Mies, millaisen naisen haluaisit nyt vuoteeseesi?
Kommentit (45)
Kaikki kävisi, kunhan olisi halua, hymyä ja suunnilleen normaali vartalo. Rehevyys ei haittaisi ollenkaan, jos on muuten halukas ja leikkisä. Ikä ei olisi este, mutta sanotaan nyt joku 65 voisi olla jo aika ylhäällä.
Mielellään pitkät tai puolipitkät hiukset, mutta lyhyetkään ei olisi este.
Parturini.. Ihanan isot rinnat ja muhkea peppu
Sellaisen joka ei olisi pyytämässä jotain seksin aikana vaan antaisi minun nauttia ja olisi kiltisti peppu pystyssä valmiina.
sellaisen joka nauttii kun naidaan
Sellaisen joka kertoo mistä pitää jotta nautinto olisi molemminpuolinen! Olipa se sitten mitä tahansa pissa- ja kakkaleikkejä lukuunottamatta!
What do you want to do ?
New mailCopy
Muodokkaan leveälanteisen isolla leveällä peppureiällä varustetun joka haluisi nuolettaa ja panettaa erityisesti peppunsa. Istuisi aluksi naamalle nuolettamaan sitä
Sellainen lutkamainen sopis mulle.
Ystävättären. 52 v, aina halukas, vaatii, ottaa antaa, on suora, ei ujostele, uskaltaa näyttää kiimansa, heittäytyy ja on aktiivinen, aina märkä, aina valmis.
Ihana nainen...
iskra lawrence 7kg laihduttaneena
Olen nainen, mutta voisin ottaa silti naisen sänkyyni. Sellaisen vaaleahiuksisen hyväkroppaisen naikkosen, jolla on pienet rinnat ja isokokoinen perse. Ai että.
Nuolemisesta tykkäävän, mielellään naamani päällä istuvan
Kokeilunhaluisen, itsevarman, himokkaan, itseään seksikkäänä pitävän, seksuaalisesti tasapainoisen, terveen kehonkuvan omaavan, oman seksuaalisuuden tunnistavan ja traumojensa käsitelleen terveelliset elämäntavat omaavan ihanan puhtaan hyvätuoksuisen naisen. Onko sellaista enää olemassa?
Sellaisen, jolla olisi 20 kiloa ylimääräistä, tissit isot tai pienet, vaikka eri paria. Karvaa jos on paikoissa niin plussaa, sänki on myös kiihottava. Eipä löydy kuin haaveissa..
Naisen jonka isot rinnat tihkuvat maitoa