Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman miehen kanssa

Vierailija
02.05.2020 |

vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?

Kommentit (225)

Vierailija
61/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla 50-vuotiaana kenenkään omaishoitaja..eli ei kiitos, katselen omanikäisiä (tai vähän nuorempia). N40

Ihan kuin pitäisit 65-vuotiaita automaattisesti omaishoitajan tarpeessa olevina. Voisin kuvitella, että teini kirjoittaisi noin, mutta olet nimimerkkisi mukaan jo 40-vuotias itsekin. En tarkoita, että sinun pitäisi katsella 15 vuotta vanhempia, mutta tuo ajatuksesi on aika hassu. Ehkä lähipiirissäsi on vain huonokuntoisia 6-kymppisiä. 

Mies tarvitsee aina omaishoitajaa näissä av mammojen jutuissa, nainen kun itse 65 hän on menevä ihminen joka haluaa nauttia eläkevuosista, matkustaa ja kokea asioita :)

Vierailija
62/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla 50-vuotiaana kenenkään omaishoitaja..eli ei kiitos, katselen omanikäisiä (tai vähän nuorempia). N40

Ihan kuin pitäisit 65-vuotiaita automaattisesti omaishoitajan tarpeessa olevina. Voisin kuvitella, että teini kirjoittaisi noin, mutta olet nimimerkkisi mukaan jo 40-vuotias itsekin. En tarkoita, että sinun pitäisi katsella 15 vuotta vanhempia, mutta tuo ajatuksesi on aika hassu. Ehkä lähipiirissäsi on vain huonokuntoisia 6-kymppisiä. 

Mies tarvitsee aina omaishoitajaa näissä av mammojen jutuissa, nainen kun itse 65 hän on menevä ihminen joka haluaa nauttia eläkevuosista, matkustaa ja kokea asioita :)

Ja siinä vaiheessa se mies onkin sitten 80+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa yli puoli vuosisataa roikkuneet nilkoissa nyrjähtelevät pallit? Rasvamaha ja verenpaineet tapissa ilman sitä 15 sekuntia jonka ”äijä” jaksaa ja pystyy sängyssä!?

Vierailija
64/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pappani oli 82-vuotiaana jo aivan täysin dementoitunut ja monisairas, oli ollut jo useamman vuoden. Hänen ikäisensä mummini oli tulossa samaa tietä heti perässä, hoivakodissa asuivat yhdessä. Kuolivat kumpikin muutamia vuosia sitten ollessaan vähän alle 85-vuotiaina, saivat elää ja kuolla yhdessä.

Äitini jää muutaman vuoden päästä eläkkeelle, on nyt päälle kuudenkymmenen. Hän harrastaa tanssia, retkeilyä ja dekkareita, pelaa Pokemon Go:ta ja on innoissaan pienistä lapsenlapsistaan. Olisi aika outoa ajatella, että hänellä olisi nyt puolisona muistisairas vanhus, jonka kanssa ei voisi kuntoilla ja joka ei edes jaksaisi pikkulasten hulinaa. Ja eläkkeelle päästyään joutuisi neljän seinän sisään omaishoitajaksi, tai sitten joutuisi asumaan yksin kun kumppani makaa hoivakodissa kuset housussa. Ei tuollainen parisuhde sovi kuusikymppiselle, joka haluaa nauttia ehkä jopa viimeisestä terveestä vuosikymmenestään täysillä.

Jättäkää ne nuoremmat rauhaan, kyllä he itse tulevat juttelemaan, jos vanhempi liha kiinnostaa

Vierailija
65/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15v vanhemmalla sedällä on niin sanotusti pinkka kunnossa ja naimisiin päästään ilman avioehtoa, niin mahdollisesti.

Muuten en aio alkaa kenenkään vanhuksen omaishoitajaksi.

Vierailija
66/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikä olisi ulkonäöstä kiinni. Eri elämäntilanteet. Minä haluan lapsia, mutta yli 15v minua vanhempi mies ei välttämättä niitä enää voi saada saati sellaista menoa jaksaisi. Minusta olisi myös kiva, ettei mies kupsahtaisi ennen kuin itse pääsen edes eläkkeelle. 

Entisellä naapurilla oli itseään juurikin joku 15v vanhempi mies. Säälitti. Siellä naapuri hääri töitä ja sen lisäksi toimi omaishoitajana melkein koko lapsuuteni ajan. Muutama vuosi sitten miehensä kuoli ja aika pian olikin jo samaa ikäluokkaa oleva mies sinne muuttamassa. Nyt he siellä matkustelevat yhdessä ja viettävät yhteisiä eläkepäiviä, ja naapuri on varmasti onnellisempi kun hänellä on mies jonka kanssa voi jopa tehdä jotain.

Vierailija
67/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa yli puoli vuosisataa roikkuneet nilkoissa nyrjähtelevät pallit? Rasvamaha ja verenpaineet tapissa ilman sitä 15 sekuntia jonka ”äijä” jaksaa ja pystyy sängyssä!?

Mutta mitä jos se mies on viriili, hyväkuntoinen, nuorena aktiiviurheillut, Yhä sporttinen, älykäs, menestynyt, hieno isä lapsillemme ja ihana vielä 20 vuoden jälkeenkin. Mulla on tällainen tilanne ja loistava seksielämä. Joskus väsyneenä tuntuu, että seksiä on liikaakin kotona tarjolla näin vanhalle pariskunnalle. Olemme sitten varmaan joku onnellinen poikkeuslait. Puolisossani ei ole paljastunut muita vikoja tosiaan parissakymmenessä vuodessa paitsi tekee liikaa töitä kotitoimistossa. Mutta pääasiassa intohimo kaikkeen on plussaa, sellainen onen itsekin.

Vierailija
68/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin alle 30v, en todellakaan voisi seurustella yli 15 vuotta vanhemman kanssa. En siksi että hän olisi "ryppyinen" tai mitälie, vaan siksi että hän vaikuttaisi vähän pervolta. Miksi hän haluaisi seurustella niin nuoren kanssa, sitä miettisin. Onko hän kanssani vain, koska olen nuori ja kaunis??

Mutta jos olisin itsekin jo vähän vanhempi, niin sitten +15 vuoden ikäero ei vaikuttaisi niin epäilyttävältä.

Vierailija
69/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska hän voisi teoriassa olla mun isä. Elämänkokemukset eivät vastaa toisiaan. Mitä meillä voisi olla yhteistä? Hän on elänyt parikymppisen elämää silloin, kun itse en ollut vielä edes syntynyt.

Vierailija
70/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin alle 30v, en todellakaan voisi seurustella yli 15 vuotta vanhemman kanssa. En siksi että hän olisi "ryppyinen" tai mitälie, vaan siksi että hän vaikuttaisi vähän pervolta. Miksi hän haluaisi seurustella niin nuoren kanssa, sitä miettisin. Onko hän kanssani vain, koska olen nuori ja kaunis??

Mutta jos olisin itsekin jo vähän vanhempi, niin sitten +15 vuoden ikäero ei vaikuttaisi niin epäilyttävältä.

Mielenkiintoista. Minkä ikäinen siis olet, kun et ole alle kolmekymppinen mutta et myöskään vähän vanhempi?

Vierailija
71/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos se mies on viriili, hyväkuntoinen, nuorena aktiiviurheillut, Yhä sporttinen, älykäs, menestynyt, hieno isä lapsillemme ja ihana vielä 20 vuoden jälkeenkin. Mulla on tällainen tilanne ja loistava seksielämä. Joskus väsyneenä tuntuu, että seksiä on liikaakin kotona tarjolla näin vanhalle pariskunnalle. Olemme sitten varmaan joku onnellinen poikkeuslait. Puolisossani ei ole paljastunut muita vikoja tosiaan parissakymmenessä vuodessa paitsi tekee liikaa töitä kotitoimistossa. Mutta pääasiassa intohimo kaikkeen on plussaa, sellainen onen itsekin.

Seksi onnistuu vaikka pallit roikkuu nilkoissa? 

Vierailija
72/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotias kaverini seurustelee 38v miehen kanssa. Kaverini on vasta opiskelija, ja miehellä puolestaan on jo yksi avioliito takana ja pari lasta.

En ymmärrä mitä kaverini näkee tuossa miehessä, ovat aika eri elämäntilanteessa. Miehelle ilmeisesti maistuu alko aika reippaasti, jotenkin kuulostaa vähän vaaralliselta koko suhde.

Vierailija
73/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa onnellisilla kirjoitti:

Tässä ketjussa on kyllä poikkeuksellisen lapsellisia ihmisiä, sorry nyt teille. Puolisollani ja minulla on tuo +15 vuotta ikäeroa, alle 20 vuotta kuitenkin. Olemme olleet yhdessä 20 v eli ihan nuoruudestani lähtien. Meillä on lapsia, erinomainen taloudellinen tilanne, hyvä terveys ja olemme mielestäni viehättäviä ihmisiä molemmat, yhä. Meillä on paljon ystäviä, harrastuksia ja mielekäs elämä kaikin tavoin. Omalla kohdallani ei tarvinnut tyytyä vanhempaan puolisoon enkä mennyt iän vuoksi naimisiin. Olen se klassisen kaunis, aidosti kurvikas blondi ja koulutusta sekä järkeäkin on siunaantunut omiin tarpeisiin kiitettävästi.

Hohhoijaa. "Kaikki on lapsellisia, jotka eivät ajattele samalla tavalla kuin minä tai halua samoja asioita kuin minä." Tuohan se vasta kypsä asenne onkin.

Vierailija
74/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet ei kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostaneet. Ei ole koskaan ollut pelkkä ulkonäköasia, vaan mieluummin nuori tavis kuin iäkäs komistus.

Vierailija
75/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina pohtinut, että mitä keski-ikäinen näkee jossain parikymppisessä. Hehän on nuoria ja usein naiiveja, etsivät itseään.

Jos he näkevät vain nuoren ulkonäön, niin se on pervoa. Miksei oman ikäiset kelpaa??

Vierailija
76/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo täyttänyt 50, joten liian myöhäistä. Vielä alle 50-vuotiaana olisin voinut kiiruhtaa naimisiin hyvätuloisen eläkeläisen kanssa. Oma eläkkeeni tulee jäämään pieneksi, joten leskeneläke olisi ollut kiva juttu siinä kohtaa kun jään itse eläkkeelle.

Vierailija
77/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio-ongelmaiset ryppyiset keski-ikäiset ukot ei kiinnosta. +-2 vuotta maksimi ikäero, eikä miehellä saa olla lapsia ja pitäisi olla kiinnostunut samoista asioista kuin minäkin.

N29

Vierailija
78/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alfa niinku Teuvo Hakkarainen ei ikä ole kuin numero ja jopa nuori lationkaunotar on valmis lähtemään kanssasi kylmään pohjolaan masentuneiden ihmisten maahan.

Vierailija
79/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina pohtinut, että mitä keski-ikäinen näkee jossain parikymppisessä. Hehän on nuoria ja usein naiiveja, etsivät itseään.

Jos he näkevät vain nuoren ulkonäön, niin se on pervoa. Miksei oman ikäiset kelpaa??

Mulla on yksi nelikymppinen tuttu, jonka tyttöystävät ovat noin 22-vuotiaita. Tyyppi on kova pätemään eikä kestä jos joku kyseenalaistaa hänen juttunsa. Nuoruuden liitosta on useampi lapsi, mutta ne ei tunnu kiinnostavan. Tyyppi on jämähtänyt jonnekin kaksikymppisen tasolle, elämä pyörii dokaamisen ympärillä. Kukaan 30+ ei edes kestäisi sitä ihmistä.

Vierailija
80/225 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa paskaa.

Joku tärähtänyt tehtailee näitä Tuntuuko sinusta, että vanhempi mies on sinulle sopivampi-aloituksia ja porukka sen kun vastaa.

Elämä on ilmeisesti jättänyt aloittajan paitsi iloistaan. Kyynel.