Vielä yksi lapsi?
Itse olen 32v ja mies 41v. Minulla on jo yksi 12v, Miehellä 11 ja 14vuotiaat. Yhteistä lasta mietimme. Itsehän olen sinänsä vielä nuori saamaan lapsia. Mietin minkä ikäinen olen, kun lapsi on 18, entä mies.Onko silloin vielä aikaa matkustelulle ja vapaalle elämälle? Kaipuu lapseen on kova, mieskin innokas. Molemmat mietimme yhteisen aikuisten ajan menetystä, koska nyt meillä on jokatoinen viikonloppu lapsivapaata ja jokatoinen viikko lapsista vain yksi kotona. Taloudellisesti yksi vielä menisi. Tukiverkkoja ei juuri ole ja lapsenvahti pitäisi saada jostain, jotta edes joskus pääsisi treffeille miehen kanssa. Vanhimmat lapset olisivat toki sitten jo niin isoja, että voisivat jäädä pikkusisaruksen lapsen vahdiksi, vaikka korvausta vastaan. Oikeastaan mikään muu ei pelota, kuin se että ollaanko kamalan vanhoja jo sitten kun iltatähti olisi täysi ikäinen..toki matkustella voi tämän iltatähdenkin kanssa ja jossain kohtaa kouluikäisenäkin lapsi pärjää illan kotona jos haluamme miehen kanssa käydä elokuvissa vaikka..mites teillä muilla?mitä mietteitä? Itsellä kun vain yksi oma, niin haaveissa olisi vielä toinen oma lapsi.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä isommat lapset hoitavat pienempiä, ikäänkuin kotitöinä. Ovat muutenkin tekeviä ja auttavat paljon arjessa kotitöistä. Joskus pyydetään että olisivat pikkusiskon 4v kanssa pari tuntia ja saavat siitä pari kymppiä..hyvin on mennyt ja ovat läheisiä, vaikka vanhimmat 16 ja 17v.
Se ei ole mikään teinin kotityö!
Eikä ole muutenkaan oikein pistää teinejä tekemään kaikki kotityöt.
Sanoiko hän että KAIKKI kotityöt ? ?
Teinikö siellä kiukuttelee kommenteilla ?
Ihme asenne että tienien pitäisi vaan lorvia kotona. 🙄