Mikä teitä on ärsyttänyt tänään?
Ärsyttää, kun olen tehnyt ruokaa ja mies touhuaa pihalla ja huutanut jo monta kertaa syömään eikä elettäkään että olisi tulossa syömään. Kerran olen laittanu uuniin uudestaan mutta silti saa odotella syömään. Ja ruoka taas jäähtynyt. Huoh.
Kommentit (47)
Väsymys, laiskotus, onnelliset ihmiset, omat läskit, hengenahdistus, iskiaskipu.
Ot.•
Ei mikään, mutta aika monella on pinna kireällä. Nice palsta.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ärsyttänyt se, että yhdestä vappuun liittyvästä tapahtumasta johtuen muistin, että Junes Lokka on olemassa.
Terv
Aggressiivinen maalittaja virhevassariston tapaan.
En muista, milloin minua olisi mikään oikein kovasti ärsyttänyt. Nyt olen todella iloinen. Sain pestyä kolmioni ikkunat, jokaisessa ikkunassa (8 kpl) 6 pestävää pintaa. Ah, minulla on nyt todella kirkkaat ikkunat ja puhtaanvalkoiset puitteet. Ja 21 m2 terassilleni löysin upeat valkoiset valmiit aidat, vävy lupasi laittaa ne paikoilleen. Jes, masennus taitaa helpottaa. Huomenna ostan kasvukauluksen, alan kesällä pienviljelijäksi. Ai niin tilasin myös upean puisen säilytysarkun terassin kansituolien tyynyillE. Jes, tästä tulee hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on ärsyttänyt se, että yhdestä vappuun liittyvästä tapahtumasta johtuen muistin, että Junes Lokka on olemassa.
Terv
Aggressiivinen maalittaja virhevassariston tapaan.
Jahah, Junes Lokan fani tuli paikalle.
Mieheeni. Meillä oli vähän isompi istutusprojekti ja ei mennyt heti suunnitelmien mukaan. Ukolla meni vati nurin ja alkoi kiukuttelemaan. Mua ärsyttää sen heikko vastoinkäymisten sietäminen, huono ongelmanratkaisukyky ja lyhyt pinna.