Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut introvertit kestätte ihmisiä?

Vierailija
02.05.2020 |

Minä väsyn niin äkkiä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että joillain on niin negatiivisia kokemuksia introverteistä. Itse kyllä aina tervehdin niin työkavereita kuin bussikuskejakin, jotka muuten hyvin harvoin vastaavat tervehdykseen, mutta en tee silti koko ammattiryhmästä päätelmää että ovat epämiellyttäviä, sivistymättömiä ihmisiä joille ei ole kotona opetettu käytöstapoja. Jokainen on kuitenkin yksilö, hyvä- ja huonokäytöksisiä ihmisiä löytyy niin introverteistä kuin ekstroverteistäkin.

Vierailija
62/66 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 47 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin jotkut introvertit salaa pitäisivät itseään jotenkin erityisinä.

No niinhän ne pitävätkin. Nämä herrantertut ovat jostain ihme syystä ylpeitä normaalien käytöstapojen puutteestaan, kaikesta pöljän näköisestä murjottamisestaan, moukkamaisesta tervehtimättömyydestään, typerästä tavastaan vältellä silmiinkatsomista naapureiden kanssa taloyhtiön pihalla tai porraskäytävässä jne, koska he ovat niin "erikoisen syvällisiä ja hienoja introvertteja", etteivät heitä kiinnosta tällaiset näin maalliset ja epä-älylliset asiat kuin ystävällisyys, sosiaalisuus ja aivan normaali ja neutraali käytösetiketti, ja että he ovat niin monta kilometriä tällaisten triviaalijuttujen yläpuolella, että jos joku heiltä aivan normaalia käytöstä odottaa ilman mitään pelleilyjä, niin nämä vaatijat ovat "rasittavia tungettelijoita".

Nämä intromortit ja -vertit ovat jääneet jostain syystä huomiohakuisiksi pikkulapsiksi. Tämä introverssismi on jokin eriskummallinen elintasosairaus joka on ilmausta siitä, että osa ihmisistä ei viihdy individualistisessa, sekulaarissa ja liberaalissa demokratiassa jossa kaikki on sallittua ja jossa on jokseenkin mahdotonta keksiä enää mitään keinoa rikkoa perinteisiä soveliaisuusnormeja ja herättää pahennusta, niin että tämä lapsellinen ja väsynyt introverssistinen oikkuilu on heidän ainoa keinonsa leikkiä suurta kapinallista: kun nykyään ei enää ole James Deaneja, Minna Cantheja, Marianne Faithfulleja tai vaikka Bader-Meinhofeja, ja kun eivät sellaisiksi edes omat lahjat eivätkä rohkeus riittäisikään, niin ollaan sitten kuitenkin edes "introvertteja".

Maailma muuttuu alinomaa ja erilaiset maailmanajat tulevat ja menevät. Toivottavasti nämä lapselliset introvertit katoavat maan päältä pian hassuksi historialliseksi ilmiöksi kuten esim. lättähatut, hipit, punkkarit, jupit ja esim. junapelurit aikoinaan.

Onko tämä introverssismi muuten erityisesti naisten muotivillitys? Vai onko olemassa myös introverttipoikia?

Juuri tällaiset henkilöt yhteiskunnassamme saavat väkisinkin misantropiani nostamaan päätään. Tulee tunne, että ei kannata edes yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän "vakavasti" introverttien pitäisi perustaa jokin yhteisö jossa vois voimat yhdistää. Meitä tuntuu olevan tosin paljon. Paljon on työkyvyttöminä introvertteja ihmisiä joilla olisi paljon annettavaa työelämässäkin vaikka etätyön muodossa. Nykyinen yhteiskunta ei meitä riittävästi ymmärrä.

Voi vi.ttu mitkä voimikset. Teidät autis.tit pitäisi saada kahlittua paaluun torin laidalle pilkattavaksi ja yleiseksi viihteeksi meille normaaleille ihmisille. Oikein toivoisin, että joku intromikki yrittää nousta poterostaan ja ottaa tilaa ja arvistusta itselleen. Sitä hauskempaa on hyökätä verbaliikalla näiden kimppuun. Harmittavan usein - toistaiseksi aina - introilla on ollut sen verran emotionaalista älykkyyttä, että ovat tehneet oikeat prejudismit minusta, ja siitä että nauttisin heitän ruotuun laittamisesta.

Vierailija
64/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän "vakavasti" introverttien pitäisi perustaa jokin yhteisö jossa vois voimat yhdistää. Meitä tuntuu olevan tosin paljon. Paljon on työkyvyttöminä introvertteja ihmisiä joilla olisi paljon annettavaa työelämässäkin vaikka etätyön muodossa. Nykyinen yhteiskunta ei meitä riittävästi ymmärrä.

Voi vi.ttu mitkä voimikset. Teidät autis.tit pitäisi saada kahlittua paaluun torin laidalle pilkattavaksi ja yleiseksi viihteeksi meille normaaleille ihmisille. Oikein toivoisin, että joku intromikki yrittää nousta poterostaan ja ottaa tilaa ja arvistusta itselleen. Sitä hauskempaa on hyökätä verbaliikalla näiden kimppuun. Harmittavan usein - toistaiseksi aina - introilla on ollut sen verran emotionaalista älykkyyttä, että ovat tehneet oikeat prejudismit minusta, ja siitä että nauttisin heitän ruotuun laittamisesta.

Olen ilmoittanut viesti. Teen myös nettipoliisi-infon.

Asperger

Vierailija
65/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa kun puhun tietyn tyypin kanssa ja puhuu pitkään antamatta toisen puhua. Toisaalta ymmärrän ja kuuntelen kunnes saan vuoron itse puhua. Olen osittain myös introvertti. Viihdyn hyvin itsekseni. Minulla ei oo vaikeutta puhua tuntemattomien kanssakaan.

Vierailija
66/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo vaan suoraan, että anteeksi nyt olin ihan omissa ajatuksissa, voitko toistaa.

Itse taas kysyisin onko ongelmaa kun tunnut olevan jossain muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän