Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein suomalaiset miehet ovat lähestyneet sinua?

Vierailija
02.05.2020 |

Naisille kysymys...toisesta topsusta innostuneena lähdin kyselemään. Eli minkä ikäinen olet ja kuinka usein suomalaiset miehet ovat lähestyneet sinua iskemismielessä elävässä elämässä - ei siis netin syövereissä - vaan ihan livenä? Mieluiten pois myös kännisekoilut, eli ihan ne aidot oikeat kiinnostumisenosoitukset selvinpäin?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittämällä yli kymmenen kertaa. Mutta kuinka monta kertaa kiinnostus oli molemminpuolista? Tasan nolla.

N25

Moni nirsoilija jääkin yksin.

Jos tarjonta on tuota luokkaa niin ei haittaa ollenkaan :D Monet näistä miehistä selvästi niitä, jotka eivät ole treffisovelluksissa ulkoisilla avuillaan menestyneet ja sitten siirtyneet kokeilemaan josko kadulla nappaisi. Sori, ei nappaa.

Siinä taas yksi seinästä repäisty olevinaan, joka treffisovelluksissakin saa läjittäin kontakteja vain sen ansiosta että on naaras.

Vierailija
42/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v tissitön pisamaamainen ruma nainen. Mua on lähestynyt tasan yksi mies tampereen yössä (itse asun pienemmässä kaupungissa ja täällä ei ole kukaan lähestynyt koskaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittämällä yli kymmenen kertaa. Mutta kuinka monta kertaa kiinnostus oli molemminpuolista? Tasan nolla.

N25

Moni nirsoilija jääkin yksin.

Jos tarjonta on tuota luokkaa niin ei haittaa ollenkaan :D Monet näistä miehistä selvästi niitä, jotka eivät ole treffisovelluksissa ulkoisilla avuillaan menestyneet ja sitten siirtyneet kokeilemaan josko kadulla nappaisi. Sori, ei nappaa.

Siinä taas yksi seinästä repäisty olevinaan, joka treffisovelluksissakin saa läjittäin kontakteja vain sen ansiosta että on naaras.

Voihan se joo olla että jotkut miehet valkkaavat sieltä kadulta ne rumimmat, kun sellaisen kokevat haluavansa. En voi tietää kaikkien ihmisten ajatuksenjuoksua :)

Vierailija
44/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tulee vastauksia :) 

Vierailija
45/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvoida montako kertaa elämän aikana, mutta sanoisin että keskimäärin selvinpäin lähestymisiä on se 5+/vuodessa. Baarit ja kännissä lähestyvät miehet on asia erikseen. Olen sellaista nätti naapurintyttö-tyyppiä. Varmaan helpommin lähestyttävä kuin joku todellinen kaunotar.

N24

Vierailija
46/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lasketaan pois kaikki illanviettoihin/baareihin/yökerhoihin/pikkujouluihin ja anniskelua tarjoaviin paikkoihin liittyvä tai se, että mies on ollut humalassa tai ennalta tuttu (esim. töiden kautta tuttu), niin lähestymisiä on ollut viimeisimpien kymmenen vuoden aikana pyöreä nolla.

Sen sijaan teininä (n. 15-vuotiaana) kerran riitaannuin isäni kanssa ja karkasin kotoa (ainoa kerta koskaan) yöllä ulos Helsingin keskustaan pienissä shortseissa ja t-paidassa sekä sandaaleissa, niin lähestymisiä tuli käytännössä jokaiselta vastaantulevalta mieheltä. Kädessäni oli vertavuotava haava, olin taivaltanut sandaaleissani kilometrejä kesäyössä ja olin niissä pikkuruisissa vaatteissani, ilman meikkiä ja olin siis lapsi. Ja kaikki miehet lähestyivät (suomalaisetkin).

Näytin vielä ikäistäni nuoremmalta tuolloin eli ihan lapselta ja ne miehet olivat aidosti kiinnostuneita "siinä mielessä". Odottelin pari tuntia istuskellen ratikkapysäkillä sitten sitä, että bussit ja ratikat alkoivat jälleen kulkea ja menin sitten kotiin. Outoa.

Joopajoo, kyllä se varmasti niin on että suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti melkein kaikki lapsista kiinnostuneita. Mietipä hetki mitä oikein kirjoittelet, ja jos et vieläkään ymmärrä mikä mättää, niin suosittelen ammattiapua. Ihan sairasta skeidaa taas..

Vierailija
47/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lasketaan pois kaikki illanviettoihin/baareihin/yökerhoihin/pikkujouluihin ja anniskelua tarjoaviin paikkoihin liittyvä tai se, että mies on ollut humalassa tai ennalta tuttu (esim. töiden kautta tuttu), niin lähestymisiä on ollut viimeisimpien kymmenen vuoden aikana pyöreä nolla.

Sen sijaan teininä (n. 15-vuotiaana) kerran riitaannuin isäni kanssa ja karkasin kotoa (ainoa kerta koskaan) yöllä ulos Helsingin keskustaan pienissä shortseissa ja t-paidassa sekä sandaaleissa, niin lähestymisiä tuli käytännössä jokaiselta vastaantulevalta mieheltä. Kädessäni oli vertavuotava haava, olin taivaltanut sandaaleissani kilometrejä kesäyössä ja olin niissä pikkuruisissa vaatteissani, ilman meikkiä ja olin siis lapsi. Ja kaikki miehet lähestyivät (suomalaisetkin).

Näytin vielä ikäistäni nuoremmalta tuolloin eli ihan lapselta ja ne miehet olivat aidosti kiinnostuneita "siinä mielessä". Odottelin pari tuntia istuskellen ratikkapysäkillä sitten sitä, että bussit ja ratikat alkoivat jälleen kulkea ja menin sitten kotiin. Outoa.

Joopajoo, kyllä se varmasti niin on että suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti melkein kaikki lapsista kiinnostuneita. Mietipä hetki mitä oikein kirjoittelet, ja jos et vieläkään ymmärrä mikä mättää, niin suosittelen ammattiapua. Ihan sairasta skeidaa taas..

Miehet vaan katselleen ihmeissään joka jäänyt tämän päähän jonkinlaisena himokkaana kuolaamisena. Miltä lapsi muka tietää millainen on mies joka haluaa panna häntä? Varmaan nykyäänkin kaikki miehet katsoo seisovat elimet silmissään.

Vierailija
48/48 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran, 26 vuotta sitten. Eipä siitä suhteesta mitään pidempiaikaista tullut.

Olen 47-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan