Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä on ärsyttänyt tänään?

Vierailija
02.05.2020 |

Ärsyttää, kun olen tehnyt ruokaa ja mies touhuaa pihalla ja huutanut jo monta kertaa syömään eikä elettäkään että olisi tulossa syömään. Kerran olen laittanu uuniin uudestaan mutta silti saa odotella syömään. Ja ruoka taas jäähtynyt. Huoh.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeni. Meillä oli vähän isompi istutusprojekti ja ei mennyt heti suunnitelmien mukaan. Ukolla meni vati nurin ja alkoi kiukuttelemaan. Mua ärsyttää sen heikko vastoinkäymisten sietäminen, huono ongelmanratkaisukyky ja lyhyt pinna.

Vierailija
42/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, laiskotus, onnelliset ihmiset, omat läskit, hengenahdistus, iskiaskipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot.•

Ei mikään, mutta aika monella on pinna kireällä. Nice palsta.

Vierailija
44/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ärsyttänyt se, että yhdestä vappuun liittyvästä tapahtumasta johtuen muistin, että Junes Lokka on olemassa.

Terv

Aggressiivinen maalittaja virhevassariston tapaan.

Vierailija
45/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tik tokin kumihuuli

Vierailija
46/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, milloin minua olisi mikään oikein kovasti ärsyttänyt. Nyt olen todella iloinen. Sain pestyä kolmioni ikkunat, jokaisessa ikkunassa (8 kpl) 6 pestävää pintaa. Ah, minulla on nyt todella kirkkaat ikkunat ja puhtaanvalkoiset puitteet. Ja 21 m2 terassilleni löysin upeat valkoiset valmiit aidat, vävy lupasi laittaa ne paikoilleen. Jes, masennus taitaa helpottaa. Huomenna ostan kasvukauluksen, alan kesällä pienviljelijäksi. Ai niin tilasin myös upean puisen säilytysarkun terassin kansituolien tyynyillE. Jes, tästä tulee hyvä juttu.

Vierailija
47/47 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on ärsyttänyt se, että yhdestä vappuun liittyvästä tapahtumasta johtuen muistin, että Junes Lokka on olemassa.

Terv

Aggressiivinen maalittaja virhevassariston tapaan.

Jahah, Junes Lokan fani tuli paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi