Uskaltaisitko yksinasuvana naisihmisenä mennä vuokralle tai edes katsomaan asuntoa jota vuokraa joku mies pelkällä etunimellä?
Vaikuttaa muutenkin vähän liian edulliselta asunnolta mutta toisaalta en tarkkaan tiedä juuri tuon alueen arvoa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ota joku mies mukaan.
Siis sinne asumaankin, niinkö :D
No eiköhän se koko nimi paljastu viimeistään vuokrasopimuksesta. Vai veikkaatko, että siinäkin lukee vain etunimi?
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se koko nimi paljastu viimeistään vuokrasopimuksesta. Vai veikkaatko, että siinäkin lukee vain etunimi?
Eli sulle ei olisi ongelmaa mennä vuokralle yksinäisenä naisena jollekulle "Jormalle"?
Jos ilmotus oli eaim. Tori.fissä ni on ihan normaalia, ettei kaikki laita sukunimeään sinne näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmotus oli eaim. Tori.fissä ni on ihan normaalia, ettei kaikki laita sukunimeään sinne näkyviin.
Oikotiellä oli
No ihan normaalia on, myös oikotiellä. Menet asuntoa katsomaan jonkun kaverin kanssa.
Kieltämättä ei herätä luottamusta jos vuokranantaja ei edes nimeään julkaise.
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaalia on, myös oikotiellä. Menet asuntoa katsomaan jonkun kaverin kanssa.
No en mä silti varmaan uskaltais ees vuokrata sitä. Jotenkin tuntuu epäilyttävän edulliselta kun säästäisin yli satasen mihin olin varautunut.
En muuttaisi miehen asuntoon. Ties mikä pervo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä silti varmaan uskaltais ees vuokrata sitä. Jotenkin tuntuu epäilyttävän edulliselta kun säästäisin yli satasen mihin olin varautunut.
Voit säästää enemmänkin, riippuen siitä, millaisen diilin saatte aikaiseksi. Sinähän istut lompakon päällä, you know. Naispuolisen vuokranantajan kanssa tämä ei olisi mahdollista.
Pertti siinä haaveilee alivuokralaisesta.
Minäkin olen vuokraemäntä ja teen kaikkeni ettei nimeni paljastu. Jotkut vuokralaiset haluavat minut kylään heille. Ulkomaalaiset tarvitsevat täällä paljon apua ja ekana kysyvät juuri minulta neuvoja. Enkä halua antaa omaa osoitettaa, , puh. numerona annan, on kaksi puhelinta. kaikki hyvin, aivan normaalia.
Ota joku mies mukaan.