Oletko niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman miehen kanssa
vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?
Kommentit (225)
Ap on täysin ohittanut kysymyksen, ottaisiko itse 15 vuotta vanhemman naisen puolisokseen. Ei ilmeisesti pysty perustelemaan kaksoisstandardejaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voisin, esim Adam Driver on niin kuuma ja olen häneen syvästi ihastunut.
Olin juuri tulossa sanomaan tätä samaa, tosin olen häntä vain yksitoista vuotta nuorempi
Seitsemänkymppinen mies on kyllä jo niin paappakamaa, riittää tuo oman ikäinen mies.
Katsos! Kun se ikä on se miltä näyttää!
Itse olen 40 mutta näytän 30-35 olen siro ja hoikka ja kerran seurustelin miehen kanssa joka oli 50 mutta valehtelematta näytti 60 ikäiseltä!
Kaikki luulivat isäkseni osa jopa papakseni, lopulta kyllästyin.
Ikäeromme oli 15 mutta näytti 30:n vuoden ikäerolta!
Vierailija kirjoitti:
Katsos! Kun se ikä on se miltä näyttää!
Itse olen 40 mutta näytän 30-35 olen siro ja hoikka ja kerran seurustelin miehen kanssa joka oli 50 mutta valehtelematta näytti 60 ikäiseltä!
Kaikki luulivat isäkseni osa jopa papakseni, lopulta kyllästyin.
Ikäeromme oli 15 mutta näytti 30:n vuoden ikäerolta!
Jätit koska häntä luultiin papaksesi? Taidat olla todella ihana ihminen
Onko ap itse niin pinnallinen, ettei voisi seurustella edes ikäisensä, tai vain pari vuotta nuoremman naisen kanssa? Ja ikäero varmaan kasvaa sitä myötä, kun äijä vanhenee: viiden vuoden päästä tullaan uhriutumaan 20 vuotta nuoremmille naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan muun muassa sitä, että vanhenen samaa tahtia kumppanini kanssa..
Samaa tahtiahan sitä vanhetaan vaikka ollaan eri ikäisiä??
Provohan tämä aloitus on, mutta fakta on, että vanhoilla miehillä ei seiso. Omaishoitajaako etsit? Taloudellisesti naisen ei kannata ottaa vanhaa miestä, koska juuri tuossa vanhushoitovaiheessa miehen ollessa hoivakodissa puolisoiden tulot lasketaan yhteen ja vie myös naisen tulot. Käytännössä nuoremmalle naiselle ei tällöin jää rahaa elämiseen, joten kukaan täysjärkinen nainen ei suostu tuohon kituutukseen.
Eli mies 58 täällä unelmoi VAIN nuoremmista naisista koska on itse ulkonäkökeskeinen ettei voi ottaa itse 59 vuotiasta naista!
Mutta koska kauniimmat nuoremmat naiset eivät kaljua rähjäkettä sekä mahakasta ja harmaantunutta 60 ikäistä ukkoa halua niin tää ukko haukkuu heitä ulkonäkökeskeiseksi vaikka ITSE ON! Hih hih....!!!!
En todellakaan ole niin pinnallinen, että välttämättä haluaisin 15 vuotta nuoremman kumppanin ja suuttuisin jos en kelpaa. Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä aloitus on, mutta fakta on, että vanhoilla miehillä ei seiso. Omaishoitajaako etsit? Taloudellisesti naisen ei kannata ottaa vanhaa miestä, koska juuri tuossa vanhushoitovaiheessa miehen ollessa hoivakodissa puolisoiden tulot lasketaan yhteen ja vie myös naisen tulot. Käytännössä nuoremmalle naiselle ei tällöin jää rahaa elämiseen, joten kukaan täysjärkinen nainen ei suostu tuohon kituutukseen.
Käytännössä 50+ nainen ei halua seksiä, pieni osa haluaa, suurin osa antaa muttei saa siitä enää oikein mitään
Jaa, no minun isäni on minua 20 vuotta vanhempi. En ole koskaan katsellut lähemmäs isäni ikäisiä miehiä sillä silmällä. Onko se sitten pinnallosuutta?
Perustin perheen 16v vanhemman miehen kanssa.
Kymmenen vuoden kuluttua se kuilu välillämme oli niin selkeä, että päädyimme eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä 50+ nainen ei halua seksiä, pieni osa haluaa, suurin osa antaa muttei saa siitä enää oikein mitään
Ei kyllä pidä paikkaansa.
mies52v
En missään tapauksessa voisi. Kun olen 50, hän olisi 65, eläkeläispappa. Aivan eri elämäntilanteessa, ja krempat ja dementiat tulevat väistämättä.
Olen 70 v leski. Noin 3 vuotta sitten eräs mies alkoi piirittämään minua innokkaasti. Tuli lahjoja ja kukkia.
Ikäero noin 10 vuotta. En suostunut edes kahville, koska pelkäsin hänen tulevan riippuvaiseksi minusta.
Olin myös varakkaampi.
Hän löytyi kuolleena asunnostaan muutama kuukausi sitten.
Ja oletan, että tämä ketju ei ole suunnattu yli 30-vuotiaille naisille?
Vierailija kirjoitti:
En halua olla 50-vuotiaana kenenkään omaishoitaja..eli ei kiitos, katselen omanikäisiä (tai vähän nuorempia). N40
Ihan kuin pitäisit 65-vuotiaita automaattisesti omaishoitajan tarpeessa olevina. Voisin kuvitella, että teini kirjoittaisi noin, mutta olet nimimerkkisi mukaan jo 40-vuotias itsekin. En tarkoita, että sinun pitäisi katsella 15 vuotta vanhempia, mutta tuo ajatuksesi on aika hassu. Ehkä lähipiirissäsi on vain huonokuntoisia 6-kymppisiä.
Tässä ketjussa on kyllä poikkeuksellisen lapsellisia ihmisiä, sorry nyt teille. Puolisollani ja minulla on tuo +15 vuotta ikäeroa, alle 20 vuotta kuitenkin. Olemme olleet yhdessä 20 v eli ihan nuoruudestani lähtien. Meillä on lapsia, erinomainen taloudellinen tilanne, hyvä terveys ja olemme mielestäni viehättäviä ihmisiä molemmat, yhä. Meillä on paljon ystäviä, harrastuksia ja mielekäs elämä kaikin tavoin. Omalla kohdallani ei tarvinnut tyytyä vanhempaan puolisoon enkä mennyt iän vuoksi naimisiin. Olen se klassisen kaunis, aidosti kurvikas blondi ja koulutusta sekä järkeäkin on siunaantunut omiin tarpeisiin kiitettävästi.
Et voisi seurustella nuoremman alle 50 vuotiaan kanssa:-) Oho..jotain järkeä tähänkin pelin. Ihmisen knassa seurustellaan ei minkään ikävuosien.