen kehoa käytetään vain miehen nautintoon, mutta miehen kehoa ei saisi käyttää, jotta mies ostaisi käsillään naiselle hygieniatuotteen?

Te vielä moititte pareja jotka ITSE NÄIN ON PÄÄTTÄNEET. Aika tekopyhää, miten kaikki naisia alistava on vapautta mutta naisen arvoa ylentävä on jotenkin likaista ja moraalisesti väärin. Ihan kaheletiahan te olette. EI ihme että miehet nauraa vaimoilleen ja pitää heitä vajaina esineinä.

Ei miehet peittele seksihalujaan. :D Moittikaapas heitä.

Vierailija
385/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÄÄKKEET!

Joo, naisen puolustajan pitää ottaa lääkkeet mutta naisen kuukautisten deminisointi on ihanaaa :).

Opettele argumentoimaan. Miksi miehet eivät halua miellyttää naisiaan, kuten naiset imevät suuhunsa miehen munaa ja kantavat seksikumppaninsa sukunimeä? Missä miesten teot naisen eteen? Miksi miehen tekoja ei saa käyttää naisen hyväksi? Se ei vahingoita ketään, jos mies ostaa siteitä :D

Vierailija
386/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se sanonta menikään, että tosimies nuolee vaikka olisi menkatkin. Siihen itse vedän kyllä oman rajan :D

Vierailija
387/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi nyt ole ihan mennyttä aikaa edes ajatella kuukautisista yhtään mitään ihmeellistä. 10-20v sitten se saatto olla vielä joillekin hävettävää ja nolottavaa, mut ei tänäpäivänä pitäis. Palataan ajatuksiin että nainen on likanen kuukautisten aikaan.

Eli pitäisi valuttaa verta ympäri katuja, miesten tulisi palvella naisiaan ostamalla heille kassikaupalla suojia (tietysti omilla rahoillaan) ja totta kai pitää menkkapinssejä, kun ei niitä pidä hävetä !!111 On tää ihmeellinen maailma...

Kyllä voi ottaa koville. Lapsellista.

Jos ei innostu tämmösestä nykyaikana, niin on heti lapsellinen ja konservatiivinen? Ehkä kaikki nyt vaan ei halua tehdä menkoista suurta numeroa, vaan pitää ne ihan omana tietonaan.

Innostu mistä? Täällä on tuomittu tasan kaksi asiaa. Se, että Nyman twiittasi vaimonsa kuukautisiin liittyvästä asiasta, koska se on henkilökohtainen asia ja se, että on lapsellista olla ostamatta lastensa äidille suojia jos hän niitä tarvitsee.

Luitko ketjua ollenkaan?

Twiittaminen oli lapsellista, mutta ihan yhtä lapsellista on kiukutella siitä, kun ukko ei ostele suojia naiselleen. Vaimo on hyvä ja kävelee itse kauppaan ostamaan suojansa kuten minäkin teen. Täällähän on suunnilleen nostettu jalustalle niitä miehiä, jotka raahaa kasseittain suojia tyttärilleen ja vaimoilleen ja kehuttu heidät maasta taivaisiin. Itse olisin kuollut häpeästä enkä ymmärrä tätä nykyajan menkkavillitystä. Ja että mies ei ole muka mies jos ei suojia ostele.

Kysyn edelleen, että miksi mies ei voi ostaa kuukautissuojia vaimolleen? Miksi kuukautisia pitää hävetä, kun puolella maailman ihmisistä on ne?

Ihan aidosti kiinnostaisi tietää.

Äläkä ala jauhamaan rottien heittelystä ja naamaan leimaamisesta, koska normaalit naiset eivät niin tee.

Siksi, koska se on naisen oma, henkilökohtainen asia eikä mies niitä tuotteita käytä. Miksi pitäisi ostaa jotain, jota itse ei käytä? Mikä estää naista kävelemästä ITSE kauppaan ja ostamaan omilla rahoillaan suojansa? Mäkin joudun niin tekemään pienillä rahoillani enkä vingu siitä, kun ei ole miestä palvelemassa mua. Ja näille on kauhistus, kun mies ei ostele jotain, mitä ei itse tarvitse ja joka on naisen henkilökohtainen, intiimiasia. Se ei kuulu muille kuin naiselle itselleen.

No aika paljon naiset ostavat tavaraa, mitä eivät itse käytä. Dödö, miesten suihkusaippua jotkut elintarvikkeet, joista vain mies pitää perheessä. Kyllä minä ostan miehelle olutta, vaikka en sitä itse juo. Samoin dödön ja paljon muutakin.

Mutta kuukautissuojat tulevat alapäätä vasten. Kuka haluaa että muut kaupassa olijat ajattelee, että kohta tuo esine on alapäätä vasten ja liikkuu sitä vasten. Seksuaaliset ostokset olkoot naisen oma häpeä, miestä niihin ei pidä sotkea.

Kalevauvan pitäis kyllä tehdä biisi tästä nimeltä "Seksuaaliset ostokset".

Sinä ilmeisesti olet itse joku pervo, joka miettii kaupassa, miten muiden seksuaaliset ostokset liikkuvat alapäitä vasten.

Mitäs sinä mietit kun näet  alwayssidepaketin, naisen genitaaleja vai täytekakkua?

eri (nainen)

Mietin korkeintaan "ai kappas, Always-paketti". En kyllä mieti muiden alapäitä. Hieman häiriintynyttä sellainen.

No niin ihmisarvon toimivat, varsinkin miesten, joilla naisen alapää tulee mieleen mistä tahansa, saati sidepaketista.

Vierailija
388/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^Lisään vielä, että se ei kuulu puolisolle, mitä siteitä ja tamponeja käytän. Oma asiani. Jotkut miehet vielä lähettävät naiselle kuvia, että onko oikeita, mikä olisi musta todella noloa ja kauhistuttavaa.

Oletko nyt ihan tosissasi? Puhut puolisosta, eli olette kenties naimisissa ja asutte saman katon alla? On "noloa ja kauhistuttavaa" että mies tietää mitä siteitä nainen käyttää. Piilotatko ne aina jonnekin tosi salaiseen jemmaan, kenties kylpyhuoneen kaakelin taakse, jotta mies ei vaan ikimaailmassa voisi niitä löytää?

Olemme olleet naimisissa viisi vuotta. Mies ei ole kertaakaan ostanut mulle suojia. Kerran kysyi, mutta kielsin ehdottomasti ja hain itse. Minulla on oma kosmetiikkakaappi, jonne piilotan siteet. Lisäksi jemmaan niitä käsilaukkuun ja vaatteiden (omien) sekaan. Ei sitä näkemistä voi aina kokonaan välttää, mutta jos näin käy, siitä ei tehdä numeroa ja annetaan asian olla.

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla, mitä arvelet tapahtuvan, kun miehesi löytää sidekätkösi.

Lehahtaako hän helakanpunaiseksi? Meneekö paniikkiin? Juokseeko ovesta ulos ja lopettaa parisuhteenne?

Varmasti jotain aivan hirvittävää tapahtuisi. Ehkä mies saisi paniikkikohtauksen ja säntäisi hysteerisenä ulos talosta. Eikä pitäisi vaimoaan naisena enää ja suhteen seksuaalinen vetovoima olisi siinä. Sitähän kirjoittaja pelkää.

Vierailija
389/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi nyt ole ihan mennyttä aikaa edes ajatella kuukautisista yhtään mitään ihmeellistä. 10-20v sitten se saatto olla vielä joillekin hävettävää ja nolottavaa, mut ei tänäpäivänä pitäis. Palataan ajatuksiin että nainen on likanen kuukautisten aikaan.

Eli pitäisi valuttaa verta ympäri katuja, miesten tulisi palvella naisiaan ostamalla heille kassikaupalla suojia (tietysti omilla rahoillaan) ja totta kai pitää menkkapinssejä, kun ei niitä pidä hävetä !!111 On tää ihmeellinen maailma...

Jos ei innostu tämmösestä nykyaikana, niin on heti lapsellinen ja konservatiivinen? Ehkä kaikki nyt vaan ei halua tehdä menkoista suurta numeroa, vaan pitää ne ihan omana tietonaan.

Innostu mistä? Täällä on tuomittu tasan kaksi asiaa. Se, että Nyman twiittasi vaimonsa kuukautisiin liittyvästä asiasta, koska se on henkilökohtainen asia ja se, että on lapsellista olla ostamatta lastensa äidille suojia jos hän niitä tarvitsee.

Luitko ketjua ollenkaan?

Twiittaminen oli lapsellista, mutta ihan yhtä lapsellista on kiukutella siitä, kun ukko ei ostele suojia naiselleen. Vaimo on hyvä ja kävelee itse kauppaan ostamaan suojansa kuten minäkin teen. Täällähän on suunnilleen nostettu jalustalle niitä miehiä, jotka raahaa kasseittain suojia tyttärilleen ja vaimoilleen ja kehuttu heidät maasta taivaisiin. Itse olisin kuollut häpeästä enkä ymmärrä tätä nykyajan menkkavillitystä. Ja että mies ei ole muka mies jos ei suojia ostele.

Kysyn edelleen, että miksi mies ei voi ostaa kuukautissuojia vaimolleen? Miksi kuukautisia pitää hävetä, kun puolella maailman ihmisistä on ne?

Äläkä ala jauhamaan rottien heittelystä ja naamaan leimaamisesta, koska normaalit naiset eivät niin tee.

Siksi, koska se on naisen oma, henkilökohtainen asia eikä mies niitä tuotteita käytä. Miksi pitäisi ostaa jotain, jota itse ei käytä? Mikä estää naista kävelemästä ITSE kauppaan ja ostamaan omilla rahoillaan suojansa? Mäkin joudun niin tekemään pienillä rahoillani enkä vingu siitä, kun ei ole miestä palvelemassa mua. Ja näille on kauhistus, kun mies ei ostele jotain, mitä ei itse tarvitse ja joka on naisen henkilökohtainen, intiimiasia. Se ei kuulu muille kuin naiselle itselleen.

No aika paljon naiset ostavat tavaraa, mitä eivät itse käytä. Dödö, miesten suihkusaippua jotkut elintarvikkeet, joista vain mies pitää perheessä. Kyllä minä ostan miehelle olutta, vaikka en sitä itse juo. Samoin dödön ja paljon muutakin.

Mutta kuukautissuojat tulevat alapäätä vasten. Kuka haluaa että muut kaupassa olijat ajattelee, että kohta tuo esine on alapäätä vasten ja liikkuu sitä vasten. Seksuaaliset ostokset olkoot naisen oma häpeä, miestä niihin ei pidä sotkea.

Sinä ilmeisesti olet itse joku pervo, joka miettii kaupassa, miten muiden seksuaaliset ostokset liikkuvat alapäitä vasten.

Mitäs sinä mietit kun näet  alwayssidepaketin, naisen genitaaleja vai täytekakkua?

eri (nainen)

Mietin korkeintaan "ai kappas, Always-paketti". En kyllä mieti muiden alapäitä. Hieman häiriintynyttä sellainen.

No niin ihmisarvon toimivat, varsinkin miesten, joilla naisen alapää tulee mieleen mistä tahansa, saati sidepaketista.

Minä ainakin näen heti mielessäni vuotavat alapäät. Mutta kun on pakko ostaa niin on pakko. Miestä en sellaiseen ikimaailmassa pyytäisi. Ällöttää ajatuskin.

Vierailija
390/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä TODELLAKAAN pyytäisi miestäni tuomaan suojia kaupasta. Se ei ole miehen tehtävä, vaan naiset ostakoon itse siteensä ja suojansa omilla rahoillaan. Niin minäkin teen. Miksei vaimo mennyt itse kauppaan hakemaan, jos kerran niitä tarvitsee?

Miehesi ilmeisesti ostaa itse omilla rahoillaan dödön, suihkusaippuan ja parranajon liittyvät jutut?

Kyllä, me ostamme omat tarvikkeemme itse. Mies ajaa parran, joten hän myös ostaa siihen tarvittavat välineet. Minulla taas on menkat, joten minä ostan omat suojani. Ilmeisesti tämä on ihan käsittämätön ajatus, että pariskunnalla on omat rahat ja ostavat omat tarvikkeensa itse. Sitä paitsi kukaan mies ei alennu ostamaan naiselle jotain suojia, se on naisen tehtävä.

Mihin se mies alentuu? Naisen tasolle?

Vierailija
391/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullu, tarkoituksesi lienee hyvä, mutta keinot vähän vinksallaan.

Onneksi pääset kohta nukkumaan. Huomaatko että riehut yksin täällä haukkumassa naisia?

Vierailija
392/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Ollaan naisvaltaisella palstalla ja keskustelussa kuukautisista toistuu, että kuukautissiteet ovat "kauhistus", "pervoja", "noloja" ja että ne pitää _ehdottomasti_ kätkeä omassa kodissakin.

Siis olenko nyt nukkunut jonkin palstauudistuksen läpi ja tämä on nykyään Demin keskustelupalsta??

Vierailija
393/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^Lisään vielä, että se ei kuulu puolisolle, mitä siteitä ja tamponeja käytän. Oma asiani. Jotkut miehet vielä lähettävät naiselle kuvia, että onko oikeita, mikä olisi musta todella noloa ja kauhistuttavaa.

Oletko nyt ihan tosissasi? Puhut puolisosta, eli olette kenties naimisissa ja asutte saman katon alla? On "noloa ja kauhistuttavaa" että mies tietää mitä siteitä nainen käyttää. Piilotatko ne aina jonnekin tosi salaiseen jemmaan, kenties kylpyhuoneen kaakelin taakse, jotta mies ei vaan ikimaailmassa voisi niitä löytää?

Olemme olleet naimisissa viisi vuotta. Mies ei ole kertaakaan ostanut mulle suojia. Kerran kysyi, mutta kielsin ehdottomasti ja hain itse. Minulla on oma kosmetiikkakaappi, jonne piilotan siteet. Lisäksi jemmaan niitä käsilaukkuun ja vaatteiden (omien) sekaan. Ei sitä näkemistä voi aina kokonaan välttää, mutta jos näin käy, siitä ei tehdä numeroa ja annetaan asian olla.

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla, mitä arvelet tapahtuvan, kun miehesi löytää sidekätkösi.

Lehahtaako hän helakanpunaiseksi? Meneekö paniikkiin? Juokseeko ovesta ulos ja lopettaa parisuhteenne?

Varmasti jotain aivan hirvittävää tapahtuisi. Ehkä mies saisi paniikkikohtauksen ja säntäisi hysteerisenä ulos talosta. Eikä pitäisi vaimoaan naisena enää ja suhteen seksuaalinen vetovoima olisi siinä. Sitähän kirjoittaja pelkää.

Se häpeän määrä olisi valtava. Kerroin täällä, että isäni osti joskus minulle sidepaketteja ja traumatisoiduin siitä. Se oli niin noloa, että sen jälkeen olen pitänyt itse huolta suojistani ja suht hyvissä piiloissa.

Vierailija
394/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan sopu ja kompromissi. Mies ostaa terveyssiteitä, mutta ei niitä toisia. Ja kyllä ne kehtaa ostaa, monikin ostelee niitä.

Vierailija
395/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä TODELLAKAAN pyytäisi miestäni tuomaan suojia kaupasta. Se ei ole miehen tehtävä, vaan naiset ostakoon itse siteensä ja suojansa omilla rahoillaan. Niin minäkin teen. Miksei vaimo mennyt itse kauppaan hakemaan, jos kerran niitä tarvitsee?

Miehesi ilmeisesti ostaa itse omilla rahoillaan dödön, suihkusaippuan ja parranajon liittyvät jutut?

Kyllä, me ostamme omat tarvikkeemme itse. Mies ajaa parran, joten hän myös ostaa siihen tarvittavat välineet. Minulla taas on menkat, joten minä ostan omat suojani. Ilmeisesti tämä on ihan käsittämätön ajatus, että pariskunnalla on omat rahat ja ostavat omat tarvikkeensa itse. Sitä paitsi kukaan mies ei alennu ostamaan naiselle jotain suojia, se on naisen tehtävä.

Alentuu ostamaan toisen ihmisen intiimituotteita, jotka menee hänen alapäälleen ja sotkeutuu bakteereille mieleisestä verestä.

Vierailija
396/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ketjua ollenkaan?

eri (nainen)

Minä ainakin näen heti mielessäni vuotavat alapäät. Mutta kun on pakko ostaa niin on pakko. Miestä en sellaiseen ikimaailmassa pyytäisi. Ällöttää ajatuskin.

Mikäs on suhteesi vessapaperiin tai hammastahnaan? 

Vierailija
397/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin

Jaa että jokainen perheenjäsen käy erikseen ostamassa kaupasta kaiken mitä itse tarvitsee? Äly hoi älä jätä! Jos ja kun yksi menee kauppaan, voi ihan hyvin tuoda sieltä sen mitä muutkin tarvitsevat. 

Miksi miehen pitäisi aina olla se, joka käy kaupassa? Meidän naisten kuuluu itse varautua menkkoihin ja ostaa suojat hyvissä ajoin valmiiksi kaappiin omilla rahoilla eikä vikistä ukkoaan tuomaan niitä saatika ulise jälkeen päin, kun mies kieltäytyy. 

En yhtään ihmettele miksi naisen asema tässä maailmassa on mikä on kun tälläiset naiset kuin sinä, itse alentaa sitä. Häpeä! Olet todella häpeäksi omalle sukupuolellesi!

Suomi on maailman tasa-arvoisimpia maita. Tuo oli ehkä yksi epäf*ministisimpiä asioita, mitä olen vähän aikaan kuullut. Jos haluaa osta itse suojansa ja kehottaa muitakin varautumaan siihen, ettei tartte miehen niitä ostaa, on ihan HÄPEÄKSI omalle sukupuolelleen. Mutta vissiin nämä menkkaverimaalailijat ei ole. Huh huh aika kovaa menoa... Nykyään on häpeällistä, jos haluaa pitää menkat yksityisasioinaan ja ostaa itse omat suojansa.

Lopettaisit tuon naurettavan menkkaverimaalailun hokemisen. Kukaan ei ole tässä ketjussa ollut sitä mieltä, että kuukautisverellä pitäisi jotenkin leikkiä tai että menkkoja pitäisi erityisesti hehkuttaa. Suurin osa ketjuun kirjoittaneista ei vain pidä menkkoja minään nolostuttavana asiana. Ne ovat normaali osa naisen elämää eikä niitä tarvitse häpeillä. Niitä ei myöskään tarvitse salailla parisuhteessa. Mieheni tietää, että minulla on kuukautiset kerran kuussa. Hän tietää, että käytän tuolloin siteitä ja tamponeja. Hän myös ostaa niitä tarpeen tullen kaupasta, mikäli ne on merkattu ostoslistaan. Tämä ei ole mitenkään likaista tai inhottavaa. Sinä voit toki toimia omien menkkojesi kohdalla niin kuin tykkäät, mutta itse en näe tuollaisessa häpeilyssä paljoakaan mieltä.

Ei ne minustakaan ole mikään inhottava asia, vaan mielestäni se on naisen tehtävä ostaa ja huolehtia niistä. Ja tämä tekee minusta ilmeisesti häpeällisen naisen, kun kehotan naisia huolehtimaan itse menkoistaan. Kaksi eri asiaa. Huoh.

Kuten sanoin, sinulla on vapaus toimia niin kuin haluat tässä asiassa. Mutta niin on minullakin. Minusta on täysin normaalia, että puolisoni ostaa kaupasta minulle tarkoitettuja asioita, aivan kuten minäkin ostan hänelle asioita.

Mutta silti minun pitäisi hävetä sukupuoltani sen takia, että haluan pitää tämän yksityisasianani ja ostaa omat suojani? Se tuntuu minusta hyvältä, mutta minä olen siis syypää kaikkeen pahaan maailmassa, koska en pyydä miestäni ostamaan suojia. Miksi se on niin kamalaa, jos toimin näin? Miksi minun pitäisi hävetä itseäni, kun en toimi samalla tavalla kuin te?

”Haluat pitää yksityisasiana ja ostaa omat suojani”😀😀😀

Eli tuolla tavalla kukaan ei saa koskaan tietää, että sinulla on kuukautiset, varsinkaan miehesi. Miten se kaupan kassa? Sehän näkee, että olen todnäk nainen kun ostat suojia.

Luuletko tosiaan, etteivät ihmiset tiedä, että sinulla on kuukautiset?

Sinun ei tarvitse jakaa kenenkään kanssa tietenkään sitä MILLOIN sinulla on kuukautiset. Se on ykstyisasia. Mutta ei ne kuukautiset minnekään häviä asiaa piilottelemalla.

Mielenkiinnosta kysyn, että minne piilotat tarvikkeet, ettei miehesi vahingossa näe niitä, kun ne ovat ykstyisasia?

Käytän itsepalvelukassoja ja laitan suojat kassin pohjalle. Sitä paitsi mistä he tietävät, onko minulla esim. kohtua. Suojat pidän omassa kaapissani ja huolehdin ne itse roskiin. Näin toimii itsenäinen nainen. Miehelleni sanon, että alkoi ne, ettei silloin harrasteta seksiä, mutta muuten emme asiasta puhu. Miksi pitäisi? Suojat pidän piilossa, mutta joskus mieheni on valitettavasti sidepaketin nähnyt vahingossa.

Itsepalvelukassoja ei ole ollut kovin kauaa olemassa. Valmistitko aiemmin siteet itse, ettei kukaan saa tietää yksityisistä asioistasi?

P.s. En halua järkyttää, mutta kaikki (siis aivan kaikki) tietävät, että sinulla on kuukautiset.

Tiedän naisia, joilta on poistettu kohtu. Ei heillä ole kuukautisia. Jos joku sen nyt jotenkin tietää, niin ok, mutten ITSE siitä huutele enkä varsinkaan käske miestäni niitä ostamaan.

Menikös sinulta nyt jotenkin ajatukset sekaisin?

Jos naiselta on kohtu poistettu eikä hänellä ole kuukautisia, niin ei hän silloin kuukautissiteitäkään tarvitse. Hän ei osta niitä itse eikä pyydä muitakaan ostamaan niitä hänelle.

No joku sanoi täällä, että kaikki tietää, että mulla on kuukautiset. Mutta mistä he sen tietävät, onko mulla kohtua vai ei, olenko terve...

Mistä kukaan tietää, onko sinulla kuukautiset vai ei? Ketä sinun kuukautisesi kiinnostaa? Hedelmällisessä iässä olevilla naisilla on kuukautiset, eikä se hämmästytä ketään (paitsi Peter Nymania).

Vierailija
398/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakoot jokainen itse omat tuotteensa, jos on toimintakykyinen, se on jämpti näin

Et koskaan osta vaimollesi / miehellesi / kellekään muullekaan mitään? Jokainen ostakoon itse vessapaperinsa, kahvinsa ja maitonsa? 

Vierailija
399/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%

Vierailija kirjoitti:

Alentuu ostamaan toisen ihmisen intiimituotteita, jotka menee hänen alapäälleen ja sotkeutuu bakteereille mieleisestä verestä.

No eihän sitten mies voi ostaa kotiin vessapaperiakaan tai nainen ostaa miehelle vessapaperia. Entä jos sillä miehellä on peräpukamat ja tulee bakteereja ja verta? Eikö se nyt olisi aika alentavaa sille naiselle. Siellä mies pyyhkii tyytyväisenä naisen ostamilla papereilla pukamaistaan kakkapyllyä. Hyi.

Vierailija
400/448 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mulle itelleni se olisi ainakin niin iso häpeä, etten tiedä, pääsisinkö siitä yli.

Oletkohan ihan valmis parisuhteeseen?