Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö mies kaipaamaan?

Vierailija
02.05.2020 |

Mietin, että naiset usein pitkäänkin kärsivät jos suhde ei etene / lopahtaa / loppuu.
Kestää usein todella pitkään ennen kuin pääsee yli. Silloinkin ainakin itse saatan pitkänkin ajan päästä harmitella mielessäni miten asiat menivät, vaikka olisin jo uudessa suhteessa.

Onko miehillä näin?
Jos vaikka naisesta ei kuulu pariin viikkoon kun on tavattu viimeksi, alkaako asia vaivata? Tai jos suhde lopahtaa itsekseen, jääkö vaivaamaan? Tai jos loppuu riitaan/yhteisymmärryksessä, jääkö vaivaamaan?

T, nainen 37v, joka miettii nappaako miehiä yhtä paljon kuin naisia

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tämä olsi sukupuolisidonnaista. - Vaikka toki edelleen jotkut elävät kai jossain prinsessa unessa, että miehen tehtävä on tehdä aloite ja he uskvat, että saattavat joutua olemaan iäti yksin jos suhde päättyy syystä tai toisesta. -Kun taas miehen uskotaan olavan milloin tahansa valmis ja halukas suhteeseen naisen kanssa. Ja olisi epäilyttävä, jos hän suhteen jälkeen mies ei haluaisi ryhtyä parisuhteeseen vaikka mahdollisuus sellaiseen tarjoutusi yleisesti eri tavoin hyvän naisen kanssa, vaan sanoisi, etä hän on mieluummin parisuhdetta, ainakin kunnes hänen lapsensa kasvava aikuisiksi. 

Tai mies, joka saa  naiselta ns. pakit saattaa saada kuulla, että kai nyt itsekin tajuaa, ettei ole mikään alfa, joten turha hänen on miehenä surra naisen perään koska ni-in moni muukin mies jää ilman unelmiensa naista. - joten on miehiä, jotka kielävä surevansa heidä jättäneen naisen perään. 

Vierailija
4/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin mönkään menneet ihastumiset jää vaivaamaan pitkäksi aikaa, siinämäärin että näen öisinkin unia millaista olisi voinut olla ja herään aamulla pettyneenä ja masentuneena. Muutahan elämässäni ei olekaan ollut kuin ihastumisia, niin en muusta tiedä. Ehkä parempikin, ettei ole vakavampia ollut kun ne ikävät seurauksetkin olisi varmaan syvempiä ja pidempiä.

Vierailija
5/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää. Olen se toinen nainen jonka perään mies kaipasi niin pitkään että jätti vaimonsa. Meillä on yhteinen historia ennestään. Nyt ollaan onnellisesti yhdessä.

Vierailija
6/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää. Olen se toinen nainen jonka perään mies kaipasi niin pitkään että jätti vaimonsa. Meillä on yhteinen historia ennestään. Nyt ollaan onnellisesti yhdessä.

Kauanko teillä tässä meni? Ennen kuin teistä tuli pari?

Vierailija
7/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jääkö mies kaipaamaan ? No sehän riippuu miehestä ja siitä onko ollut Oikeasti rakastunut naiseen jne yms. Ei voi siis yleistää että naiset jää vaan kaipaamaan. Ainakin minun perään on moni äijä vollottanut :)  

N56v.

Vierailija
8/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä mielestäni kaipaa eksiä sen kummoimmin. Olen todella surullinen kun menee poikki, mutta en halua palata yhteen. Ja se olo on aina mennyt ohi puolessa vuodessa - 1 vuodessa.

Enemmänkin mua ärsyttää vuosia myöhemmin miten olen jaksanut sellaisen kanssa olla silloin nuorena ja tyhmänä.

Vierailija
9/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko teillä tässä meni? Ennen kuin teistä tuli pari?

Kolme kuukautta.

Vierailija
10/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miestäkin voi jäädä kaihertamaan suhde, en jotenkin usko että yhtä pitkäksi aikaa kun meitä naisia!

N44

Vierailija
12/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miestäkin voi jäädä kaihertamaan suhde, en jotenkin usko että yhtä pitkäksi aikaa kun meitä naisia!

N44

Niinniin, ainahan te kärsitte enemmän kuin miehet.

Vierailija
13/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Kerro, toki. Miesten näkökulmasta olisi mielenkiintoista kuulla tästä aiheesta!

Vierailija
14/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Kerro, toki. Miesten näkökulmasta olisi mielenkiintoista kuulla tästä aiheesta!

Mitä kertomista siinä on, aivan yhtä lailla miehet kärsii henkisesti kuin naisetkin.

Eivät toki välttämättä vuolaasti ala pillittämään toisten nähden, koska miehiset odotukset joka suunnasta. Itsekin kun sen yhden ainoan kerran erehdyin heikkouteni näyttämään, niin nainen ahdistui ja poistui paikalta.

Vierailija
16/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa niin kauan kun löytää uuden, joten se voi olla minuuteista tunteihin tai päiviin. Siihen asti, että löytyy joku nainen.

Vierailija
17/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kaipaa niin kauan kun löytää uuden, joten se voi olla minuuteista tunteihin tai päiviin. Siihen asti, että löytyy joku nainen.

Kyllä katkerat naiset taas tietää.

Vierailija
18/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää.

Vierailija