Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko yksinasuvana naisihmisenä mennä vuokralle tai edes katsomaan asuntoa jota vuokraa joku mies pelkällä etunimellä?

Vierailija
03.05.2020 |

Vaikuttaa muutenkin vähän liian edulliselta asunnolta mutta toisaalta en tarkkaan tiedä juuri tuon alueen arvoa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku mies mukaan.

Vierailija
2/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku mies mukaan.

Siis sinne asumaankin, niinkö :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se koko nimi paljastu viimeistään vuokrasopimuksesta. Vai veikkaatko, että siinäkin lukee vain etunimi?

Vierailija
4/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se koko nimi paljastu viimeistään vuokrasopimuksesta. Vai veikkaatko, että siinäkin lukee vain etunimi?

Eli sulle ei olisi ongelmaa mennä vuokralle yksinäisenä naisena jollekulle "Jormalle"?

Vierailija
5/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
6/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmotus oli eaim. Tori.fissä ni on ihan normaalia, ettei kaikki laita sukunimeään sinne näkyviin.

Vierailija
7/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmotus oli eaim. Tori.fissä ni on ihan normaalia, ettei kaikki laita sukunimeään sinne näkyviin.

Oikotiellä oli

Vierailija
8/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia on, myös oikotiellä. Menet asuntoa katsomaan jonkun kaverin kanssa.

Vierailija
9/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ei herätä luottamusta jos vuokranantaja ei edes nimeään julkaise.

Vierailija
10/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan normaalia on, myös oikotiellä. Menet asuntoa katsomaan jonkun kaverin kanssa.

No en mä silti varmaan uskaltais ees vuokrata sitä. Jotenkin tuntuu epäilyttävän edulliselta kun säästäisin yli satasen mihin olin varautunut.

Vierailija
11/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi miehen asuntoon. Ties mikä pervo!

Vierailija
12/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä silti varmaan uskaltais ees vuokrata sitä. Jotenkin tuntuu epäilyttävän edulliselta kun säästäisin yli satasen mihin olin varautunut.

Voit säästää enemmänkin, riippuen siitä, millaisen diilin saatte aikaiseksi. Sinähän istut lompakon päällä, you know. Naispuolisen vuokranantajan kanssa tämä ei olisi mahdollista.

Vierailija
13/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti siinä haaveilee alivuokralaisesta.

Vierailija
14/14 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vuokraemäntä ja teen kaikkeni ettei nimeni paljastu. Jotkut vuokralaiset haluavat minut kylään heille. Ulkomaalaiset tarvitsevat täällä paljon apua ja ekana kysyvät juuri minulta neuvoja. Enkä halua antaa omaa osoitettaa, , puh. numerona  annan, on kaksi puhelinta. kaikki hyvin,  aivan normaalia.