Mikä teitä on ärsyttänyt tänään?
Ärsyttää, kun olen tehnyt ruokaa ja mies touhuaa pihalla ja huutanut jo monta kertaa syömään eikä elettäkään että olisi tulossa syömään. Kerran olen laittanu uuniin uudestaan mutta silti saa odotella syömään. Ja ruoka taas jäähtynyt. Huoh.
Kommentit (47)
Riita äitini kanssa. Hänellä on ollut jalka kipeä jo pitkään ja yrittää silti käydä töissä eikä suostu millään menemään lääkäriin. Olisi parasta mennä ennen kuin se jalka pettää täysin. Samalla oma elämä tuntuu menevän aina vaan pahemmaksi. Jos on tylsää niin jotenkin tajuaa sen kaiken vielä paremmin, että kuinka järjetöntä tämä kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade
Aijai, sade on ollut ihan parasta! Olemme istuttaneet pihallemme taas uusia kasveja ja lämmin sadevesi on niille ihan parasta. Myös luonto tykkää sateesta ja kun tulee lämmintä, niin joka ikisestä paikasta näkee, että se teki hyvää ja luonto vihertyy silmissä. Voisi sataa vähän enemmänkin minun puolestani.
Meillä sade oli kylmää, ja muutenkin on ollut ikuinen syksy lokakuusta alkaen, vain pari talvi- ja kevätpäivää tässä välissä. Jos saisi lämmintä ja auringonpaistetta sateen sijaan, kiitos.
Se, että serkku on laittanut 59 tekstiviestiä, joissa jokaisessa on Youtube-linkki johonkin biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade
Aijai, sade on ollut ihan parasta! Olemme istuttaneet pihallemme taas uusia kasveja ja lämmin sadevesi on niille ihan parasta. Myös luonto tykkää sateesta ja kun tulee lämmintä, niin joka ikisestä paikasta näkee, että se teki hyvää ja luonto vihertyy silmissä. Voisi sataa vähän enemmänkin minun puolestani.
Ja ulkona tuoksui eilen sateen jälkeen aivan keväältä. Ihana tuoksu! Ei kai tää maailma lopukaan, vaan kevätkin tulee, ja kesä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että serkku on laittanut 59 tekstiviestiä, joissa jokaisessa on Youtube-linkki johonkin biisiin.
Auts.
Sori siitä.
Ei pahalla, hyppää yli. :-)
Vierailija kirjoitti:
Riita äitini kanssa. Hänellä on ollut jalka kipeä jo pitkään ja yrittää silti käydä töissä eikä suostu millään menemään lääkäriin. Olisi parasta mennä ennen kuin se jalka pettää täysin. Samalla oma elämä tuntuu menevän aina vaan pahemmaksi. Jos on tylsää niin jotenkin tajuaa sen kaiken vielä paremmin, että kuinka järjetöntä tämä kaikki on.
Lupaa itsellesi, ettet jää oravanpyörään nyt, siis huonojen ajatusten.
Ihan kaikki. Ja ärsyttää ihan joka päivä
Yksinäisyys, en ole puhunut sanaakaan tänään kenenkään kanssa.
Persjalkainen nelikympinen nainen "juoksemassa".
Minulla on päällä kestoärsytys THL:n, STM:n, HUSsin, EU:n ym. muiden tahojen besserwissereitä kohtaan, jotka kaikki puhuvat, mitä sylki suuhun tuo vailla yhtenäistä linjaa. Ja näiltä sitten hallituksen tyttösten pitäisi saada faktatietoa. Herra hyväst hallitkoon!
Poika kyseli ratkaisua johonkin 3D-laskuun. Hoitakoon ihan yksinään laskunsa.
Se että saikku loppui ja huomenna palattava töihin. Työ ja työkaverit ärsyttää.
Saispa olla vaan kotona ja sais saman verran rahaa kuin nyt palkkaa.
ärsyynnyin keittiöpyyhkeelle, kun se putosi lattialle, niin paljon että sanoin sitä v*tun m*lkuksi. pinna kireällä kun pikkuvauvan kanssa en oo nukkunut koko yötä kuuteen kuukauteen...
Tapoihinsa kangistuneet kiukuttelevat ikäihmiset! Yleensä olen ihan teflonia, mutta kun jo kahtena iltana peräkkäin on kiljuttu ja paruttu väärästä ruuasta väärällä lautasella väärään aikaan, niin hienoista turhautumista on ilmassa. Vaikka kuinka ymmärtää mistä ja miksi se johtuu, niin ei huutamisen kuuntelu pitemmän päälle mieltäylentävää ole.
menin kalaan, ei tullut kalaa. ajattelin jatkaa neulomaani sukkaa, mutta olin tehnyt kavennukset väärissä kohdissa...
Ihan kaikki. Nukuin huonosti viime yönä. Väsyttää ja v-tuttaa. On ottanut hermoon jokaikinen keskustelu täällä vauvapalstallakin. Laitan netin kiinni ja lähden myöhemmin illalla ulos. Illalla sen takia, että ärsyttää ajatuskin ihmisten näkemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ärsyttänyt se, että yhdestä vappuun liittyvästä tapahtumasta johtuen muistin, että Junes Lokka on olemassa.
Terv
Silakanpituinen aivo.
Parviälyttömyys#
Se, että en voi juoda alkoholia, koska mulla menee siitä nenä tukkoon. Tykkäisin humaltua, mutta tuo lieveilmiö on niin ärsyttävä, että olen mieluummin selvin päin.