Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Media lietsoo koronahysteriaa. Miksi?

Vierailija
03.05.2020 |

Miksi esimerkiksi päivittäin julkaistaan näitä tehohoidosta selvinneiden kauhukertomuksia koettelemuksistaan? Kun ne kuitenkin edustavat vain murto-osaa koronan sairastaneista. Ja liika on myös liikaa, kun ei esimerkiksi televisiostakaan enää mitään muuta tule kuin koronaa ja sen tuhannen eri sortin alan asiantuntija näkemyksiä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyops

Vierailija
2/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin nykymedialla olisi vain kaksi vaihdetta. Joko asioita paisutellaan kohtuuttomasti, tai sitten niistä vaietaan, tai vähätellään. Tämä viittaa vahvasti voimakkaaseen ideologiseen vaikutukseen median toimijoiden taustalla. Ja näinhän ei pitäisi olla!

Vierailija
4/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla propagandaa syöttävä trolli joka haluaa saada ihmiset levittämään tautia ruotsin malliin.

Olen itse sairastanut lievänä. En suosittele.

Vierailija
5/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paisuttelu on kohdennettu kaikille niille, jotka eivät tajua tilanteen vakavuutta. Normaalijärkisille ei. Älä siis seuraa niitä. Ei muutkaan järkevät seuraa. Jos tulee jotakin hallituksen tiedotuksia ne kannattaa vaan tarkistaa.

Vierailija
7/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla propagandaa syöttävä trolli joka haluaa saada ihmiset levittämään tautia ruotsin malliin.

Muiden syyttäminen trolleiksi on trolliutta parhaimmillaan/pahimmillaan.

Vierailija
8/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta taas on hyvä asia, että kerrotaan totuus. Ei kukaan ajattele, että kaikilla tai edes suurimmalla osalla korona olisi noin vakava, mutta hieman pitää osata myös irrottaa ajatuksesta, että se olisi perus flunssa.

Itsekin sairastin koronan, perusterve, tupakoimaton, hoikka 32v. Olin sairaalassa 5 päivää, teholle en joutunut. Ennen tätä itsekin mietin, että tulkoot, se on vain flunssa.

Vierailija
9/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on ollut suurin  pelottelija koko koronajutussa. Se tosiaan lietsoo koronaa.

Ja iltapäivälehdet erityisesti julkaisevat puolinaisia uutisia, niinkuin ne olisivat jo täyttä totta, vain myynninedistämiseksi. 

Ärsyttää joskus sekin, että suurin ja kattavain media Suomessa siis YLE, on myös lähtenyt hyvin epäilyttävälle linjalle koronauutisoinnissa.

Parasta olisi julkaista selkeää ja asiallista faktaa ja todennettuja tietoja.

Vierailija
10/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paisuttelu on kohdennettu kaikille niille, jotka eivät tajua tilanteen vakavuutta. Normaalijärkisille ei. Älä siis seuraa niitä. Ei muutkaan järkevät seuraa. Jos tulee jotakin hallituksen tiedotuksia ne kannattaa vaan tarkistaa.

Suomen taloudellinen tila tässä todella vakava on, ja se kuinka syvälle suohon Suomi vielä vajoaa kun kansalaisia tällä tavalla pelotellaan.

Vierailija
11/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on tietää mitä tulevaisuus mahdollisesti tuo tullessaan.

Koulujen avaamisen seurauksena tartunta-ja kuolniluvut tulevat nousemaan, kiitos Thl:n, hallituksen ja joukkoimmuniteetin hakemisen, joten kertomukset siitä kuinka tauti "runtelee" nuorempaakin väestöä on hyvää tietoa siinä vaiheessa kun vanhemmat miettivät lähettävätkö he lapsensa kouluun hakemaan joukkoimmuniteettia ja tartuttamaan koulusta saamaansa virusta koteihin ja muihin tapaamiinsa ihmisiin.

Hyvä että media kertoo tilanteesta rehellisesti.

2015-2020 välissä median ja kansalaisten välillä olikin akamoinen muuri ja sensuurin verkosto joka nyt näyttää ainakin väliaikaisesti poistuneen.

Vierailija
12/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media on ollut suurin  pelottelija koko koronajutussa. Se tosiaan lietsoo koronaa.

Ja iltapäivälehdet erityisesti julkaisevat puolinaisia uutisia, niinkuin ne olisivat jo täyttä totta, vain myynninedistämiseksi. 

Ärsyttää joskus sekin, että suurin ja kattavain media Suomessa siis YLE, on myös lähtenyt hyvin epäilyttävälle linjalle koronauutisoinnissa.

Parasta olisi julkaista selkeää ja asiallista faktaa ja todennettuja tietoja.

Salli mun arvata, faktaa on se, mikä tulee THLn "asiantuntijoilta"?

Vierailija
13/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuin eilisen päivän kun MTV3 uutisoi että ”Ruotsissa JO kaksi koronaan kuollutta”.

Tuon jälkeen on saatukin sitten monta kertaa mainita ”jo”, ja ”lähes”.

Vierailija
14/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä tämä palsta on täynnä koulujen aloittamista lobbaavaa trollausta.

Tauti on hyvin ikävä lieväksi kutsutuissa muidoissakin, jos siis oireilee jotenkin. Tuntuu hyvin ikävältä ajatus jos ihmiset typerinä antavat lastensa mennä sinne ja esim riskiryhmäläisopettajat saavat taudin. En soisi sitä kenellekään.

Vierailija
15/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on että kertovat totuuden kun hallitus vain leikkii ihmishengillä.

Vierailija
16/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen taloudellinen tila tässä todella vakava on, ja se kuinka syvälle suohon Suomi vielä vajoaa kun kansalaisia tällä tavalla pelotellaan.

Palataan asiaan sitten kun teillä on sairastettu.

Vierailija
17/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuin eilisen päivän kun MTV3 uutisoi että ”Ruotsissa JO kaksi koronaan kuollutta”.

Tuon jälkeen on saatukin sitten monta kertaa mainita ”jo”, ja ”lähes”.

”jo” ja ”lähes” on median päivittäin viljeleminä juurikin tätä paniikin lietsontaa

Vierailija
18/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä tämä palsta on täynnä koulujen aloittamista lobbaavaa trollausta.

Tauti on hyvin ikävä lieväksi kutsutuissa muidoissakin, jos siis oireilee jotenkin. Tuntuu hyvin ikävältä ajatus jos ihmiset typerinä antavat lastensa mennä sinne ja esim riskiryhmäläisopettajat saavat taudin. En soisi sitä kenellekään.

Niinpä. Lievä korona tarkoittaa, ettei tarvitse sairaalahoitoa. Jopa lievemmät keuhkokuumeet tilastoidaan lievinä tautimuotoina.

Vierailija
19/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pysyvistä keuhkovaurioista ja aivo- ja muista veritulpista aiheutuvista kuntoutuskustannuksista ei ole puhuttu varmaan yhdessäkään lehtijutussa.

Vierailija
20/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media paisuttelee juttua, tähän kannustetaan omistajien suunnalta (kyllä, ,myös lehdillä ym. on omistajat, jotka ajavat omaa asiaansa). Saadaan ihmiset pelkäämään, ja maailman todelliset vallanpitäjät ajavat talouden 70-luvun tasolle, koska talouskupla piti joka tapauksessa puhkaista jossain vaiheessa. Nyt on hyvä hetki, kun mysteeritauti alkaa levitä maailmalla ja ihmiset keskittyvät lähinnä hengissä pysymiseen.

Lisäksi saadaan ihmiset pelon varjolla luopumaan vapauksistaan ja ajetaan vaivihkaa muutoksia lakeihin. Myöhemmin kerrotaan pelastavista enkeleistä ja saadaan ihmiset palvomaan näitä pelastajia ja tottelemaan niitä sokeasti (esim. Bill Gates, joka on nyt paasannut rokotteesta. Microsofthan jäi ulos matkapuhelinmarkkinoilta, niin nyt on hyvä panostaa lääkkeisiin ja tahkota rahaa niillä).