Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tatuoinnin mutta en keksi aihetta

Vierailija
03.05.2020 |

Nyt on selkeästi liikaa aikaa ajatella, koska olen keksinyt haluavani tatuoinnin mutta en osaa valita aihetta. Ajattelin kysyä täältä (btw eka aloitukseni ikinä) koska vastaukset ovat takuulla hulvattomia. :D

Eli mikä ensimmäiseksi tatuoinniksi kolmekymppiselle perheenäidille? Tykkään luonnosta ja opiskelusta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pimeälle puolelle vihjaava töherrys, esim vapaamuurareihin viittaava pöllötatuointi on varma hitti.

Tää oli luova! Pääsit top 3:n Heli Palsanmäen ja terveen ihon kanssa. 👍🏼

Kiitos kaikille jotka neuvotte että kannattaa harkita. En tokikaan ole ottamassa av-palstan neuvojen mukaista tatuointia. Ja toisaalta jos olisin niin tyhmä 34 vuoden kypsässä iässä, että niin tekisin, niin siinäkään tapauksessa neuvonne eivät auttaisi. 😄

Ap

Vierailija
42/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Karvaisena miehenä mulla on kuitenkin vielä ongelma mihin ottaisin tatuoinin.  Karvattomia alueita mihin voisin kuvan ottaa ei ole kuin olkapäät, selkä ja kaula. Kuva säärikarvojen alla ei taida olla kovin siisti juttu. Mutta mitä olen miehillä nähnyt tatuointeja niin näillä on kovin vähäinen ihokarvoitus. En ymmärrä kanssa miten tatuointiin keksii aiheen. Sitä pitäisi kuitenkin katsella koko loppuikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Karvaisena miehenä mulla on kuitenkin vielä ongelma mihin ottaisin tatuoinin.  Karvattomia alueita mihin voisin kuvan ottaa ei ole kuin olkapäät, selkä ja kaula. Kuva säärikarvojen alla ei taida olla kovin siisti juttu. Mutta mitä olen miehillä nähnyt tatuointeja niin näillä on kovin vähäinen ihokarvoitus. En ymmärrä kanssa miten tatuointiin keksii aiheen. Sitä pitäisi kuitenkin katsella koko loppuikä.

Tatuoi karvoja karvattomaan paikkaan? Vitsi!

Vakavasti ottaen luulen, että tatuointiin liittyy lähtökohtaisesti riski siitä että siihen kyllästyy. Takuulla olisin kyllästynyt mihin hyvänsä minkä olisin kymmenen vuotta sitten ottanut. Nyt mietin lähinnä sitä voisiko tässä iässä jo ottaa riskin tosta kyllästymisestä ja tatuoida itselleen rakkaan aiheen mukaisen kuvan.

Ap

Vierailija
44/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisan varressa ei ole karvoja. Siihen Adam/Amsterdam-tatuointi.

Vierailija
45/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, ettet ottaisi tatuointia ollenkaan.

Ettei tarttisi katua myöhemmin.

Vierailija
46/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoihmiselle tietenkin joku lehtevä köynnös, jonne kaikenlaisia öttiäisiä, mehiläinen, sudenkorento, perhonen, koppis jne.

Vierailija
47/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti ottaen luulen, että tatuointiin liittyy lähtökohtaisesti riski siitä että siihen kyllästyy. Takuulla olisin kyllästynyt mihin hyvänsä minkä olisin kymmenen vuotta sitten ottanut. Nyt mietin lähinnä sitä voisiko tässä iässä jo ottaa riskin tosta kyllästymisestä ja tatuoida itselleen rakkaan aiheen mukaisen kuvan.

Ap

Niinhän se on tehtävä. Olkavarsi ja selkäkin osin olisivat mahdollisia. Kaula tatuointi on vähän mauton. Selkää mä mietin mutta mitä iloa on tatuoinnista jos et näe sitä kuin peilistä:D Olen itsekin 40v ja sen verran itseäni tunnen etten olisi poistattamassa kuvaa kun rupesi kaduttamaan. Mietin olenko mä vain niin tylsä ihminen etten keksi aihetta. Jos jonkun kuvan otan niin musta se pitäisi olla jollakin tapaa ajaton aihe tai idea. Mutta ehkä ei kannata liikaa pohtia tatuoinnin merkitystä vaan esteettistä puolta.

Vierailija
48/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän se on tehtävä. Olkavarsi ja selkäkin osin olisivat mahdollisia. Kaula tatuointi on vähän mauton. Selkää mä mietin mutta mitä iloa on tatuoinnista jos et näe sitä kuin peilistä:D Olen itsekin 40v ja sen verran itseäni tunnen etten olisi poistattamassa kuvaa kun rupesi kaduttamaan. Mietin olenko mä vain niin tylsä ihminen etten keksi aihetta. Jos jonkun kuvan otan niin musta se pitäisi olla jollakin tapaa ajaton aihe tai idea. Mutta ehkä ei kannata liikaa pohtia tatuoinnin merkitystä vaan esteettistä puolta.

Samaa mieltä, että selkä ei ehkä paras paikka koska ajattelen että tatuointi otetaan ensisijaisesti itselle katseltavaksi ja sieltähän sitä ei tosiaan paljoa näe. Itse olen ajatellut käsivarteen, kyynärtaipeen seutuville pientä tatuointia.

Hyvähän se vaan että on, että olet harkitsevainen. En minäkään omaani poistattaisi. Kuuluu elettyyn elämään siinä missä muutkin (vähemmän näkyvät) päätökset!