Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofian mietelause IG, Stefu vastasi rakkausemojilla...

Mtäähhh
03.05.2020 |

Sofia laittoi kuvansa ja näin, On parempi rakastaa ja menettää kuin olla koskaan rakastamatta. Sinne Stefu vastasi emojinaamalla, jolla on sydämet silminä. Mitä toi tarkottaa, kehen Sofia tolla viittaa, Stefuun, Nikoon...?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän yksinkertaisena ihmisenä mietin, eikö miehet kaipaa rakkautta? Vai riittääkö isot silarit ja pumpatur huulet, vaikka tietää, että ei naista kiinnosta kuin lompakko. Miehenä et siis ole mitään.

Vierailija
2/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista ja pitkää bileputkea heille. Toivottavasti Stefan ei kolaroi Sofia kyydissä. Vaikka Sofialla onkin airbagit omasta takaa.

Vierailija
4/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellista ja pitkää bileputkea heille. Toivottavasti Stefan ei kolaroi Sofia kyydissä. Vaikka Sofialla onkin airbagit omasta takaa.

Ettei mene kaunis naama pilalle.

Vierailija
5/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastemielinen pari.

Vierailija
6/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, kannattaako mietelauseen siteeraamisesta yrittää vetää sen syvällisempiä johtopäätöksiä.

Yläasteella jo toisteltiin noita mietelauseita. Tuo tarkoitti yksinkertaisesti sitä, että on parempi rakastaa jotakuta kuin olla ilman.

Sydänsilmäemojit puolestaan viittaavat siihen, että ko. hlö on nähnyt kuvan.

Vierailija
7/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vähän yksinkertaisena ihmisenä mietin, eikö miehet kaipaa rakkautta? Vai riittääkö isot silarit ja pumpatur huulet, vaikka tietää, että ei naista kiinnosta kuin lompakko. Miehenä et siis ole mitään.

Nämä miehet määrittävät itse itsensä. Ei siihen tarvita kumitissin vakuutteluja.

Ne on ihan toisenlaiset miehet, jotka elävät rakkaudesta.

Vierailija
8/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin kun näin marokkolaisesta vanhan kuvan.

Leukakin on kasvanut...täydellinen muodonmuutos.

Mitä hemmettiä se on tehnyt naamalleen...

Kun luoja ei ole antanut pitkiä sääriä, eikä upeita

rintoja, niin ainoa vaihtoehto taitaa olla lääkäri

Frankenstein.

Vierailija
9/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpe diem sanoi trendikäs edelläkävijä.

Vierailija
10/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on ihana, mut toi "stefu" ihan . . . .

Vierailija
11/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Niko? Hinkkaa vankilassa vanttuuseen ja harmittelee kun Stefu hyödyntää Nikon huumerahoilla ostettuja suloja.

Vierailija
12/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet määrittävät itse itsensä. Ei siihen tarvita kumitissin vakuutteluja.

Ne on ihan toisenlaiset miehet, jotka elävät rakkaudesta.

Eli kyseessä on bisnesdiili. Mies ostaa naisen.

Vierailija
13/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu, viranomaisille!

Vierailija
14/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, kannattaako mietelauseen siteeraamisesta yrittää vetää sen syvällisempiä johtopäätöksiä.

Yläasteella jo toisteltiin noita mietelauseita. Tuo tarkoitti yksinkertaisesti sitä, että on parempi rakastaa jotakuta kuin olla ilman.

Sydänsilmäemojit puolestaan viittaavat siihen, että ko. hlö on nähnyt kuvan.

Ihqua teinimeininkiä.

Vierailija
15/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa rakastua somehupakkoon.

Vierailija
16/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt kun tiesit itsekin vastauksen? 😁

Vierailija
17/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia alkaa näyttämään kuvissa Disneyn piirroselokuvien tähdeltä. Ehkä Tuhkimon sisäpuoli?

Vierailija
18/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu, viranomaisille!

Hyvä! Nyt loukattiin törkeästi Stefun kunniaa puhumalla ilkeästi sen emojin käytöstä. Samoin kerrottiin rumasti Sofian mietelauseesta. Joku raja sentään, huhuu nettipoliisi ja muut viranomaistahot!

Vierailija
19/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät ole mukavia. Paras mitä tässä maassa voi toivoa on sitten joku bimpo sofia johon tyhjentää pussit.

Sofiakin varmaan saa suhteesta mitä haluaa. En usko että kumpikaan uskoo että toi on mikään kestävä juttu saati sitten rakkautta.

Vierailija
20/22 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät ole mukavia. Paras mitä tässä maassa voi toivoa on sitten joku bimpo sofia johon tyhjentää pussit.

Sofiakin varmaan saa suhteesta mitä haluaa. En usko että kumpikaan uskoo että toi on mikään kestävä juttu saati sitten rakkautta.

Kuin yksinkertainen joku voi olla? Annan pienen vihjeen miksi ulkomaalaiset on näennäisesti mukavia siihen liittyy muovinen kortti, eikä nyt tarkoita työttömyystuilla varustettua läpyskää vaan omalla työllä/perinnöillä/ sijoituksilla tienattua rahaa.

Voit tämän jälkeen pohtia onko sekään tuonti enää niin mukava ilman kuukausittaista kulukorvaustaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi