Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia ja Stefu eronneet?

Oooohhho
02.05.2020 |

Yhtäkkiä nyt tuli Sofian ig-storyyn, Sofia laittoi kuvansa ja siihen yhteyteen laittoi Single Ladies Club ja laittoi ns sormen vilkkumaan ja osoittamaan tuota lausetta?????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, menikö rakkausserenadit nyt ihan hukkaan :-( ehkä bileistä löyty rikkaampi liikemies tai sitten Sohvi yrittää sumuttaa.

Vierailija
2/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan Stefu erosi Martinasta. Luulen, että tuossa tilanteessa ihminen kaipaa omaa aikaa. Sofia taas vaikuttaa liimautujalta. Heillä on ihan eri elämäntilanteetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusisaaren liikemies Sohvilla nyt kierroksessa?

Vierailija
4/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lujaa menee.

Vierailija
5/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän S&S ole vielä ihan tapailuvaiheessa, tuskin voi seurustelusta tai erosta puhua. Pitävät hauskaa yhdessä ja katsovat mihin homma johtaa. Eiks tää nyt oo ihan yleistä muillakin.

Vierailija
6/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Niin kauan, kun bilettäminen ja huumeet ovat yhdistävä tekijä, nuo kaksi pysyvät frendeinä.

Vierailija
7/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefulla jäi ränni päälle, eikä sitä ole näkynyt? No, tämän illan vielä rällää ja huomenna rauhoittuu, kun sunnuntai koittaa.

Vierailija
8/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lujaa menee.

Se oli läppä, mutta eiköhän Sohvi vaihtaisi lennosta rikkaampaan ja parempaan saaliiseen, jos mahdollisuus tarjoutuisi. Stefan ei ole mikään hyvä saalis, kun on lapsen takia Martina painolastina ja vasta rattikäryt ja kaikki. Rahojenkin kanssa saattaa olla vähän niin ja näin.

Vierailija
9/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, Stefu kaatokännissä ja huumeissa niiden vappujuhlien pikkutunneilla, kun toi Tauskin laulamaan uudelle rakkaalleen Sofialle sinne.... jospa Sofiakaan ei enää kestänyt sitä... tajusi, on esim alkoholisti, käyttää huumeita jne....

Vierailija
10/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt jotakin o_O

Vierailija
11/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskonäin kirjoitti:

Mä luulen, Stefu kaatokännissä ja huumeissa niiden vappujuhlien pikkutunneilla, kun toi Tauskin laulamaan uudelle rakkaalleen Sofialle sinne.... jospa Sofiakaan ei enää kestänyt sitä... tajusi, on esim alkoholisti, käyttää huumeita jne....

Sofialle tuli Stefun päihdeongelma yhtä isona yllätyksenä kuin Nikon huumebisnekset?

Vierailija
12/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kestä. Tätä. Nyt. 😭😭😢 Ei. Ole. Totta. 😭

Vierailija
13/13 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka maksaa huulten täytön ellei Stefu?! Juuri tyhjenivät pääsiäisen jäljiltä ja kohta vapun. Kysyn vaan.