Miksi lakiala on jäykkä ja täynnä ihmisiä, joille yhteinen kaava on kaikki kaikessa?
Mikä viehättää kaavamaisessa rekrytoinnissa? Miksi hierarkioista ei vain päästetä irti vaikka maailma ympärillä muuttuu?
Kommentit (25)
Hmm... en mä kyllä ole törmännyt tähän. Oonkin kyllä ollut julkkarilla ja rahoitusalalla plus pienessä toimistossa töissä, mutta ihan hurjasti olen tavannut rentoja ja ihania tyyppejä. Toki olen niitä ikäviäkin hahmoja nähnyt, mutta niitä nyt on joka alalla. Mitä tarkoitat yhteisillä kaavoilla?
Kovin luova verosuunnittelu ei ole suositeltavaa, mutta puolustusasianajajat ovat joskus varsin luovia keksimään kaikenlaisia selityksiä asiakkaansa rikolliselle teoille. Olen usein saanut hyvät naurut niitä lukiessa.
Muistan joskus kun jossain Xenia-bloggaajaa käsittelevässä ketjussa "kauhisteltiin", kun Xenia olisi jopa 27 tai 28 valmistuessaan oikiksesta eli aivan liian vanha ja nuoremmat menee ohi. Nyt Xenia on jo yli 30 ja tainnut lopettaa opinnot kokonaan.
Voiko juristilla olla tatuointeja, lävistyksiä tai erikoisen väriset hiukset?
Lakiala sijaitsee Ylöjärvellä. Onko se jäykkä ja täynnä ihmisiä, joille yhteinen kaava on kaikki kaikessa?