Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö mies kaipaamaan?

Vierailija
02.05.2020 |

Mietin, että naiset usein pitkäänkin kärsivät jos suhde ei etene / lopahtaa / loppuu.
Kestää usein todella pitkään ennen kuin pääsee yli. Silloinkin ainakin itse saatan pitkänkin ajan päästä harmitella mielessäni miten asiat menivät, vaikka olisin jo uudessa suhteessa.

Onko miehillä näin?
Jos vaikka naisesta ei kuulu pariin viikkoon kun on tavattu viimeksi, alkaako asia vaivata? Tai jos suhde lopahtaa itsekseen, jääkö vaivaamaan? Tai jos loppuu riitaan/yhteisymmärryksessä, jääkö vaivaamaan?

T, nainen 37v, joka miettii nappaako miehiä yhtä paljon kuin naisia

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammoille taitaa olla vaikea käsittää, että myös miehet ovat ihmisiä. Voi juma mitä tuubaa. Toivottavasti ette kasvata lapsianne tuollaisiin asenteisiin. Hiton kiva kasvaa poikana perheessä, jossa pojilta tunteet on kielletty.

Vierailija
22/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammoille taitaa olla vaikea käsittää, että myös miehet ovat ihmisiä. Voi juma mitä tuubaa. Toivottavasti ette kasvata lapsianne tuollaisiin asenteisiin. Hiton kiva kasvaa poikana perheessä, jossa pojilta tunteet on kielletty.

Ei niitä kukaan ole kieltänyt, tässähän kysyttiin että jääkö? Sinulla on mahdollisuus tuntea mitä haluat, tai kasvattaa miten tahdot, tässä haluttiin varmaankin enemmistön mielipide tai kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kukaan ole kieltänyt, tässähän kysyttiin että jääkö? Sinulla on mahdollisuus tuntea mitä haluat, tai kasvattaa miten tahdot, tässä haluttiin varmaankin enemmistön mielipide tai kokemus.

Jos tarvitset jotain mielipiteitä siitä, onko miehillä tunteet, niin asenteesi ei ole ihan terve.

Vierailija
24/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tuntemani miehet jää vatvomaan suhteita, vaan siirtyvät nopeasti seuraavaan.

En epäile, etteikö miehillä olisi tunteita, mutta useammin miehillä tuntuu olevan katse eteenpäin eikä menneitä niin jäädä vatvomaan. Uutta matoa koukkuun ja sitä rataa...

Vierailija
25/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taisi mennä tunteisiin... 😂

Miesten suhtautumisen kysyminen ei taida olla yhtä kuin tunteiden kieltäminen.

Vierailija
26/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jotenkin kuvitella, että miehet olisivat tietyllä tapaa pragmaattisia ja pääsisivät yli suhteen loppumisesta. Karrikoiden, "se oli järkipäätös silloin ja se siitä"

Tosiasiassa tässä miehet ovat kyllä tunteidensa vietävissä, ainakin mitä tulee siihen ensi rakkauteen. Sen perään tuntuu kaipaavan yksi jos toinenkin. Tosin tähän saattaa olla selityksenä se, ettei se perhearki ja muu ehtinyt iskeä vastaan sen ensimmäisen vakavamman suhteen kohdalla. Ruuhkavuosien ja keski-iänkriisin keskellä tulee sitten se ajatus "mitä jos..."

Vierailija
27/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miestäkin voi jäädä kaihertamaan suhde, en jotenkin usko että yhtä pitkäksi aikaa kun meitä naisia!

N44

Niinniin, ainahan te kärsitte enemmän kuin miehet.

Kerro, toki. Miesten näkökulmasta olisi mielenkiintoista kuulla tästä aiheesta!

Mitä kertomista siinä on, aivan yhtä lailla miehet kärsii henkisesti kuin naisetkin.

Eivät toki välttämättä vuolaasti ala pillittämään toisten nähden, koska miehiset odotukset joka suunnasta. Itsekin kun sen yhden ainoan kerran erehdyin heikkouteni näyttämään, niin nainen ahdistui ja poistui paikalta.

Eihän tuossa ole kyse sinun heikkoudestasi vaan naisen kyvyttömyydessä ymmärtää.

Mitä heikkoa on tunteiden osoittamisessa, en ymmärrä? Minusta se ei ole heikkoutta vaan juurikin rohkeutta että voi olla oma itsensä vaikka siinä riskeeraisikin sen hyljätyksi tulemisen. Jos toinen juoksee hippulat vinkuen karkuun, niin se ei olisi loppupeleissä ollut sinun mielenterveyden kannalta kauhean hyödyllinen ihmissuhde koska olisit joutunut pelon takia sitten tukahduttamaan tunteesi forever and ever.

Vierailija
28/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni muutama viikko päästä erosta yli. En jäänyt kaipaamaan,olin helpottunut kun pääsin eroon. Olen nainen.

Vierailija
29/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt kohta 7 kk...

M38

Vierailija
30/33 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/33 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika ujohko lähestymään ketään ja tällä ikää (34) se on jo todella iso kynnys. Muutaman kerran olen ollut tekemisissä naisen kanssa, joka on lähes täysin selkeästi ilmaissut halunsa tutustua lähemminkin. 

Tajunnut vain sen aina vähän liian myöhään enkä osaa lukea samalla tavalla ihmisiä. 

Vierailija
32/33 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta ja suhteesta. Joistakin monen vuoden suhteista olen päässyt yli viikossa. Sitten taas on muutama alle puolen vuoden juttu, joiden naisia ajattelen lämmöllä vuosikymmenten jälkeen.

Ehkä noissa lyhyemmissä tosiaan ei ole vielä kyllästynyt toiseen, ja homman katkettua ruusuisessa vaiheessa mielikuvakin on positiivisempi.

Toki nuokin naiset ovat nykyään vanhoja ja rupsahtaneita, eli kaipaus kohdistuu lähinnä heidän nuoruuden versioihinsa.

Vierailija
33/33 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille seurustelusuhde on vähän kuin armeija. Kun se on loppunut niin aika kultaa muistot ja jonkin ajan päästä siitä muistaa vaan ne hauskat jutut. Parisuhteessa taas on käynyt itselle useamman kerran niin että eron jälkeen on haksahtanut uudestaan yhteen kunnes on huomannut että tässä tulikin mukana näitä ikävempiä juttuja jotka olin jo ehtinyt unohtaa.